صندلی های پلاستیکی دسته دار – فروش جدیدترین مدل ها به قیمت عمده

صندلی های پلاستیکی دسته دار یکی از مدل های شیک و بسیار پر طرفدار بازار است و این محصول در جدیدترین مدل ها با کیفیت ممتاز و درجه یک به فروش می رسد.

قیمت ارزان مواد اولیه در ایران باعث می شود جدیدترن مدل ها با قیمت عمده به فروش برسد.

با کیفیت ترین صندلی های پلاستیکی دسته دار کدام هستند

به دلیل دسترسی ارزان ایران به مواد اولیه کارخانه ها و تولید کنندگان بسیاری در تولید و عرضه میز صندلی پلاستیکی فعال هستند.صندلی های پلاستیکی دسته دار توسط کارخانه ها و تولیدکنندگان ایرانی تولید و به بازارعرضه می شود. این محصول درطرح و رنگ های متفاوت تولید و به فروش می رساند.

امروزه برندهای معروف و مطرح زیادی در ایران می باشند که در این حوزه نسبت به تولید محصولات با کیفیت و ممتاز اقدام می کنند. یکی از این برندهای به نام و قدیمی شرکت ناصر پلاستیک می باشد.

محصولات ناصر پلاستیک علاوه بر ایران در دیگر کشورها نیز معروف است و از مشتریان زیادی در این کشورها برخوردار است. یکی از دلائل معروفیت این برند و بسیاری از برندهای دیگر ایرانی، کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات تولید شده این کارخانه ها می باشد.

صندلی پلاستیکی دسته دار با کیفیت، صندلی است که از مواد اولیه نو و مرغوب تولید شود و از رنگ های مرغوب و شفاف در تولید آن استفاده شود. جنس مرغوبی که در مواد اولیه به کار می رود باعث می شود میزان استحکام و کیفیت محصول بالا باشد.

کارخانه به دلیل اینکه از مواداولیه مرغوب استفاده می کنند باعث می شود میز صندلی پلاستیکی که تولید می کنند از فیمت بالاتری برخوردار باشند. البته همیشه قیمت بالا فاکتور اصلی برای مشخص کردن کیفیت محصول نیست ولی به طور کلی کارخانه هایی که از مواد اولیه استفاه می کنند از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

صندلی های پلاستیکی دسته دار

 

صندلی های پلاستیکی دسته دار در چه طرح و مدل هایی تولید می شوند

صندلی پلاستیکی دسته دار در مدل های پایه فلزی و پایه پلاستیکی تولید می شود. این صندلی ها همچنین در مدل های ساده و حصیربافت تولید و به فروش می رسد.

بعضی از مدل های صندلی پلاستیکی دسته دار به گونه ای طراحی شده است که حالت مبل را دارد و به عنوان مبل پلاستیکی معروف است. بعضی از  صندلی های پلاستیکی دسته دار به گونه است که امکان استفاده از تشک بر روی آن مقدور است.

این مدل صندلی ها به دلیل زیبایی خاصی که دارد از آن در رستوران ها، ویلاها و در کنار مبلمان منازل استفاده می شود. یکی از مدل های محبوب صندلی پلاستیکی دسته دار کد ۹۹۴ است که به دلیل طراحی نسبتا مدرن از محبوبیت زیادی برخوردار است

 

مشخصات صندلی کد ۹۹۴

  • رنگ بندی متنوع
  • ابعاد : ۵۶*۴۳
  • ابعاد نشیمن : ۳۹*۴۳
  • نشیمن راحت
  • دارای دسته
  • طراحی زیبا

 

صندلی های پلاستیکی دسته دار

 

ویژگی های صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی در مقایسه با دیگر صندلی ها، دارای ویژگی های خاصی می باشد که آن را از سایر جنس ها متمایز می کند.

اگر بخواهیم به شرح این ویژگی ها بپردازیم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • صندلی پلاستیکی از مواد اولیه مرغوب و درجه یک ساخته می شود.
  • این صندلی ها دارای استحکام بالا می باشند و در نتیجه تحمل بالا در برابر وزن زیاد را دارند.
  • امکان استفاده در فضاهای باز، مرطوب و زیر بارش باران و برف
  • عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید و هر گونه تغییرات جوی
  • طراحی بر اساس ارگونومیک بدن انسان که باعث آرامش کاربر می شود.
  • نشیمن گاه و تکیه گاه راحت و استاندارد.
  • عدم لغزندگی در سطوح لغزنده ومرطوب به علت استفاده از پاشنه های پلاستیکی در زیر پایه های صندلی
  • زیبا و با دوام
  • استفاده از رنگ های متنوع و شاد و متناسب با دکوراسیون های امروزی و سلیقه مشتری.
  • امکان انبارش چندین صندلی بر روی هم که این خود باعث می شود فضای کمتری را اشغال نماید.
  • قیمت مناسب و ارزان آن نسبت به صندلی های چوبی و فلزی.
  • طول عمر طولانی بدون نیاز به هزینه نگهداری.
  • جابجایی آسان بدون آنکه آسیبی در هنگام حمل و نقل به آن وارد شود.
  • از صندلی های پلاستیکی دسته دار و بدون دسته می توان به راحتی در رستوران ها، کافی شاپ ها و مراکز اداری و درمانی استفاده نمود.

 

صندلی پلاستیکی دسته دار

 

بهترین نحوه خرید چگونه است

تنوع بالا در تولیدات صندلی پلاستیکی این امکان را فراهم نموده است که شما به راحتی بتوانید نسبت به خرید صندلی های پلاستیکی دسته دار مطابق با سلیقه و نیاز خود اقدام نمائید.

دسترسی ایران به مواد اولیه پتروشیمی ارزان باعث می شود قیمت محصولات به طور محسوس کاهش پیدا کند. این کاهش قیمت این امکان را فراهم می نماید که تمام اقشار جامعه با هر توان مالی بتوانند نسبت به خرید محصول مورد نیاز خود اقدام نمایند.

همین امر باعث شده است که صندلی پلاستیکی  به یکی از پرفروش ترین مدل های صندلی در بازار تبدیل شود.این موضوع منجر می شود اشخاصی که به دنبال خرید یک صندلی ارزان و با کیفیت بالا می باشند به خوبی می دانند که این صندلی ها بهتریه گزینه می باشد.

مشتریان می توانند محصول مورد نظر خود را به صورت خرد و یا عمده ازطریق نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنی خرید نمایند. مشتریان برای خریدهای عمده          می توانند تخفیفات ویژه ای را از تولید کنندگان دریافت نمایند.

خرید اینترنتی دارای مزایای خاص خود می باشد که از این مزایا می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه خریداران اشاره نمود. همچنین گستردگی در انتخاب مدل و رنگ محصول یکی از ویژگی های بارز دیگر این نوع خرید می باشد.

این ویژگی ها باعث شده است که این نحوه خرید بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گیرد، به گونه ای که ما هر روز شاهد افزایش خرید اینترنتی انواع محصولات موجود در بازار می باشیم.

با خرید از مجموعه ما بهترین محصولات را با قیمت ارزان خرید نمایید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما