صندلی پلاستیکی بدون دسته- بورس فروش در تهران

تهران به عنوان بزرگ ترین بورس فروش انواع صندلی پلاستیکی بدون دسته و دسته دار در ایران به شمار می آید. شما می توانید در این بورس، انواع صندلی های پلاستیکی با کیفیت و مرغوب را در جدیدترین مدل ها و طرح ها با نازلترین قیمت خریداری نمائید.

وجود کارخانه های بزرگ پلاستیک سازی در تهران باعث شده است که این شهر به یکی از بزرگترین بورس انواع میز صندلی پلاستیکی تبدیل شود. یکی از کارخانه های مهمی که در این شهر به فعالیت مشغول می باشد کارخانه ناصر پلاستیک است. این کارخانه انواع محصولات خود را به سراسر کشور عرضه می نماید.

صندلی پلاستیکی بدون دسته یکی از محصولات پر فروش این کارخانه به شمار می آید. لازم به ذکر است که این کارخانه صندلی های پلاستیکی بدون دسته را در طرح ها و رنگ های متفاوت به بازار عرضه می نماید. این محصولات در مرکز بورس فروش میز صندلی پلاستیکی در تهران عرضه می گردد. مشتریان در شهرهای دیگر می توانند به راحتی محصول مورد نظر خود را از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنتی خریداری نمایند.

 آیا شما با انواع صندلی پلاستیکی بدون دسته آشنایی دارید؟

هنگامی که شما قصد خرید صندلی پلاستیکی بدون دسته را داشته باشید این سوال برای کارشناس فروش ایجاد می شود که آیا شما با انواع مدل ها و طرح های این محصول آشنایی دارید؟

همانطور که می دانید کارخانه ها و شرکت های تولیدی بسیار زیادی در ایران وجود دارد که در حوزه تولید انواع میز صندلی پلاستیکی فعالیت می نمایند. در این میان کارگاه های کوچک دیگری نیز در این حوزه مشغول به فعالیت می باشند. اما کاملاً واضح می باشد که کارخانه ها و شرکت های معتبر برای تهیه انواع صندلی پلاستیکی بدون دسته از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده می نمایند. از طرف دیگر این شرکت ها با جذب طراحان کارآزموده سعی در ارائه طرح ها و مدل های جدید و گوناگون به بازار دارند.

صندلی پلاستیکی بدون دسته یکی از مدل صندلی های پرفروش در بازار می باشد. یکی از مزیت های مهم این مدل صندلی ها این است که فضای کمی را اشغال می نمایند و دارای وزن سبکی می باشند. همین ویژگی باعث گردیده است که از این صندلی ها در مراکز خرید، آموزشی، درمانی؛ باغ، حیاط و غیره به راحتی استفاده شود.

یکی دیگر از مزایای مهم صندلی پلاستیکی بدون دسته قیمت مناسب آن نسبت به مدل های دسته دار می باشد. همانطور که می دانید موضوع قیمت، یکی از موارد بسیار مهمی می باشد که مشتریان هنگام خرید به آن توجه و دقت کافی دارند.

صندلی پلاستیکی بدون دسته

 

معرفی یک مدل صندلی پلاستیکی بدون دسته ناصر

در این قسمت به معرفی یک مدل صندلی پلاستیکی بدون دسته ناصر می پردازیم.

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم شرکت ناصر پلاستیک یکی از کارخانه های بزرگ و به نام ایرانی می باشد که در تولید انواع صندلی پلاستیکی فعالیت چشمگیری دارد. یکی از صندلی هایی که توسط این شرکت تولید می شود صندلی پلاستیکی بدون دسته کد 880 می باشد.

این صندلی دارای مشخصات زیر می باشد:

  • جنس پایه های این محصول فلزی می باشد. البته لازم به ذکر است که شما هرگز نگران زنگ زدگی این پایه ها نباشید، زیرا  این پایه ها از فلز ضد زنگ تولید می شوند.
  • جنس بدنه، دسته و کفی این صندلی از پلاستیک درجه یک تهیه شده است.
  • ابعاد پشتی این صندلی 46*41 سانتی متر می باشد. که این اندازه ها  کاملاً استاندارد است.
  • ابعاد کفی این صندلی 43*41 سانتی می باشد. این ابعاد به گونه ای است که نشیمن گاه راحتی را ایجاد نموده است.

 

صندلی پلاسنیکی بدون دسته

 

 

مزایای مهم یک صندلی با کیفیت چیست؟

مطمئنا همه ما تا حدودی می دانیم مزایای مهم استفاده از یک صندلی پلاستیکی با کیفیت چیست.

در این قسمت ما به بیان ویژگی های مهم یک صندلی پلاستیکی می پردازیم:

  • در تولید میز صندلی پلاستیکی از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می شود.
  • صندلی پلاستیکی مرغوب دارای استحکام و طول عمر طولانی می باشد.
  • این صندلی ها در برابر وزن سنگین بسیار مقاوم می باشند و هرگز دچار ترک و شکستگی نمی شوند.
  • رنگ این صندلی ها از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و هرگز تغییر رنگ نمی دهد.
  • بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می شوند به همین دلیل از نشیمن گاه و تکیه گاه راحتی برخوردار می باشد.
  • هرگز در سطوح صاف و صیقلی دچار لغزندگی نمی شود زیرا از پاشنه های پلاستیکی در زیر پایه های این صندلی ها استفاده گردیده است.
  • دارای طراحی زیبا به همراه رنگ های متنوع می باشند.
  • از قیمت بسیار مناسب تری نسبت به دیگر محصولات برخوردار می باشد.
  • دارای وزن سبکی می باشند و به همین حمل و نقل آن بسیار آسان است.
  • نگهداری صندلی پلاستیکی هرگز هزینه ای برای مصرف کننده به دنبال نخواهد داشت.

 

صادرات انواع صندلی پلاستیکی

همانطور که همه ما به خوبی می دانیم انواع میز صندلی پلاستیکی که در ایران تولید می شود از نظر کیفیت، طراحی و قیمت از شرایط بسیار خوبی در بازارهای جهانی برخوردار می باشد. همین  امر باعث گردیده است که اکثر کشورها خصوصاً کشورهای حوزه خلیج فارس به یکی از مشتریان دائمی این محصولات در ایران تبدیل شوند و در نتیجه زمینه صادرات این کالاها برای شرکت های تولیدی در کشورمان محیا گردیده است.

 

صندلی پلاستیکی بدون دسته

بورس فروش صندلی در تهران

با توجه به وجود حضور اکثر شرکت های تولیدی و کارخانه های بزرگ تولید میز صندلی پلاستیکی در تهران، شرایطی فراهم گردیده است که تهران به بزرگترین مرکز بورس فروش صندلی پلاستیکی دسته دار تبدیل شود. در این سالهای اخیر این مراکز فروش جهت رفاه حال هر چه بیشتر خریداران خود و با بهره گیری از تکنولوژی های روز، اقدام به راه اندازی سایت های  اینترنتی جهت فروش محصولات خود نموده اند.

از این رو با فعالیت گسترده این مراکز جهت فروش محصولات خود در فضای مجازی، ما شاهد استقبال بیش از پیش مشتریان  از خریدهای اینترنتی می باشیم. این نحوه خرید شرایطی را فراهم نموده است که مشتریان در شهرهای کوچک نیز به راحتی می توانند کالای مورد نظر خود را از طریق این سایت های فروش انتخاب و نسبت به خریداری آن اقدام نمایند.

البته لازم به ذکر است که خرید از طریق این سایت ها علاوه بر گستردگی در انتخاب، باعث صرفه جویی در هزینه ها نیز می گردد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما