پخش عمده صندلی پلاستیکی- مرکز خرید با کیفیت ترین مدل ها

شما می توانید از این مجموعه به عنوان مرکز پخش عمده صندلی پلاستیکی، با کیفیت ترین مدل های صندلی را خرید نمائید.

صندلی پلاستیکی با استحکام یک محصول بسیار پرکاربردی می باشد که در ایران و در اکثر کشورهای دیگر تولید و به بازار عرضه می شود. این محصول پرکاربرد به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب مورد استفاده اکثر مردم قرار می گیرد. از صندلی پلاستیکی می توان برای نشستن و استراحت کردن در همه مکان ها به راحتی استفاده نمود.

صندلی پلاستیکی مدل ها و رنگ های گوناگونی دارد که تمامی این مدل ها توسط تولیدکنندگان ایرانی به صورت انبوه تولید می شود.

انواع صندلی پلاستیکی

وقتی در بازار انواع صندلی پلاستیکی را جست و جو می کنیم با مدل های مختلفی روبرو می شویم که هر کدام از آنها دارای طرح خاصی می باشند.
صندلی وسیله ای بسیار مهم و ضروری برای استراحت در زندگی روزمزه ما انسانها محسوب می شود. به همین منظور تولیدکنندگان انواع صندلی پلاستیکی را در طرح های بسیار متفاوت و جذاب تولید می نمایند. آنها سعی می کنند که علاوه بر زیبایی به کیفیت بالای این محصولات توجه کافی داشته باشند. امروزه صندلی های پلاستیکی را می توان در مدل های زیر به راحتی تهیه نمود:

صندلی های پلاستیکی پایه فلزی (آلومینیوم)، پایه چوبی و پلاستیکی – حصیربافت – تاشو – کودک – انتظار – چرخ دار – دسته دار و بدون دسته – استخری – تخت استخری – مطالعه – جهار پایه پلاستیکی در اندازه های مختلف.

تولیدکنندگان علاوه بر صندلی های پلاستیکی، انواع میزهای پلاستیکی را با طرح های جدید و زیبا، متناسب با هر کدام از صندلی ها تولید و عرضه می نمایند.

 

پخش عمده صندلی پلاستیکی

معرفی دو مدل صندلی با کیفیت

در این مقاله ما سعی داریم علاوه بر آشنایی بیشتر شما با کاربرد انواع صندلی پلاستیکی به معرفی دو مدل با کیفیت این محصولات بپردازیم. صندلی وسیله بسیار ضروری برای نشستن در همه مکانها به خصوص در منازل و مراکز اداری و آموزشی به شمار می آید.

یکی از بهترین مدل های صندلی پلاستیکی، صندلی دسته دار می باشد. این صندلی محصولی بسیار محکم و راحت می باشد که در کلیه مراکز خرید به وفور دیده می شود. صندلی پلاستیکی دسته دار در مدل های متفاوت و با رنگ های گوناگون طراحی و عرضه می شود. یک صندلی مرغوب را نمی توان فقط  از روی ظاهر آن تشخیص داد زیرا راحتی این محصول در کنار ظاهر زیبایی آن نیز بسیار قابل اهمیت می باشد. در اینجا به معرفی مدل هایی از صندلی پلاستیکی می پردازیم

صندلی پلاستیکی کد ۹۹۰

صندلی پلاستیکی کد ۹۹۰ دارای طرحی بسیار زیبا و جدید می باشد. این صندلی طبق استانداردهای روز و مطابق با ارگونومی بدن تهیه شده است. این امر باعث شده است که فروش این محصول هر روز پررونق تر شود.

 صندلی پلاستیکی پایه فلزی کد ۹۹۰ علاوه بر ویژگی هایی که در بالا به آن اشاره شد از پایه هایی از جنس آلومینیوم ضد زنگ ساخته می شود. بدنه این صندلی از جنس پلاستیک بسیار راحت و با انعطاف برخوردار است. جنس پشتی و نشیمن گاه این محصول از پلاستیک درجه یک است. ابعاد این صندلی به شرح ذیل می باشد:

عرض صندلی: ۴۵سانتی متر

ارتفاع: ۴۹ سانتی متر

عمق نشیمن گاه:  ۴۵ سانتی متر

این اندازه ها کاملا مناسب نشستن افراد بزرگسال می باشد. این محصول از دسته های بلند و محکمی برخوردار است که در زیر آرنج دست قرار می گیرد و باعث راحتی هر چه بیشتر این صندلی می شود. یکی از نکات مهم این صندلی تحمل وزن بالای آن است به گونه ای که می تواند وزن تا ۱۲۰ کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید. این تحمل وزن برای یک صندلی بسیار ارزنده است.

 

پخش عمده صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی کد ۸۶۸

صندلی پلاستیکی کد ۸۶۸ نیز یکی از مدل های صندلی پلاستیکی با دسته می باشد. این صندلی از طراحی بسیار ساده ، شیک و راحتی برخوردار است. ابعاد و اندازه های این صندلی بسیار استاندارد و مناسب بدن انسان طراحی می شود. طراحی این صندلی به گونه ای می باشد که شخص می تواند بدون احساس خستگی و کمر درد ساعت ها بر روی آن بنشیند و آرامش کامل را حس نماید.

قیمت مناسب این صندلی یکی از ویژگی های بارز این محصول به شمار می آید و باعث فروش بالای هر چه بیشتر این محصول در بازار گردیده است. حمل و جابجایی این محصولات بسیار راحت و بدون دردسر می باشد. این صندلی ها به دلیل جنس مرغوبی که دارد هرگز پوسیده و ترک نمی شود. این محصولات را می توان در فضاهای باز و زیر نور خورشید و باران بدون هیچ نگرانی و با خیال راحت استفاده کرد .ابعاد و اندازه های این صندلی این شرح می باشد:

طول: ۵۸ سانتی

عرض: ۵۸ سانتی متر

ارتفاع: ۴۴ سانتی متر

وزن: ۲٫۳۶۰ کیلوگرم

جنس: پلاستیک درجه یک

این صندلی ها در رنگ های متفاوت و شاد تولید می گردد. قابل ذکر است که این صندلی ها در بسته های ۶ عددی به بازار عرضه می شود.

 

پخش عمده صندلی پلاستیکی

 

پخش صندلی پلاستیکی به قیمت عمده

قیمت عمده صندلی پلاستیکی به نسبت تک فروشی بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد.  این محصولات به روش های مختلفی به فروش می رسد که باعث می شود کار برای خریدار آسان تر شود. نمایندگی های فروش، قیمت این صندلی ها در فروش عمده به گونه نرخ گذاری می کنند که مشتری از خرید عمده خود سود خوبی حاصل نماید.

 

مرکز پخش عمده صندلی پلاستیکی

در ایران کارخانه های زیادی یافت می شود که انواع صندلی پلاستیکی را تولید می نمایند. اگر شما قصد تهیه صندلی پلاستیکی را دارید باید به مرکز خرید صندلی پلاستیکی عمده که نمایندگان کارخانه ها می باشند مراجعه نمائید. فروشگاه های اینترنتی نیز یکی از مراکز مهم خرید صندلی پلاستیکی به صورت عمده و یا تک فروشی به شمار می آیند.

مجموعه ما همواره تلاش می کند تا موفق شود محصولاتی را به بازار عرضه نماید که دارای بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت باشد. این مجموعه کلیه محصولات خود را به صورت عمده و تک فروشی از طریق فروش حضوری و غیر حضوری (آنلاین) به مشتریان عرضه می نماید. مشتریان می توانند آسانترین و مناسب ترین راه برای خرید از ما انتخاب نمایند. این مجموعه محصولات خود را با بهترین نوع بسته بندی به سراسر کشور ارسال می نماید.

کارشناس فروش مجموعه یورکس پلاستیک آمادگی لازم را دارد که اطلاعات لازم جهت آشنایی هر چه بیشتر مشتریان را در اختیار آنها قرار دهد.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما