انواع صندلی پلاستیک دسته دار- فروش عمده با بهترین قیمت

 

 

 

امروزه انواع صندلی پلاستیک دسته دار و بدون دسته را سال ها است توسط مجموعه یورکس پلاستیک با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به صورت عمده به فروش می رساند.

 

 

 

 

قیمت صندلی پلاستیکی ساده

 

 

 

مشخصات بهترین انواع صندلی پلاستیک دسته دار

 

همانگونه که می دانید برای نشستن، استراحت کردن و همچنین در محل کار نیاز به صندلی یک امر مهم و ضروری به شمار می آید. پس لازم است که برای خرید این محصول، ما از مشخصات بهترین انواع صندلی پلاستیکی دسته دار به خوبی مطلع باشیم. برای تهیه این محصول، مطمئناً ما به صندلی هایی نیاز داریم که علاوه بر زیبایی، در هنگام استفاده از آن احساس راحتی و آسایش بیشتری داشته باشیم. صندلی هایی که در ادامه به بیان مشخصات آن می پردازیم، در این زمینه بهترین و مرغوب ترین گزینه می باشند.

 

 

 

 

مشخصات بهترین صندلی پلاستیکی

 

  1. از مواد اولیه مرغوب و درجه یک که از مقاومت بالایی برخوردار است ساخته می شود و دارای قیمت مناسب و معقولی است.
  2. اندازه و ابعاد آنها استاندارد باشد، به طوری که به کاربر در هنگام نشستن احساس آرامش و راحتی ببخشد.
  3. نظافت و شستشوی آنها به آسانی صورت پذیرد. این موضوع باعث می شود که نگهداری از این صندلی ها برای شما بسیار سهل و آسان باشد.
  4. دارای وزن سبک و مقاومی باشد به گونه ای که بتوان آن را به راحتی جابجا نمود.
  5. دارای تنوع رنگی بالایی متناسب با محیط اطراف شما باشد.
  6. امکان ورود حشرات و موریانه به درون آنها وجود نداشته باشد.
  7. ضدآب و رطوبت باشد و امکان استفاده در فضاهای باز و زیر باران و برف را نیز داشته باشد.
  8. هرگز دچار شکستگی و خط و خش نشود.
  9. ز طرح های زیبا و مدرن و متناسب با اکثر سلیقه ها برخوردار باشد.
  10. دارای پایه های محکم و مقاومی باشد.
  11. نشیمن گاه و تکیه گاه راحتی داشته باشد.

 

 

 

این موارد که ذکر شد همگی بیانگر قابلیتها و ویژگی های مهم انواع صندلی پلاستیک دسته دار و صندلی پلاستیکی بدون دسته است که باعث می‌شود با دارا بودن این مشخصات دیگر نگرانی از بابت خرید خود نداشته باشید.

 

 

 

 

انواع صندلی پلاستیک دسته دار

عوامل تأثیرگذار بر کیفیت صندلی پلاستیکی

 

از عوامل تأثیرگذار بر کیفیت انواع صندلی پلاستیک دسته دار می توان به کیفیت مواد اولیه که در ساخت این محصولات به کار می رود اشاره نمود.

تولیدکنندگان ایرانی این صندلی ها را از موادی با جنس درجه یک که دارای فشردگی متناسب می باشند تولید و عرضه می نمایند.

یکی از عوامل مهم تأثیرگذار دیگر در کیفیت این محصولات، توجه به نکات استاندارد در ساخت انواع صندلی ها می باشد. این نکات علاوه بر کیفیت باعث ظاهر زیبای این محصولات نیز خواهد شد.

 

 

 

درواقع در ساخت صندلی، استحکام پایه ها بسیار حائز اهمیت است. یک صندلی خوب می بایست دارای پایه هایی با ارتفاع استاندارد و محکم باشد که باعث افزایش طول عمر صندلی می شود. از این رو تولیدکنندگان برتر همواره در ساخت محصولات خود به این نکته توجه خاصی از خود نشان می دهند.

 

 

 

بدین ترتیب یکی از عوامل مهم دیگر در کیفیت یک صندلی، اندازه نشیمن گاه و پشتی صندلی است. زیرا اگر اندازه هاکوچک باشد، افرادی که دارای وزن و سایز بالایی هستند به راحتی نمی توانند از آن استفاده نمایند. پس می توان گفت در طراحی یک صندلی اندازه نشمین گاه و پشتی یکی از مباحث بسیار مهم و ضروری به حساب می آید. از این رو ما به خریداران توصیه می نماییم که هنگام خرید به ابعاد صندلی توجه کافی داشته باشند.

 

 

 

همینطور کیفیت رنگ صندلی نیز یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر کیفیت این محصولات به شمار می آید، زیرا که اگر رنگ از کیفیت خوبی برخوردار نباشد سریعا در برابر نور خورشید، رطوبت تغییر رنگ می دهد و محصول زیبایی خود را از دست می دهد.

 

 

چراکه طراحی در این محصولات نقش بسیار مهمی ایفاء می نماید زیرا این روزها مردم علاوه بر کیفیت به دنبال خرید محصولی زیبا می باشند که بتوانند با استفاده از آن محیطی زیبا و دلنشین را ایجاد نمایند.

 

 

 

 

انواع صندلی پلاستیک دسته دار

قیمت بهترین انواع صندلی پلاستیک دسته دار

 

قیمت بهترین انواع صندلی پلاستیکی دسته دار، با توجه به کیفیت و طراحی آن صورت می‌پذیرد. صندلی پلاستیکی که جنس خوبی داشته باشند و ابعاد و اندازه آنها بزرگ و استاندارد باشد، طبیعتاً از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند.

 

 

شایان ذکر است که پرداخت هزینه جهت خرید صندلی های بسیار باکیفیت و عالی، کاملاً معقول و منطقی به نظر می رسد. به دلیل اینکه این دسته از محصولات می‌توانند کارایی و راحتی قابل توجهی را برای ما داشته باشند. این امر نیز باعث می شود که این محصولات دارای طول عمر بیشتری باشند که از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر می باشند.

 

 

براین اساس صندلی پلاستیکی زیبا، مقاوم و درجه یک بدون تردید با توجه به مبلغی که در ازای خرید آنها پرداخت می شود، خدمات ارزنده‌ای را برای خریداران به همراه خواهند داشت، که به عبارت دیگر می توان گفت، شما را پشیمان نخواهد کرد.

 

 

شما مشتریان عزیز می توانید جهت خرید یک محصول خوب، با کیفیت و بهترین  قیمت از طریق نمایندگان فروش و فروشگاه های اینترنتی اقدام نمائید.

 

 

 

انواع صندلی پلاستیک دسته دار

 

فروش و صادرات انواع صندلی پلاستیکی با کیفیت

 

امروزه با توجه به پیشرفت ایران در حوزه صنعت پلاستیک سازی ما شاهد فروش و صادرات هر چه بیشتر انواع محصولات پلاستیکی و صندلی پلاستیکی با کیفیت می باشیم.

انواع صندلی پلاستیک دسته دار ایرانی به دلیل کیفیت بالا و طراحی زیبا، محبوبیت زیادی در ایران و دیگر کشورها دارند. ایران به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای تولیدکننده مواد اولیه محصولات پلاستیکی در جهان به شمار می آید. این ویژگی باعث می شود قیمت تمام شده محصولات پلاستیکی به خصوص میز صندلی ها برای تولیدکنندگان ایرانی در قیاس با سایر کشورها ارزانتر باشد.

 

 

 

چراکه تمام ویژگی های مهم بالا و همچنین طراحی های زیبا این محصولات باعث شده است صندلی پلاستیکی تولید شده توسط ایران در بین جهانیان مطرح باشد. این امر باعث شده است که ایران به یکی از بزرگترین صادرکنندگان برتر در این حوزه تبدیل شود. با توجه به قیمت ارزان تمام شده این محصول در ایران، صندلی های ایران جای خود را در بازار جهانی پیدا کرده است.

 

 

 

همچنین مجموعه ما با سال ها سابقه در تولید و صادرات میز صندلی های پلاستیکی، امکان فروش محصولات را به قیمت کارخانه به صورت خرده فروشی و عمده فروشی برای مصرف کنندگان نهایی خود فراهم نموده است.

 

 

 

 

مدل صندلی پلاستیکی باغی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما