خرید صندلی پلاستیکی بدون دسته- تولیدی مدل های ارزان قیمت

صندلی پلاستیکی بدون دسته یکی از گزینه های مناسب برای خرید است. در تهران می توان این مدل ها را از تولیدی این محصول با قیمت ارزان خرید کرد. صندلی پلاستیکی بدون دسته در رستوران ها، کافی شاپ و مراکز سرو غذا استفاده می شود. این محصول در اندازه، طرح و رنگ های متفاوت تولید می شود.

بورس فروش صندلی پلاستیکی بدون دسته، بنکداران و تولید کنندگان هستند. بهترین گزینه برای خرید صندلی پلاستیکی بدون دسته خرید از تولید کننده است.

مقایسه صندلی پلاستیکی بدون دسته با دسته

صندلی پلاستیکی در دو مدل با دسته و بدون دسته توسط کارخانجات تولید و در بازار به فروش می رسد. هر دو مدل از مواد اولیه مرغوب و از جنس پلاستیک یا پلی اتیلن ساخته می شود که از دوام بالایی برخوردار است.

در این قسمت توضیحی خیلی کوتاه در خصوص تفاوت این دو صندلی می دهیم.
مهمترین تفاوت بین صندلی پلاستیکی دسته دار و صندلی پلاستیکیبدون دسته، در دسته آن می باشد. در واقع دسته صندلی جهت استراحت دست در هنگام نشستن است. این مدل به کاربر راحتی بیشتریدر هنگام استراحت های طولانی مدت می دهد.

صندلی پلاستیکی بدون دسته بیشتر در محیط هایی همچون رستوران، کافی شاپ و مراکز سرو غذا استفاده می شود. در این مکان ها مشتریان برای مدت زمان محدودی از صندلی استفاده می کنند در نتیجه عدم وجود دسته باعث ایجاد خستگی نمی شود. در رستوران ها این صندلی ها به صندلی پلاستیکی رستورانی معروف است

صندلی پلاستیکی بدون دسته فضای کتری در قیاس با صندلی پلاستیکی دسته دار اشغال می کند.

دسته در صندلی کودک مانع از افتادن آنها می شود و این موضع باعث می شود که این صندلی ها از نوع با دسته باشند. مهمترین دلیل استفاده از دسته در صندلی های کودک بحث حفاظت از کودک است.

هر دو مدل صندلی دسته دار و بدون دسته قابلیت قرار گرفتن روی هم را دارد.

خرید صندلی پلاستیکی بدون دسته

 

 

چرا صندلی بدون دسته یک انتخاب مناسب برای خرید است

یکی از ویژگی های صندلی بدون دسته این است که در یک مکان تعداد بیشتری از این صندلی قرار می گیرد. به همین منظور بیشتر از این محصول برای تالارهای پذیرایی، رستوران ها استفاده می شود.

این صندلی ها قابلیت قرار گرفتن روی هم را دارند و حمل و نقل آنها نسبت به صندلی های دسته دار آسان تر می باشد. مزیت دیگر صندلی بدون دسته این است که دارای قیمت پایین تری می باشد و مقرون به صرفه تر است.

این مدل صندلی دارای ویژگی هایی است که این محصول را ممتاز می کتد. این ویزگی ها شامل موارد زیر است.

ویژگی های صندلی پلاستیکی

  • استفاده کردن از مواد اولیه نو و مرغوب
  • مقاومت بالا در برابر وزن زیاد
  • ثبات رنگ وعدم تغییر رنگ در برابر تابش مستقیم نور خورشید
  • استاندارد بودن و طراحی بر اساس ارگونومی بدن
  • نشیمنگاه راحت و عدم احساس خستگی در استفاده طولانی مدت
  • عدم لغزندگی در سطوح صاف و صیقلی
  • امکان چینش چندین صندلی روی هم
  • تنوع در مدل
  • تنوع در رنگ یندیو استفاده از رنگ های شاد و بروز در بازار جهانی
  • قیمت مناسب
  • کاربری زیاد و امکان استفاده در همه مکان ها و فضاها

 

خرید صندلی پلاستیکی بدون دسته

معرفی صندلی بدون دسته پایه چوبی (طرح ایفلی)

یکی از مدل های صندلی که این روزها بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده است صندلی بدون دسته با پایه های چوبی است. این مدل صندلی به صندلی پایه ایفلی در بازار معروف است.

تلفیق پلاست با پایه های چوبی که از جنس مرغوب چوب راش هستند باعث تولید صندلی با طرح مدرن و جذاب می شود.

در ابتدا این مدل صندلی ها طرح های بدون دسته بودند ولی اکنون در مدلهایی که شبیه به دسته دار هستند تولید می شود.

خوشبختانه این صندلی ها در رنگ های متنوع و شاد تولید می شود.

خوشبختانه صندلی پایه ایفلی در مدل های کانتر و معمولی تولید می شود. صندلی پلاستیکی کانتر به صندلی گفته می شود که دارای پایه های بلند است و برای قرار گرفتن در اطراف جزیره و اپن آشپزخانه کاربرد دارد.

کف صندلی پایه ایفلی در مدل هایی که روکش پارچه دارند و بدون روکش تولید می شود و در بازار برای فروش موجود است.

تولید کنندگان در کنار این صندلی های زیبا اقدام به طراحی و تولید میزهای از این طرح می کنند تا مشتریان بتوانند به راحتی این مدل صندلی را با میزهایی از جنس و طرح خود ست نمایند.

صندلی پایه ایفلی به دلیل قیمت ارزانی که در بین صندلی های غذا خوری داشت خیلی سریع مورد استقبال قرار گرفت. این مدل صندلی توسط یک زوج طراح آمریکایی در اواسط قرن بیستم طراحی گردید و اقدام به تولید آن شروع شد

 

خرید صندلی پلاستیکی بدون دسته

 

تولیدی صندلی پلاستیکی

صندلی به عنوان یکی از وسایل پرکاربرد منزل محسوب می شود و از ارکان مهم در چیدمان منزل است.  همین موضوع باعث می شود که خرید و انتخاب محصول باکیفیت و لوکس نقش مهمی پبدا کند. مشتریان در هنگامی که به دنبال خرید این محصولات از فروشگاه ها هستند دچار سردرگمی می شوند.

بهترین مکان برای خرید کردن مراجعه به تولیدی های صندلی پلاستیکی است که به مشتریان کمک می کند محصول مورد نظر را بدون واسطه خرید نمایند.

یکی دیگر از مزایای خرید از تولیدی این است که این امکان را به مشتری می دهد که با خیال راحت کوچکترین سلیقه های خود را در خرید از جمله تنوع جنس و رنگ لحاظ کند.

بهترین قیمت در بازار

برای اینکه مشتریان بتوانند بهترین قیمت را در خرید محصول داشته باشند باید مستقیم از تولید کننده خرید کنند. با این کار هزینه واسطه ها کاهش پیدا می کند و مشتری محصول مورد نظر خود را با ارزانترین قیمت ممکن در بازار خرید می کنند.

بهترین قیمت در بازار، قیمتی است که بیشتر به قیمت تمام شده محصول نزدیک باشد و مشتری بتواند محصول را به ارزانترین قیمت ممکن خرید کند.

صندلی پلاستیکی بدون دسته را از کجا خرید کنیم

بهترین بورس فروش صندلی پلاستیکی، خرید مستقیم از تولید کنندگان و کارخانه ها به قیمت کارخانه و بدون هزینه های واسطه گری است.
خوشبختانه با رواج فروش اینترنتی این امکان برای تولید کنندگان فراهم می شود

 

مجموعه ما امکان خرید انواع صندلی پلاستیکی را بدون واسطه و با قیمت کارخانه برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما