آخرین قیمت ظروف فریزری مستطیل ساده

 

ظروف فریزری پلاستیکی در انواع طرح و مدل های متنوع وجود دارند. این ظروف با توجه به کاربرد فراوان و کیفیت بالا دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور بوده و از فروش بسیار خوبی برخوردار می‌باشند.

 

 

آخرین قیمت ظروف فریزری مستطیل ساده را می‌توانید با مراجعه به همین سایت استعلام نمایید. به دلیل آن که هر روز بروزرسانی می‌شود و شما می‌توانید از قیمت روز آن مطلع شوید.

 

 

 

آخرین قیمت ظروف فریزری مستطیل ساده

 

مشخصات ظرف فریزری مستطیل ۸۰۰ میلی لیتر

 

ظرف فریزری مستطیلی ۸۰۰ میلی‌متر علاوه بر طراحی شیک و زیبا از دوام و استحکام بالایی برخوردار می‌باشد. به دلیل آن که از مواد پلیمری بهداشتی و باکیفیت تهیه شده است و تحمل دمای پایین فریزر را به خوبی دارد. این محصول در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم بوده و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می‌باشد.

 

 

این ظرف دارای دربی محکم است که به راحتی چفت می‌شود و از ورود و خروج هوا جلوگیری می‌کند. همچنین می‌توان انواع مواد پروتئینی نظیر گوشت و مرغ و یا سبزیجات را در آن قرار داده و در فریزر نگهداری کنید.

 

 

ظروف فریزری درجه یک دارای مدل و طرح های متنوعی نظیر ظروف فریزری مستطیلی، ظروف فریزری گرد، ظروف فریزری ۴ گوش و …. می‌باشند و تنوع بالایی در ابعاد و رنگ دارند.

 

 

بدین رو مشتری، بر حسب سلیقه و نیاز خود می‌تواند مدل و سایز آن را انتخاب و خریداری کند. این ظروف بسیار سالم و مطمئن بوده و خطری برای سلامتی ندارند و قیمت آن نیز نسبت به انواع جنس‌های دیگر بسیار مناسب‌تر می‌باشد.

 

 

 

 

مشخصات ظرف فریزری مستطیل 800 میلی لیتر

بررسی قیمت ظروف فریزری مستطیل ساده

 

قیمت ظروف فریزری مستطیل ساده تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. مواردی نظیر کیفیت این محصول، برند و شرکت تولید کننده، ابعاد و اندازه، طرح و مدل، روش خرید و فروش، هزینه های تولید، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، میزان و حجم خرید و …. بر قیمت این محصول تأثیر گذار می‌باشند.

 

 

قیمت انواع ظروف فریزری در خریدهای عمده و یا بدون واسطه بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد. امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می‌دهند. در حال حاضر شرکت های تولید کننده متعددی در شهرهای مختلف کشور مشغول تولید انواع ظروف پلاستیکی از جمله ظروف فریزری می‌باشند.

 

 

بنابراین این تولید کننده ها با استفاده از بهترین متریال و به وسیله دستگاه های مدرن و مطابق با استاندارد های لازم این محصول را در طرح و ابعاد متنوع تولید و راهی بازار فروش می‌کنند. با توجه به کیفیت بالا و کارایی مطلوب مورد پسند مشتریان زیادی واقع شده و از فروش بالایی برخوردار می‌باشد.

 

بررسی قیمت ظروف فریزری مستطیل ساده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما