انواع صندلی پلاستیکی دسته دار – قیمت فروش عمده

انواع صندلی پلاستیکی دسته دار سال ها است که توسط مجموعه ما با قیمت عمده به فروش می رسد. گروه بازرگانی یورکس پلاستیک انواع مدل های میز صندلی پلاستیکی را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه می کند.

مختصری درباره انواع صندلی پلاستیکی دسته دار

بشر با پیشرفت صنعت پلاستیک توانست محصولاتی تولید کند که بسیار ارزانتر از محصولات مشابه است یکی از این محصولات میز صندلی پلاستیکی است. کیفیت بالا و قیمت مناسب انواع صندلی پلاستیکی دسته دار باعث می شود این صندلی ها در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کند. از ویژگی های دیگر این محصول تنوع در رنگ است که انتخاب را برای مشتریان را آزاد می گذارد.

صندلی پلاستیکی دسته دار با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید و عرضه می شود و این عامل باعث طول عمر بالای محصول و استحکام بیشتر می شود و در نتیجه منجر به افزایش جلب مشتری است. یاز عوامل دیگری که امروزه باعث فروش بالای صندلی پلاستیکی دسته دار شده است طراحی های زیبا این محصولات می باشد.

لازم به ذکر است که این مجموعه عرضه کننده انواع صندلی پلاستیکی دسته دار با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد. فروش صندلی پلاستیکی دسته دار به صورت عمده در انواع مدل ها از طریق اصلی ترین نمایندگان فروش در بازار نیز انجام می شود.

این محصولات با قیمتی کاملاً رقابتی به عاملین فروش در سراسر  کشور عرضه می شوند.

 

انواع صندلی پلاستیکی دسته دار

انواع صندلی پلاستیکی دسته دار موجود در بازار

علاقه مندان به خرید انواع مدل های صندلی پلاستیکی دسته دار موجود در بازار می توانند صندلی مورد نیاز خود را از تولیدات کارخانه های ایرانی خرید نمایند.

آنها با این خرید از تولیدکنندگان ایرانی می توانند محصول خود را با بهترین طراحی و ارزان ترین قیمت خریداری کنند. همانگونه که می دانید خرید صندلی های پلاستیکی وارداتی برای خریداران بسیار گران تر تمام می شود و صندلی پلاستیکی وارداتی از تنوع پایین تری برخوردار می باشند.

صندلی پلاستیکی دسته دار در مدل ها و طرح های مختلف توسط تولید کنندگان تولید می شود. از انواع صندلی پلاستیکی دسته دار موجود در بازار می توانیم به صندلی پلاستیکی رنگی در مدل های پایه فلزی و پایه پلاستیکی اشاره کنیم. از دیگر مدل های محبوب، صندلی پلاستیکی حصیری است که این صندلی نیز در پایه های فلزی و پلاستیکی تولید و به فروش می رسد.

بعصی از مدل های صندلی پلاستیکی در طرح مبل تولید می شود و به عنوان صندلی پلاستیکی مبلی معروف است. این مدل صندلی به دلیل استفاده از تشک های رنگارنگ و کوسن از زیبایی خاصی برخوردار است. اکثر مدل های صندلی پلاستیکی مبلی طرح حصیربافت دارند و به مبل پلاستیکی حصیری معروف است و در رنگ های زیادی تولید می شود.

 

انواع صندلی پلاستیکی دسته دار

 

 

با ویژگی های صندلی پلاستیکی بیشتر آشنا شوید

از ویژگی و مزیت انواع صندلی پلاستیکی دسته دار می توان به مواردی همچون موارد زیر اشاره نمود:

  • ضد آفتاب و اشعه نور خورشید به طوری که می توان از آن به راحتی در فضای باز بدون افت کیفیت استفاده نمود.
  • ضد آب و رطوبت به طوری که می توان از آن به راحتی در فضای باز و مرطوب و در زیر برف و باران و کنار استخر و دریا استفاده نمود.
  • سازه یا چهارچوب قوی و محکم که باعث طول عمر طولانی محصول خواهد شد و دارای صرفه اقتصادی می باشد.
  • وزن سبک در کنار کیفیت بالا به طوری که می توان آن را به راحتی بدون آسیب دیدن محصول حمل و جابجا نمود.
  • طرح های متنوع به همراه رنگ های زیبا به گونه ای که به راحتی می توان آن را با هر دکوراسیون ست نمود و محیط زیبایی را ایجاد کرد.
  • ابعاد استاندارد که باعث ایجاد نشیمن گاه و تکیه گاه راحت این صندلی ها خواهد شد.
  • این ابعاد مناسب باعث می شود که هنگام نشستن راحتی خاصی را به کاربر انتقال دهد.
  • این راحتی به گونه ای می باشد که شخص می تواند ساعت ها با احساس راحتی کامل بر روی آن بنشیند بدون آنکه احساس کمردرد نماید.
  • کیفیت بالای رنگ صندلی پلاستیکی دسته دار که باعث زیباتر شدن این صندلی ها می شود.
  • از این محصولات به دلیل زیبایی خاصی که دارند می توان در داخل منازل در کنار مبلمان نیز به راحتی استفاده نمود.
  • جنس این صندلی ها به گونه ای می باشد که به راحتی بدون افت کیفیت با آب شسته و تمیز می شود.
  • این صندلی ها هزینه نگهداری ندارند و از طول عمر بالایی نیز برخوردار می باشند.

 

 

صندلی های پلاستیکی در ایران چگونه قیمت گذاری می شود

قیمت گذاری میز صندلی پلاستیکی در ایران از عوامل زیادی تاثیر می گیرد. از این عوامل می توانیم به قیمت مواد اولیه، نوع رنگ استفاده شده و طراحی های انجام شده اشاره کنیم. نکته حائض اهمیت در قیمت میز صندلی پلاستیکی این است که صندلی هایی که در ایران تولید می شود به دلیل دسترسی به مواد پتروشیمی در مقایسه با محصولات خارجی مشابه بسیار ارزانتر است.

انواع صندلی پلاستیکی دسته دار

آشنایی با روش های مختلف فروش در بازار ایران

میز صندلی های پلاستیکی در ایران از دو طریق فروش حضوری و سنتی و همچنین فروش اینترنتی انجام می شود

مراکز و عاملین فروشی موفق شده اند که صندلی پلاستیکی دسته دار را به صورت کم واسطه عرضه نمایند. آنها از این طریق خریدی عالی را برای مشتریان خود رقم می زنند.

مراکز و عاملین فروش نقش مهمی در خرید و فروش انواع صندلی پلاستیکی دسته دار به صورت عمده و خرد ایفاء می نمایند. برای دستیابی به این مراکز فروش، بی شک از سایت های اینترنتی و تجاری می توان به راحتی کمک گرفت.

امروزه دستیابی به کلیه فروشگاه ها از طریق اینترنت کمک بزرگی به خریداران جهت انتخاب محصول بهتر و گسترده تر نموده است. سایت های اینترنتی باعث می شود که مشتری انتخابی وسیع تر داشته باشد. همچنین این شرایط فراهم می شود که در کمترین زمان ممکن بدون صرف هزینه های اضافی بهترین خرید را تجربه نمایند.

شما نیز می توانید انواع صندلی پلاستیکی دسته دار و صندلی پلاستیکی بدون دسته را به صورت عمده و یا خرد خریداری نمائید.

مجموعه ما به عنوان یکی از عرضه کنندگان بزرگ میز صندلی پلاستیکی به شمار می آید.این مجموعه می تواند شما را در انتخاب و خریدی مناسب و ارزان همراهی نماید فقط کافی است که با مشاوران فروش مجموعه ما تماس حاصل نمائید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما