قیمت روز ظروف فریزری مستطیل ساده

 

ظرف های فریزری، وسایلی هستند که با آنها می‌توانید انواع غذا، کیک، شیرینی و … را در داخل یخچال و فریزر قرار دهید، بدون اینکه هیچ آسیبی به ظرف یا مواد داخلی آن برسد.

 

این ظرف ها با مواد مختلفی تولید می‌شوند که رایج ترین آنها پلاستیکی یا پلی اتیلنی می‌باشند. مراجع پخش لوازم پلاستیکی، انواع و اقسام ظروف فریزری مستطیل ساده را به صورت کلی یا جزئی و با قیمت روز به مصرف کنندگان ارائه می‌دهند.

 

 

قیمت روز ظروف فریزری مستطیل ساده

 

 

آشنایی با انواع ظروف فریزری

ظرف های نگهدارنده مواد غذایی، ظروف درب داری هستند که می‌توان آنها را برای فریزر استفاده نمود. این ظرف ها انواع و اقسام مختلفی دارند، که بر اساس جنس، شکل و درجه کیفی دسته‌بندی می‌گردند. هر کدام از آنها دارای نرخی متفاوت می‌باشند. برای آشنایی با انواع ظروف فریزری با ما همراه باشید.

 

این ظروف شامل ظرف های پلاستیکی، شیشه ای، سرامیکی یا فلزی هستند. همچنین ممکن است مستطیلی، دایره ای، مربعی یا لوزی شکل باشند. تولید کننده ها، انواع پلاستیکی این ظرف ها را با مواد مقاومی چون پلی اتیلن یا پلی پروپیلن می‌سازند و ممکن است شفاف یا مات باشند.

 

ویژگی ظرف های فریزری، مقاومت بالا در برابر سرما و یخ زدگی، بهداشتی و بی ضرر بودن، استحکام بالا و نشکن بودن، عدم زنگ زدگی و خوردگی، مقاومت به رطوبت زیاد و از همه مهم تر درب دار بودن آنها است.

 

وجود یک درب محکم در این ظرف ها، از فاسد شدن مواد غذایی یا نفوذ بوی مواد دیگر به آنها جلوگیری می‌کند. همچنین مانع از یخ زدن و تغییر شکل و رنگ این مواد در داخل فریزر می‌شود. پس در هنگام خرید این ظرف ها حتما باید به درب آنها دقت کنید.

 

آشنایی با انواع ظروف فریزری

 

 

فروش ویژه ظروف فریزری مستطیل ساده

تولید کنندگان ظروف پلاستیکی، انواع مختلف ظروف فریزری به شکل مستطیل ساده یا مربعی را با استفاده از مواد اولیه مرغوب و بادوام، مطابق با استاندارد های روز دنیا، تولید کرده و از طریق شرکت های پخش کننده در اقصی نقاط کشور توزیع می‌نمایند.

 

نمایندگی های پخش مستقیم، ظروف فریزری درجه یک را در حجم انبوهی، از تولید به مصرف ارائه می‌دهند و با نرخ ویژه ای به فروش می‌رسانند. این مراجع که مسئول توزیع محصولات کارخانه ها هستند، آن را با کمترین سود ممکن به خریداران عرضه می‌کنند.

 

عمده فروشان این محصولات، برای عرضه بهتر و سریعتر آنها، از بستر فضای مجازی کمک می‌گیرند. ما نیز در این وب سایت، آماده ارائه خدمت به شما عزیزان هستیم و محصول مورد نظر را بعد از خرید، برای شما ارسال می‌کنیم.

 

فروش ویژه ظروف فریزری مستطیل ساده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما