صندلی پلاستیکی ناصر پلاستیک- ناصر پلاستیک تولید کننده انواع میز و صندلی

صندلی پلاستیکی ناصر پلاستیک یکی از محصولات عالی در بازار است. این شرکت تولید کننده انواع میز و صندلی پلاستیکی در ایران است.

با شرکت ناصر پلاستیک بیشتر آشنا شوید؟

شرکت ناصر پلاستیک یکی از قدیمی ترین تولید کنندکان میز صندلی پلاستیکی در ایران است. این شرکت سال ها است کارخانه ای پیشرفته با تجهیزات به روز را در زمینی با مساحتی بسیار بزرگ احداث کرده است. صاجبان این کارخانه با بکارگیری کادری مجرب هر ساله در توسعه و پیشرفت این شرکت قدمی به جلو بر می دارند.

شرکت ناصر پلاستیک در تولید محصولات پلاستیکی همچون صندلی پلاستیکی ناصر پلاستیک آن چنان موفق است که در کنار بازار ایران، بازار کشور عراق را در اختیار بگیرد.

این شرکت سال های متوالی است که به عنوان صادر کننده برتر کشور معرفی می شود. یکی از دلایل موفقیت این شرکت دسترسی و استفاده از مواد اولیه نو و مرغوب است. استفاده از مواد اولیه نو در تولید انواع صندلی پلاستیکی و همچنین میز پلاستیکی باعث می شود کلیه محصولات از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار باشد. شرکت ناصر پلاستیک برای رسیدن به این جایگاهی که الان دارد تلاش های فراوانی کرده است تا اینکه بتواند به یکی از برترین برندهای تولید کننده میز صندلی پلاستیکی در ایران تبدیل شود.

کارخانه ناصر پلاستیک همواره پیشرو در زمینه صنعت پلاستیک به خصوص میز صندلی پلاستیکی بوده است.این کارخانه انواع میز صندلی پلاستیکی خود را با طرح ها و قیمت های متفاوت تولید و  روانه بازار می نماید. این محصولات با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می شود.

به طور کلی می توان گفت به دلیل تنوع در مدل و رنگ بندی و همچنین کیفیت بالای محصول در کنار قیمت ارزنده،فروش میز صندلی پلاستیکی ناصر در بازار ایران از فروش بالایی برخوردار است و بازار محصولات این شرکت رونق زیادی دارد.

شرکت ناصر پلاستیک محصولات خود را در سه گروه میز صندلی، فایل پلاستیکی و ظروف تولید و برای فروش به سراسر ایران عرضه می کند.

هم اکنون این سوال ها مطرح می شود که میز صندلی های ناصر در چه طرح و مدل هایی تولید می شود  و از چه ویژگی هایی برخوردار است؟

 

خرید صندلی پلاستیکی ناصر پلاستیک

 

 میز و صندلی های ناصر پلاستیک در چه مدل هایی تولید می شود؟

صندلی پلاستیکی ناصر پلاستیک در مدل ها و دسته بندی های زیر تولید می شود

  1.  صندلی پلاستیکی دسته دار و بدون دسته
  2. پایه های فلزی، چوبی و تمام پلاستیک
  3. صندلی پلاستیکی کودک
  4. تاشو
  5. صندلی پلاستیکی اپن آشپزخانه
  6. تخت استخری و یا صندلی استخری
  7. صندلی پلاستیکی حصیری

کلیه این صندلی ها از رنگ بندی زیادی برخورار است.

کارخانه ناصر پلاستیک در تولید میز پلاستیکی از تنوع بالایی برخوردار است.

  1. میز پایه پلاستیکی
  2. پایه فلزی
  3. میز پلاستیکی حصیری
  4. تاشو
  5. میز پلاستیکی کودک
  6. میز پلاستیکی جلو مبلی

کلیه این میزها به صورت گرد،مستطیل و مربع و در ابعاد گوناگون و رنگ های متنوع  تولید و عرضه می شود.

ویژگی های میز صندلی

میز صندلی های پلاستیکی ویژگی های خاص خود را دارند که می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • قابلیت شست و شوی آسان که باعث می شود بتوان آنها را مرتب نظافت کرد.
  • مقاومت در برابر تغییرات آب و هوای به گونه ای که قابلیت استفاده در زیر برف و باران، نورخورشید را دارد

رنگ بندی متنوع میز صندلی پلاستیکی یک مزیت بسیار عالی به شمار می آید به گونه ای که مشتریان بنا به سلیقه خود می توانند آنها را در دنیایی از تنوع رنگ خریداری نمایند.

همواره در تولید این محصولات از مواد اولیه باکیفیت استفاده می شود که باعث می شود مشتریان زیادی را با خود همراه نمایند. این میز صندلی های پلاستیکی به گونه ای ساخته می شود که هرگز حشرات و موریانه به درون آنها نفوذ نمی کند. این محصولات دچار پوسیدگی و افت کیفیت نمی شوند و به همین خاطر هزینه نگهداری شامل این محصولات نمی شود.

این محصولات دارای وزن سبکی می باشد و این مزیت باعث می شود که جابجایی و حمل و نقل آن آسان شود.

مدل تاشو این میز صندلی به گونه ای است که می توان در زمان عدم نیاز آن را به راحتی تا کرده تا فضای کمتری اشغال نماید. از مدل تاشو این محصولات می توان به راحتی در پیک نیک و مسافرت استفاده نمود.

اکثر صندلی های پلاستیکی قابلیت انبارش روی هم را دارند. این انبارش علاوه بر حمل و نقل آسان  باعث می شود که فضای کمتری نیز اشغال  نماید.

 

 

صندلی پلاستیکی ناصر پلاستیک

بورس میز صندلی پلاستیکی

همانطور که می دانید اکثر تولید کننده ها و کارخانه های تولید انواع میز صندلی پلاستیکی در تهران فعالیت می نمایند. همین امر باعث فعالیت هر چه بیشتر بورس میز صندلی پلاستیکی در تهران شده است. آنها نسبت به عرضه انواع محصولات پلاستیکی و میز صندلی پلاستیکی در تهران و سایر شهرها اقدام می نمایند.

خریدارانی که تمایل به خرید عمده انواع میز صندلی پلاستیکی دارند می توانند برای تهیه انواع محصولات کارخانه ناصر پلاستیک و دیگر برندها به مراکز فروش این محصولات مراجعه نمایند. این مرکز بورس در بردارنده انواع میز صندلی پلاستیکی می باشد و محصولات خود را به صورت خرد و عمده به فروش می رسانند.

 

صندلی پلاستیکی ناصر پلاستیک

 

با روش های فروش در ایران آشنا شوید؟

انواع میز صندلی پلاستیکی ناصر با توجه به کیفیت بالایی که دارد هموار از مشتریان ویژه ای برخوردار می باشد. بازار پررونق میز صندلی پلاستیکی باعث می شود که تولیدکنندگان هر روز طرح و نقش جدیدی از این محصولات به بازار عرضه نمایند.

محصولات این کارخانه با توجه به تنوع و کیفیت بالا به یکی از مرغوب ترین کالاهای پلاستیکی ایرانی تبدیل شده است.

مشتریان اغلب برای خرید این محصولات از طریق سایت های اینترنتی اقدام می نمایند. شما مشتریان عزیز می توانید با خرید از این سایت از فرصت ایجاد شده جهت کاهش قیمت ها و هزینه های اضافی بهره مند شوید.

شما می توانید با خرید از این سایت انواع مختلفی از محصولات پلاستیکی به خصوص میز صندلی پلاستیکی از برندهای معتبر را انتخاب و خریداری نمایید.

واحد فروش مجموعه یورکس پلاستیک به منظور پاسخگویی سریع و کم هزینه تر، از راه های واتس آپ نیز پاسخگوی شما مشتریان عزیز می باشد.

خاطر نشان می شود که محصول خریداری شده در  سریع ترین زمان ممکن و در صحت  کامل برای شما خریدار عزیز ارسال می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما