میز پلاستیکی غذاخوری ـ به قیمت کارخانه

میز پلاستیکی غذاخوری یکی از میزهایی به شمار می آید که در همه مکان های باز و بسته مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به پیشرفت صنعت پلاستیک سازی در ایران، این امکان برای تولید کنندگان فراهم گردیده است که میز پلاستیکی غذاخوری را در انواع مدل ها و رنگ بندی ها تولید و عرضه نمایند.

شما مشتریان گرامی می توانید از طریق این مجموعه، انواع میز پلاستیکی غذاخوری را به قیمت کارخانه تهیه و خریداری نمائید.

 

 

کاربرد میز پلاستیکی غذاخوری

در این قسمت لازم است جهت آشنایی هر چه بیشتر شما خریداران نگاهی نیز به کاربرد میز پلاستیکی غذاخوری در زندگی های امروزی داشته باشیم.

این روزها میز پلاستیکی به یکی از پرفروش ترین مدل میزهای موجود در بازار تبدیل گردیده است. این فروش بالا به دلیل کاربرد فراوان و ویژگی های منحصر به فرد این محصول می باشد. مطمئنا شما تا حدودی با کاربرد انواع میز پلاستیکی غذاخوری آشنایی دارید.

در چیدمان اثاثیه منزل باید حتما مدل میز غذاخوری هم مد نظر قرار دهیم، زیرا این روزها همه غذای‌شان را روی میز غذاخوری میل می‌کنند. شما می توانید میز پلاستیکی غذاخوری را در مدل های گرد، بیضی، مربع و مستطیل تهیه نمائید. انتخاب مدل و ابعاد این میزها بستگی به سلیقه و محیط مد نظر شما دارد.

میز پلاستیکی غذاخوری یکی از گزینه های مناسب و کاربردی در آشپزخانه ها، رستوران ها و فست فودها به شمار می آید. تنوع مدل و رنگ در میز پلاستیکی غذاخوری به حدی زیاد است که می توان از بین طرح های موجود، به راحتی مدل مورد نظر خود را انتخاب نمود.

از میز پلاستیکی می توان در آشپزخانه، حیاط، ویلا، تراس و رستوران ها و در گردهمایی نیز استفاده نمود، زیرا این میزها کاملا ضد آب و ضد اشعه می باشند و قابلیت استفاده در فضاهای باز را به خوبی دارند. با توجه به مزایایی که به آن اشاره نمودیم می توان گفت که خرید میز غذاخوری پلاستیکی گزینه مناسب تری نسبت به دیگر محصولات به شمار می آید.

 

میز پلاستیکی غذاخوری

 

 

انواع میز پلاستیکی غذاخوری

این روزها تولیدکنندگان تمام تلاش خود را جهت طراحی و ارائه هر په بهتر انواع میز پلاستیکی غذاخوری می نمایند. از این رو ما در بازار شاهد مدل های متفاوتی از این میزها در بازار می باشیم. انواع مدل های میز پلاستیکی عبارتند از:

  •  پایه فلزی: این میزها از صفحه پلاستیکی و پایه های فلزی ضد آب و رطوبت تهیه شده است. استحکام و مقاومت این میزها بسیار بالا می باشد، به طوری که می توان به راحتی اجناس سنگین را بر روی آن قرار داد بدون آنکه آسیبی ببیند.
  • پایه چوبی: صفحه این میز از پلاستیک درجه یک و مرغوب تهیه می شود ولی پایه های آن از چوب می باشد. این میز پلاستیکی غذا خوری در رده میزهای مدرن می باشد. از این میز در رستوران ها و کافی شاپ هایی که از دکوراسیون مدرن برخوردار می باشند استفاده می گردد. مقاومت این میز پلاستیکی همانند پایه فلزی بسیار بالا و مستحکم می باشد.
  • تاشو: همانطور که از نامش پیداست، این میز غذا خوری پلاستیکی قابلیت تا شدن را دارد. این میزها فقط در پایه های فلزی تهیه و عرضه می شوند. صفحه این میزها از جنس پلاستیک درجه یک تهیه می شوند.
  • حصیری: این میز پلاستیکی غذاخوری از بافت بسیار زیبای حصیری تهیه شده است. این میز در دو مدل پایه پلاستیکی و پایه فلزی تولید می شود. صفحه این میز از جنس پلاستیک با بافت حصیری می باشد. تنوع رنگ در این میز بسیار زیاد است.
  • پایه پلاستیکی: این میز پلاستیکی غذاخوری تماما از پلاستیک درجه یک تهیه شده است. این میز تمامی ویژگی های میزهای پلاستیکی دیگر را نیز دارد، اما مطمئنا مقاومت آن در برابر اجناس سنگین به مراتب کمتر از میز پایه فلزی می باشد.

 

میز پلاستیکی غذا خوری

 

 

معرفی میز پلاستیکی پایه چوبی گرد

بهتر است خرید میز پلاستیکی رستورانی با توجه به تنوع بالایی که در بازار وجود دارد با بررسی و شناخت بیشتر صورت پدیرد. برای خرید این محصول در ابتدا بهتر است نیاز و بودجه خود را شناسایی و سپس اقدام به خرید نمائید.

در همین راستا، این مجموعه بمنظور انتخاب هر چه بهتر شما مشتریان گرامی، به معرفی دو مدل از میز صندلی پلاستیکی موجود در بازار می پردازد.

میز 2 نفره گرد پایه چوبی

این میز 2 نفره گرد پایه چوبی یکی از میزهایی است که در ساخت آن از تلفیق طراحی مدرن و کلاسیک استفاده گردیده است.

صفحه این میز از پلاستیک درجه یک و پایه های آن از جنس چوب راش و به رنگ طبیعی چوب تهیه گردیده است. کفی این میز  دارای رنگ های بسیار زیبا و متنوعی می باشد، به طوری که زینت بخش رستوران ها ،کافی شاپ ها و منازل گردیده است. این میز از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و به همین منظور باعث افزایش طول عمر آن گردیده است.

استحکام بالا در برابر ظاهر زیبا، نکته مهم و یکی از ویژگی های خاص در این میز به شمار می آید که مشتریان را ترغیب به خرید آن می نماید. طراحی این میز به گونه ای است که شما می توانید آن را با اکثر مدل صندلی پلاستیکی ست نمائید.

 

میز پلاستیکی غذاخوری

خرید انواع میز صندلی پلاستیکی –  به قیمت کارخانه

به دلیل تقاضای بالا در خرید میز صندلی پلاستیکی، شرکت های تولید و برندهای معروف تصمیم به تولید انبوه این محصولات در طرح ها و مدل های جدید و متنوع نمودند. همین امر باعث گردید که ما این روزها شاهد مدل های بسیار زیبا و پرکابرد انواع میز صندلی پلاستیکی در بازار باشیم.

از طرف دیگر این تولیدکنندگان برای آنکه قدرت خرید مردم را افزایش دهند تا بتوانند با آرامش خاطر بیشتری نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایند، این محصولات را به قیمت کارخانه به بازار عرضه نمودند. این امر باعث گردید که ما شاهد قیمت بسیار ارزان انواع میز صندلی پلاستیکی در بازار باشیم.

ارائه نمایندگی فروش در تهران و سایر شهرها، یکی از راههایی است که تولیدکنندگان جهت رسیدن به این اهداف در پیش گرفتند. وجود نمایندگی فروش در شهرهای دور و نزدیک به خریداران کمک می کند که به راحتی و بدون نیاز به سفر، محصول مورد نیاز خود را با حداقل قیمت خریداری نمایند.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما