قیمت فروش میز پلاستیکی پایه جدا

 

استفاده از میز و صندلی های پلاستیکی در تمامی دنیا متداول است. بسیاری از افراد در فضاهای باز مانند حیاط، بالکن، باغ، ویلا و یا در هنگام گردش از آنها برای دورهمی های دوستانه و یا سرو وعده ها و میان وعده های غذایی استفاده می‌نمایند.

 

یکی از بهترین نوع این محصولات که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است، میز پلاستیکی پایه جدا می‌باشد که قیمت فروش آن نسبت به سایر میزهایی که از متریال های دیگر تولید می‌شوند، بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.

قیمت فروش میز پلاستیکی پایه جدا

بررسی انواع میز پلاستیکی از لحاظ شکل

میز و صندلی پلاستیکی از آن دسته محصولاتی هستند که می‌توان برای سالهای سال از آنها استفاده نمود و از تمامی کارایی های ویژه آنها برخوردار شد.

 

این محصولات بسیار سبک هستند و جا به جایی و انتقال آنها از مکانی به مکان دیگر آسان است. همین امر باعث محبوبیت آنها شده است. همچنین برای تولید آنها از مواد اولیه درجه یک و بهترین و به روز ترین علم و دانش دنیا استفاده می‌گردد. بنابراین در برابر انواع عوامل جوی مانند تابش خورشید، بارش باران و برف استقامت بسیار زیادی دارند و به راحتی مقاومت خود را از دست نمی‌دهند.

 

اما میزهای پلاستیکی از نظر شکل ظاهری به نمونه های مختلفی تقسیم بندی می‌شوند. در این قسمت به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

 

  1. میز پلاستیکی گرد
  2. و میز پلاستیکی مستطیل
  3. میز پلاستیکی مربع

 

این میزها از نظر ویژگی های ظاهری نیز از همدیگر تفکیک می‌شوند. به عنوان مثال برخی از آنها میز پلاستیکی پایه بلند هستند و برخی دیگر دارای پایه کوتاهی می‌باشند. در برخی از نمونه های آن پایه ها به کلی به سایر قسمت های میز وصل است. در برخی دیگر می‌توان پایه ها را جدا نمود.

 

بررسی انواع میز پلاستیکی از لحاظ شکل

 

عرضه کنندگان میز پلاستیکی پایه جدا

این مجموعه سایت که در حال حاضر مشاهده می‌کنید یکی از بزرگترین عرضه کنندگان میز پلاستیکی پایه جدا در کشورمان ایران می‌باشد و نوع مرغوب و باکیفیت این محصولات را با قیمت مناسب در دسترس مشتریان قرار می‌دهد.

 

میز خاطره پلاستیکی و میز پلاستیکی پایه جدا از جمله محصولات پرفروش شرکت ما به شمار می‌روند. از جمله بزرگترین قابلیتی که این میزها دارا می‌باشند این است که می‌توان پایه های آن را به راحتی جدا نمود و در مواقع لزوم، مجدداً آن را در جای مخصوص خویش وصل کرد. این امر سبب می‌شود که نقل و انتقال آن بسیار آسان باشد. همچنین زمانی که قصد استفاده از این میز را ندارید، می‌توانید پایه آن را جدا نمایید و در جای مخصوص نگهداری کنید، بدون اینکه نگران اشغال شدن فضای خانه خود باشید.

 

عرضه کنندگان میز پلاستیکی پایه جدا

5

    • سلام جناب اقای تهرانی عزیز
      شما میتوانید از طریق شماره موجود در سایت سوالاتتون رو مطرح کنید، همکاران ما پاسخگو سوال شما عزیزان هستند

  1. سلام این میزا خیلی خشگلن البته بسیار مستحکم هم هستند پیشنهاد میکنم حتما خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما