صندلی پلاستیکی – خرید عمده و خرد انواع مدل های صندلی زیر قیمت بازار

در این مجموعه امکان خرید انواع مدل های صندلی پلاستیکی به صورت عمده و خرد زیر قیمت بازار برای مشتریان مهیا است.

همانگونه که می دانید صندلی پلاستیکی که در ایران تولید می شود، دارای کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب می باشد.این امر باعث می شود که این صندلی های پلاستیکی از فروش بالایی برخوردار باشد.

محصولات پلاستیکی در ایران دارای تنوع در طرح و رنگ می باشد. این تنوع در رنگ و مدل باعث می شود که امکان راضی نگهداشتن سلیقه های گوناگون را مهیا نماید.

امروزه ایران در تولیدات میز صندلی پلاستیکی پیشرفت چشمگیری داشته است. ایران محصولات خود را علاوه بر بازار داخلی به کشورهای همسایه نیز صادر می کند. یکی از  عللی که باعث می شود این محصولات مورد توجه مشتریان قرار بگیرد قیمت پایین و استحکام بالای آنها است.

 

صندلی پلاستیکی

روش ساخت صندلی پلاستیکی ـ روش تزریق

صندلی پلاستیکی از پلی پروپلین مرغوب و درجه یک ساخته شده است. قالب گیری تزریقی یکی از انواع روش های ساخت قطعات پلاستیکی از جمله میز صندلی پلاستیکی می باشد.

این مراحل به شرح زیر می باشد:

دانه های خرد شده یا پودر پلاستیک را داخل دستگاه می ریزند و به وسیله دستگاهی پیچ مانند و در حال چرخش دانه ها را از درون بشکه دستگاه تزریق به داخل قالب هدایت می کنند. دانه های پلاستیکی در مسیر حرکت به وسیله دستگاه گرمایشی که در اطراف بشکه وجود دارد ذوب می شود. زمانی که کلیه مواد ذوب می شوند در انتهای بشکه جمع می شود و مواد وارد قالب تزریق می شود.

قالب قبل از تزریق گرم می شود و پلاستیک سریع تزریق می شود تا از سفت شدن آن قبل از پر شدن جلوگیری شود. بعد از سرد شدن پلاستیک سفت شده را از قالب جدا می کنند.

صندلی پلاستیکی

آشنایی با انواع مدل های صندلی

صندلی های پلاستیکی دارای طرح های بسیار زیبا و با رنگ های شاد می باشند. این صندلی ها دارای وزن سبک و حمل و نقل آسانی می باشند.

این موضوع این امکان را فراهم می کند که این صندلی ها برای چیدن و استفاده در مراسم ها و همایش ها بسیار مناسب باشد.

با توجه به افزایش جنس میز صندلی های تولید شده در بازار، جالب است بدانید که هرگز از تقاضای خرید میز صندلی در بازار کاسته نشده است. قیمت صندلی های پلاستیکی به دلیل ارزان بودن مواد اولیه آن در ایران بسیار ارزان می باشد.

این فراوانی مواد اولیه، باعث می شود خرید این محصولات از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه باشد. این محصولات به دلیل مزیت هایی که دارد همواره دارای طرفداران زیادی می باشد.

یکی دیگر از مزیت های این محصولات نسبت به صندلی های قدیمی دیگر عدم محدودیت استفاده از آن می باشد.

زیرا همانطور که می دانید صندلی های چوبی قابلیت استفاده در فضای باز و زیر بارش برف و باران را ندارد و سریعاً صندلی های چوبی دچار پوسیدگی می شود. همچنین در صندلی های چوبی امکان ورود حشرات وجود دارد در حالیکه در صندلی های پلاستیکی امکان ورود حشرات نمی باشد.

صندلی های فلزی نیز در اثر گرما و سرما دچار زنگ زدگی می شود. یکی از معایب دیگر صندلی های فلزی انتقال گرما و سرما به کاربر می باشد. در حالیکه در صندلی های پلاستیکی این گونه مشکلات وجود ندارد و می توان گفت که نسبت به صندلی های دیگر دارای مزایای بالایی می باشند.

 

معرفی صندلی  کد ۸۴۸ ناصر

صندلی کد ۸۴۸ ناصر مناسب استفاده در منازل، تراس، مهدکودک ها، فضاهای بیرون، رستوران ها، همایش ها، مدارس، مساجد و غیره می باشد.

این صندلی از مواد اولیه مرغوب و درجه یک ساخته می شود که باعث استقامت و دوام بالای آن شده است.

دارای رنگ های متنوع و شاد می باشد که این رنگ ها ثابت می باشند و در برابر تغییرات جوی تغییر رنگ نمی دهد و همچنین

دارای بدنه مقاوم و مستحکمی است. این محصول قابلیت شستشو با هر گونه  مواد شوینده و آب را نیز دارد و در کیفیت آن هیپگونه تاثیری نمی گذارد. طرح بدنه کاملا زیبا و طراحی آن جدید و  متناسب با دکوراسیون امروزی می باشد.

دارای ابعاد کاملا استاندارد و مناسب استفاده همگان می باشد. دارای ظاهری شیک و زیبا است به طوری که نظر اکثریت مشتریان را جلب می نماید. ضد آب و رطوبت می باشد و به راحتی می توان در حیاط، باغ و هر فضای باز دیگری از آن استفاده نمود.

در برابر نور خورشید از خود مقاومت بسیار بالایی نشان می دهد و هرگز اشعه مستقیم خورشید باعث خرابی صندلی نمی شود.

تحمل وزن ۱۱۰ کیلوگرم را دارد.

 

صندلی پلاستیکی

 

خرید صندلی پلاستیکی

در هنگام خرید میز صندلی پلاستیکی بسیار مهم است که شما می خواهید از این صندلی در کجا استفاده نمائید.

به عنوان مثال اگر از میز صندلی  قصد دارید در مسافرت ها و پیک نیک ها استفاده نمائید انتخاب میز صندلی پلاستیکی تاشو گزینه مناسب تری می باشد.

اگر می خواهید از میز صندلی در فست فودها، رستوران ها، بستنی فروشی ها استفاده نمائید صندلی پلاستیکی دسته دار با پایه های فلزی و یا پلاستیکی گزینه مناسب تری می باشد.

زیرا وجود این دسته ها در این صندلی ها باعث می شود که کاربر احساس راحتی بیشتری نماید.

اگر قصد دارید از صندلی  در مراسم ها، مساجد و همایش ها استفاده نمائید و  هزینه کمتری نمائید صندلی پلاستکی بدون دسته نیز گزینه مناسبی خواهد بود.

زیرا امکان انبارش صندلی های پلاستیکی بدون دسته آسان تر است و جای کمتری را اشغال می نماید.

همچنین اگر می خواهید از صندلی پلاستیکی در سالن های انتظار – فرودگاه ها و ..استفاده نمائید مطمئناً صندلی هایی که قابلیت وصل شدن به هم را دارند بسیار مناسب تر می باشند.

برای  استفاده از صندلی  در کنار کانتر آشپزخانه استفاده از صندلی هایی با پایه های بلند ضروری می باشد.

اگر استفاده کنندگان شما کودگان می باشند می بایست از صندلی های ظریف با رنگ های شاد استفاده نمائید.

صندلی پلاستیکی

فروش اینترنتی انواع صندلی پلاستیکی

مجموعه یورکس پلاستیک انواع میز صندلی پلاستیکی خود را با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت به بازار عرضه می نماید.

خریداران محترم می توانند انواع اقلام پلاستیکی و میز صندلی پلاستیکی را به صورت آنلاین از این مجموعه خریداری نمایند.

و کلیه محصولات خریداری شده خود را در اسرع وقت و در صحت کامل دریافت نمایند.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما