فروش مستقیم ظروف فریزری ۶ پارچه

 

امروزه انواع ظروف فریزری ۶ پارچه در طرح‌های مختلفی همچون مربعی و مستطیلی توسط برندهای گوناگون تولید می‌گردند. این ظروف فریزری مناسب جهت نگهداری انواع مواد غذایی در فریزر و ماکروفر می‌باشد.

 

مواد سازنده این محصولات با کیفیت بالایشان موجب دادن استحکام زیاد به این ظروف گردیده‌اند. بنابراین تقاضا برای خرید این محصولات بالا می‌باشد. به همین جهت به شیوه های متنوعی در بازار توزیع می‌شوند که فروش مستقیم ظروف فریزری ۶ پارچه با استقبال بیشتر مشتریان همراه گردیده است.

 

فروش مستقیم ظروف فریزری 6 پارچه

 

آشنایی با اجزای ظروف فریزر ۶ پارچه

میدانیم که همیشه بعد از غذا مقداری از آن اضافه می‌آید و نیاز به نگهداری دارد. به همین جهت برندهای مختلفی به تولید انواع ظروف فریزر ۶ پارچه می‌پردازند تا بتوان غذای باقی مانده را در یخچال، فریزر یا حتی ماکروفر نگهداری نمود.

 

معمولا این ظروف در طرح های مختلف و برندهای گوناگون مانند ظروف فریزری خارجی، ظروف فریزری گلدار ایرانی و … در اشکال هندسی همچون مربع، مستطیل، دایره و … در بازار توزیع می‌گردند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

 

  1. می‌توان گفت اجزای ظروف ۶ پارچه فریزری شامل:
  2. ظرف بزرگ که دارای گنجایشی در حدود ۳.۷ لیتر می‌باشد
  3. ظرف متوسط از گنجایش ۱.۲ لیتر برخوردار است
  4. حجم ظرف کوچک در حدود ۴۲۰ گرم می‌باشد.

 

این ظروف جهت نگهداری میوه، سبزیجات، نان و … نیز به کار گرفته می‌شوند. معمولا این ست های زیبا و کارآمد دارای ویژگی های مختلفی هستند که می‌توان برخی از خصوصیات منحصر به فرد آنها را این طور بیان کرد:

 

  1. دارای نوار سیلیکونی می‌باشد که در اطراف درب آن قرار دارد و از تبادل هوا با مواد غذایی و فساد آنها جلوگیری می‌کند.
  2. این ظروف از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده‌اند. به همین دلیل از استحکام بالایی برخوردار هستند و دارای رنگ زیبا و شفافی می‌باشند.
  3. با توجه به استحکام بالای این محصولات امکان شستشویی آنها با دست و ماشین ظرف شویی وجود دارد.

 

آشنایی با اجزای ظروف فریزر 6 پارچه

 

تولیدکنندگان ظروف فریزری ۶ پارچه

ظروف فریزری از جمله ظروف بسیار پراستفاده می‌باشند که در طرح ها و رنگبندی های مختلفی تولید می‌گردند. با توجه به کارایی بالایی که دارند تقاضا برای خرید آنها بسیار زیاد است.

 

به همین دلیل تولیدکنندگان ظروف فریزری ۶ پارچه در محیط کاملا بهداشتی و با مواد سازنده با کیفیت به ساخت این ظروف می‌پردازند. این برندهای سازنده با استفاده از روش های مختلفی به توزیع این محصولات در بازار خواهند پرداخت. از جمله این روش ها می‌توان به فروش سنتی و اینترنتی اشاره کرد.

 

 

تولیدکنندگان ظروف فریزری 6 پارچه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما