صندلی پلاستیکی بدون دسته – فروش جدیدترین مدل ها

از دیرباز تاکنون صندلی پلاستیکی بدون دسته بعنوان یکی از لوازم ضروری و پرکاربرد در منزل و محل کار مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو این مجموعه جهت رضایتمندی مشتریان خود اقدام به فروش جدیدترین مدل های صندلی پلاستیکی با نازلترین قیمت نموده است.

صندلی دارای مدل های گوناگونی همچون چوبی، فلزی و پلاستیکی می باشد. البته صندلی پلاستیکی نسبت به دیگر مدل ها از بازار پر رونق تری برخوردار می باشد. در این سالها فروش صندلی پلاستیکی بدون دسته به دو صورت عمده و یا جزیی در کشور صورت می پذیرد.

با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصولات اکثر خریداران تمایل به خرید آن به صورت عمده دارند. زیرا آنها می توانند در خرید عمده از تخفیفات ویژه و قابل توجهی استفاده نمایند و تعداد زیادتری صندلی خریداری کنند.

موارد استفاده صندلی پلاستیکی بدون دسته

اگر بخواهیم اشاره ای مختصر و مفید در خصوص موارد استفاده صندلی پلاستیکی بدون دسته داشته باشیم بهتر است به موارد زیر اشاره نمائیم:

این صندلی ها در باغ، ویلا، کافی شاپ، رستوران، مراسمات عروسی، همایش ها و مراکز آموزشی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. با  توجه به تقاضای بسیار مشتریان، صندلی پلاستیکی بدون دسته در طرح ها و مدل های جدید به بازار عرضه می شود. همچنین علاوه بر تنوع مدل، دارای رنگ بندهای بسیار زیبا و متنوعی همچون طوسی، سفید، آبی، سبز، قرمز و غیره می باشد. این تنوع مدل و رنگ باعث گردیده است که این صندلی مناسب استفاده در همه اماکن باشد. به همین دلیل است که هر ساله ما شاهد افزایش فروش و استقبال از این محصول می باشیم.

کیفیت صندلی و طول عمر بالای این محصول را نمی توان در موفقیت و فروش بالای آن نادیده گرفت. صندلی پلاستیکی بدون دسته از مواد اولیه درجه یک و پروپلین مرغوب تهیه می شود. همین امر موجبات امکان استفاده این محصول را در برابر نور خورشید، باران و رطوبت فراهم نموده است. صاحبان کافی شاپ و رستوران های فضای باز معمولاً از صندلی پلاستیکی بدون دسته برای محل کسب و کار خود استفاده می نمایند زیرا علاوه بر کیفیت فضای بسیار کمی را اشغال می نماید.

از طرف دیگر این صندلی ها مقاومت بالایی در برابر فشار و وزن سنگین دارند و  این خود نیز دلیل مهمی جهت استفاده از این صندلی ها در اکثر مراکز می باشد.

در نهایت لازم است به این نکته نیز اشاره کنیم که این روزها رستوران ها، مساجد و حسینیه ها از خریداران عمده این محصول به شمار می آیند.

صندلی پلاستیکی بدون دسته

 

فروش جدیدترین مدل های صندلی پلاستیکی کافی شاپ

در حال حاضر با توجه به استقبال و توسعه صنعت پلاستیک سازی، ما شاهد فعالیت شرکت های متعددی در تهران و سایر شهرهای بزرگ در ایران می باشیم. صندلی پلاستیکی کافی شاپ با بهره گیری از مواد پلیمیری مرغوب و تکنولوژی روز دنیا توسط این شرکت ها در جدیدترین مدل ها تولید و به فروش می رسد. این شرکت ها در تهیه این محصولات انواع  استانداردهای لازم و مهم را مد نظر قرار می دهند و محصولی با کیفیت و مطمئن به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کنند.

هدف تولیدکنندگان ایرانی عرضه محصولاتی با کیفیت و با دوام و طول عمر بالا می باشد. می توان گفت خوشبختانه تولیدکنندگان کشورمان در این راه بسیار موفق عمل نموده اند و توانسته اند رضایت مشتریان داخل و خارج کشور خود را جلب نمایند.

در این سالهای اخیر با استقبال بیش از حد مردم جهت مراجعه به رستوران ها و کافی شاپ ها، صندلی پلاستیکی کافی شاپ جایگاه ویژه ای به خود اختیاص داده است و مشتریان زیادی را به خود جلب نموده است. همین امر باعث گردیده است که تعداد بسیاری از شرکت های بر روی تولید صندلی پلاستیکی کافی شاپ تمرکز نموده اند. آنها با جذب طراحان خلاق نسبت به  ارائه طرح های زیبا و مدرن اقدام می نمایند. به همین دلیل است که این بازار به یک بازار رقابتی تبدیل گردیده است.

صندلی پلاستیکی بدون دسته

معرفی صندلی مدل کول

این صندلی پلاستیکی بدون دسته از جنس پلی پروپلین بسیار مرغوب و درجه یک تهیه گردیده است. این صندلی قابلیت چیدمان روی هم را به تعداد مشخصی دارا می باشد. از این محصول می توان به راحتی در محیط های داخل و فضای باز استفاده کرد. این صندلی برای استفاده در کافی شاپ ها و رستوران ها بسیار مناسب و شکیل می باشد.

لازم به ذکر است که این صندلی با مواد افزودنی ضد آفتاب طراحی و تولید شده است. پاشنه پایه های این صندلی با ضربه گیرهای مقاوم از جنس پلاستیک پوشانده شده است. این ضربه گیرها باعث می گردد از لغزیدن بر روی سطوح صاف و صیقلی جلوگیری نماید. همچنین لازم است بدانید که این صندلی در رنگ های بسیار زیبا و شاد تولید می شود.

ما به مشتریان خود توصیه می کنیم جهت افزایش طول عمر این صندلی، از نگهداری آن به صورت مداوم زیر نور خورشید خودداری نمایند.

 

صندلی پلاستیکی بدون دسته

نقش فروشگاه های اینترنتی در فروش صندلی پلاستیکی

با شناختی که از بازار پلاستیک پیدا کردید بد نیست نقش فروشگاه های اینترنتی را در فروش صندلی پلاستیکی بدانید.

با پیشرفت علم فناوری و تکنولوژی ما شاهد کسب و کارهای جدید و پر رونق در فضای مجازی می باشیم. این بازار با توجه به مزایای بسیاری که دارد به سرعت در بین فروشندگان و خریداران جایگاه ویژه ای پیدا نمود. از این رو ما شاهد هستیم که تمامی شرکت ها و تولیدکننده ها و فروشندگان همگی اقدام به راه اندازی سایت اینترنتی جهت معرفی محصولات خود نموده اند. آنها از این طریق در کمترین زمان ممکن می توانند محصولات خود را علاوه بر داخل کشور، به کشورهای دیگر نیز معرفی و به فروش برسانند.

این نحوه فروش برای فروشندگان مزایای بسیاری به همراه دارد. زیرا لازم نیست که برای معرفی و فروش محصول خود همانند گذشته به سفر بپردازند و به دنبال مشتری باشند. از طرفی خریداران نیز می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن به تمامی محصولات دسترسی داشته باشند و به مقایسه آنها بپردازند و نسبت به خرید محصول مورد علاقه خود اقدام کنند.تمامی این ویژگی ها باعث رونق هر چه بیشتر خرید و فروش در فضای مجازی گردیده است.

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما