صادرات انواع صندلی پلاستیکی طرح چوب

خوشبختانه در کشورمان ایران کارخانجات متعددی به فعالیت در زمینه تولید انواع میز و صندلی به فعالیت مشغول بوده و با بهره گیری از دانش و تجربه خویش و همچنین دستگاه های پیشرفته، اقدام به ساخت بهترین نوع این محصولات نموده اند. یکی از بهترین نوع تولیدات پلاستیکی در کشورمان که مدت هاست صادرات آن به سایر کشورهای دنیا نیز آغاز شده است، صندلی پلاستیکی طرح چوب می باشد که علاوه بر دوام و استقامت بالا، از زیبایی و جذابیت بی نظیری نیز برخوردار است.

صادرات انواع صندلی پلاستیکی طرح چوب

تفاوت صندلی پلاستیکی و فلزی

تفاوت صندلی پلاستیکی و فلزی معمولاً برای تولید میز و صندلی از متریال های مختلفی مانند چوب، فلز و پلاستیک استفاده می شود. اما در میان تمامی انواع این محصولات، میز و صندلی های پلاستیکی طرفداران خاص خود را دارا می باشند و توجه بسیاری از مشتریان را در هنگام خرید به خود جلب نموده اند.

در این قسمت برای آشنایی هر چه بیشتر شما با این محصولات، به تفاوت های اساسی میان صندلی های پلاستیکی و فلزی اشاره می کنیم:

  • صندلی های پلاستیکی دارای وزن بسیار کمی بوده و سبک هستند، در نتیجه جا به جایی آنها بسیار آسان است. اما وزن صندلی های فلزی سنگین تر بوده و جا به جایی آنها کمی سخت تر می باشد.
  • صندلی های پلاستیکی کاملاً ضد آب و ضد رطوبت هستند و حتی اگر برای روزهای طولانی در معرض بارش باران و برف قرار گیرند، در ساختار آنها هیچگونه تغییری به وجود نمی آید، در صورتی که رطوبت می تواند باعث زنگ زدگی و از بین رفتن استحکام و زیبایی صندلی های فلزی گردد.
  • تنوع رنگ و طرح در صندلی های پلاستیکی بسیار زیاد است و تمامی مشتریان می توانند بر مبنای نیاز و سلیقه خود یک یا چند نمونه از آنها را تهیه کرده و استفاده نمایند، در صورتی که این تنوع در صندلی های فلزی کمتر به چشم می خورد.
  • قیمت صندلی پلاستیکی بسیار کمتر از نوع فلزی آن بوده و خرید آن از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

فروش ویژه صندلی پلاستیکی طرح چوب

فروش ویژه صندلی پلاستیکی طرح چوب این روزها شرکت های تولید کننده صندلی های پلاستیکی، تنوع بسیار زیادی در محصولات خود ایجاد کرده و همین امر موجب رونق فروش آنها در بازار کشورمان شده است. یکی از زیباترین نمونه های صندلی پلاستیکی طرح دار، محصولی است که از نظر شکل ظاهری به چوب شباهت فراوانی دارد و بهترین انتخاب برای باغ، ویلا، حیاط و به طور کلی فضاهای باز می باشد.
البته صندلی پلاستیکی طرح حصیری نیز طرفداران خاص خود را دارد و به سبب راحتی، زیبایی منحصر به فرد و رنگ های جذابی که دارد، توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب نموده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما