فروش عمده ظروف فریزری کوچک

 

ظروف فریزری کوچک، ظروف مناسبی برای بسته‌بندی مواد غذایی درون فریزر می‌باشند. بسیاری از افراد به جای کیسه های فریزری از این محصولات استفاده می‌کنند. تنوع در ابعاد و ظرفیت این محصولات زیاد می‌باشد و سایز های کوچکتر برای وعده های کوچک، گزینه ایده‌آلی هستند.

 

در این سایت انواع ظروف فریزری سایز کوچک در طرح ها و مدل های مختلف، با برخورداری از بهترین کیفیت ها به صورت عمده و با قیمتی پایین عرضه می‌شود.

 

فروش عمده ظروف فریزری کوچک

بررسی ابعاد انواع ظروف فریزری

ایران با داشتن شرکت های پتروشیمی که مواد اولیه محصولات پلاستیکی را تولید می‌کنند و در کنار آن با برخورداری از طراحان خلاق، تولید کننده ظروف با کیفیت پلاستیکی می‌باشد.

 

امروزه گسترش مصرف این ظروف بر کسی پوشیده نیست و مصرف این ظروف مزایای بسیاری دارد. در اینجا می‌خواهیم در مورد ظروف فریزری پلاستیکی صحبت کنیم، ظروفی که چند تایی از آن در هر خانه‌ای پیدا می‌شود. این ظروف جزو ظروف آشپزخانه و در گروه ظروف نگهداری غذا قرار دارند.

 

ظروف فریزری به دلیل برخورد مستقیم با مواد غذایی از مواد اولیه نو و درجه یک تولید می‌شوند. این ظروف از پلیمر پلی پروپیلن تهیه می‌شوند. در میان سایر پلیمر ها، بی خطر می‌باشد. در اثر حرارت، مقاومت خود را حفظ می‌کند و در نتیجه ماده سمی وارد ماده غذایی نمی‌شود. همچنین این ظروف فاقد BPA هستند که ماده اولیه سمی در تولید محصولات پلاستیکی است.

 

ظروف فریزری پلاستیکی، علاوه بر فریزر داخل مایکروویو هم قابلیت استفاده دارند و می‌توانند اختلاف دمای ۲۰- تا ۱۲۰ درجه را تحمل کنند. تمامی آزمایش های کنترل کیفیت روی این ظروف در کارخانه صورت می‌گیرد تا محصولی شایسته مصرف کننده، تولید شود.

 

ظروف فریزری، تنوع زیادی در شکل و ابعاد و ظرفیت دارند. به طوریکه برای بسته‌بندی هر ماده غذایی مناسب می‌باشند. این ظروف معمولاً در ظرفیت های ۱۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی لیتری در مدل های مربعی، مستطیلی و دایره تولید می‌شوند. این ظروف به صورت چند خانه یا چند قسمتی طراحی و تولید می‌شوند. در هر قسمت می‌توان وعده های مختلف را قرار داد. درب ظروف به صورت فشاری یا قفلی است. در هر دو مدل، درب ظرف کاملا محکم شده و از انتشار بو و هوا جلوگیری می‌شود.

 

ظروف فریزری چهار قفل، با برخورداری از قفل های محکم به عنوان ظرف غذا در سایر محیط ها هم استفاده می‌شود. این کالا با ابعاد کوچک، برای وعده های غذای کم به خصوص برای کودکان مناسب است. ظروف با اندازه متوسط برای بسته بندی سبزیجات و مواد پروتئینی مناسب می‌باشند. ظرف فریزری در اندازه بزرگ نیز برای فریز کردن غذاهای یخچالی مناسب هستند.

 

 

بررسی ابعاد انواع ظروف فریزری

 

قیمت باورنکردنی انواع ظروف فریزری کوچک

با مراجعه به فروشگاه های محصولات پلاستیکی، به ظروف فریزری زیبا و کوچکی بر می‌خوریم که دارای قیمت های بسیار مناسبی می‌باشند. این محصولات جایگزین بسیار خوبی برای کیسه های فریزری هستند. این ظروف با توجه به ابعاد کوچک، جای کمی در فریزر می‌گیرند و از شلوغی و کثیف شدن طبقات فریزر هم جلوگیری می‌کنند.

 

این فروشگاه ها به صورت اینترنتی نیز فعالیت دارند که در آن می‌توانید مدل های متنوع ظروف فریزری در اندازه های کوچک و متنوع با قیمت های باورنکردنی را مشاهده کنید.

 

قیمت باورنکردنی انواع ظروف فریزری کوچک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما