صندلی پلاستیکی ساده- تولید عمده و خرد

در این سالها به علت استقبال بیش از حد مردم، شرکت های تولیدی اقدام به تولید عمده و خرد انواع صندلی پلاستیکی ساده نموده اند. صندلی ساده در مدل های متفاوت دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد.

این صندلی در مراکز فروش و فروشگاههای سطح شهر به فروش می رسد. مجموعه ما یکی از مراکزی می باشد که این صندلی را زیر قیمت کارخانه به صورت عمده و خرد به بازار عرضه می نماید. برای تهیه مدل های متفاوت این صندلی پلاستیکی ساده با نازلترین قیمت فقط کافی است که به فروشگاه اینترنتی ما سری بزنید.

آنچه که باید در مورد صندلی پلاستیکی بدانید

ما همواره سعی نموده ایم آنچه که باید در مورد صندلی پلاستیکی بدانید را برای شما بازگو نمائیم.

صندلی پلاستیکی به دلیل حمل و نقل آسان به یکی از پرطرفدارترین صندلی های موجود در بازار تبدیل شده است. ما امروزه شاهد این هستیم که از این صندلی ها در دکوراسیون منزل و در کنار مبلمان اتاق نشیمن و پذیرایی به خوبی استفاده می شود. همچنین این صندلی بسیار مناسب جهت استفاده در مراکز اداری، رستوران ها و مناسبت ها می باشد.

این صندلی ها از مواد اولیه ای به نام پلی پروپیلن، پی وسی و اکریلیک تولید می شود و این ترکیبات در رده ترموپلاستیک می باشد. معمولا شرکت های تولیدی برای ساخت انواع صندلی های پلاستیکی از این مواد استفاده می کنند. برای ساختن صندلی های پلاستیکی سفت از رزین های ترموستات استفاده می شود که این صندلی ها هرگز قابل تغییر شکل نمی باشد.

 

 

صندلی پلاستیکی ساده

انواع صندلی های پلاستیکی ساده و مدرن

یکی از انواع صندلی های پلاستیکی که همواره مورد توجه اکثر مشتریان می باشد صندلی پلاستیکی ساده و مدرن می باشد. این صندلی بسیار مناسب استفاده در دکوراسیون مدرن و جدید می باشد و دارای کاربرد بسیار زیادی نیز هست.

این صندلی ها دارای نشیمن گاه راحتی می باشند. صندلی های پلاستیکی ساده و مدرن به دلیل طراحی زیبا و روکش های خیره کننده ای که در تولید آن استفاده می شود بسیار مناسب استفاده در رستوران ها و ویلاهای مدرن می باشد.

همچنین ما انواع صندلی های پلاستیکی ساده و مدرن را در سالن های زیبایی، لابی های هتل و سالن اجتماعات شاهد می باشیم. امروزه طراحان علاقه زیادی نسبت به طراحی انواع صندلی های پلاستیکی ساده و مدرن از خود نشان می دهند. به همین دلیل است که هر روزه ما شاهد عرضه یک طرح جدید و زیبا از این صندلی ها در بازار هستیم. از طرفی لازم است به این نکته نیز اشاره نمائیم که تنوع رنگی در این محصولات بسیار زیاد است که انتخاب را برای مشتریان راحت نموده است. یکی از مدل های صندلی  مدرن، صندلی پلاستیکی پایه چوبی می باشد. همانگونه که می دانید از این صندلی در رستوران ها، کافی شاپ ها و در کنار اپن آشپزخانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

صندلی پلاستیکی ساده

۵ ویژگی بسیار مهم صندلی پلاستیکی

نشکن بودن صندلی پلاستیکی یکی از ۵ ویژگی بسیار مهم این محصول به شمار می آید.

یکی از ویژگی های مبلمان و صندلی هایی که از مواد پلاستیک درجه یک و مرغوب تولید می شوند این است که هرگز شکسته نخواهد شد. میزان قدرت و تحمل این صندلی ها در هنگام تولید مورد آزمایش قرار می گیرد و پس از تائید به بازار عرضه می گردد. به همین منظور است که این محصولات هرگز هزینه نگهداری ندارند.

یکی از ویژگی های مهم دیگر این صندلی ها شستشوی راحت آنها می باشد که با آب و هر گونه مواد شوینده ای تمیز می شود.

چهارمین ویژگی این جنس صندلی ها تنوع رنگی این محصولات است. شما به راحتی می توانید این صندلی ها را در انواع رنگ های با کیفیت و زیبا متناسب با نیاز و سلیقه خود در بازار تهیه نماپید. این در حالی است که صندلی های قدیمی معمولا به رنگ به قهوه ای می باشند.

پنجمین ویژگی این صندلی که باعث استقبال بسیار مشتریان گردیده است قیمت مناسب و مقرون به صرفه این محصولات نسبت به دیگر صندلی های چوبی و فلزی می باشد. امروزه صندلی های پلاستیکی بسیار زیادی در بازار وجود دارد که شما می توانید به راحتی آن را از طریق فروشگاه های اینترنی با قیمت ارزان خرید نماپید.

قابل ذکر است که این صندلی ها در انواع مختلف با کاربرهای متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود. مشتریان نیز می توانند به راحتی از میان این صندلی ها کالای مورد نیاز خود را خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

 

صندلی پلاستیکی ساده

 

 

انواع صندلی پلاستیکی ساده

کارخانه ها و شرکت های تولیدی با توجه به نیاز و استقبال مردم هر روزه اقدام به تولید انواع صندلی ساده می نمایند. طراحی و رنگ های این صندلی ها به گونه ای است که مشتریان می توانند با توجه به سلیقه خود یک خرید خوب را تجربه نمایند.

در اینجا تعدادی از انواع صندلی های ساده را به شما معرفی می نماپیم:

صندلی پلاستیکی دسته دار و بدون دسته – پایه پلاستیکی – پایه فلزی – صندلی پلاستیکی حصیری – استخری – کودک – تاشو – مطالعه – باغی – انتظار – چهارپایه و غیره.

انواع این صندلی ها که توسط شرکت های تولیدی معتبر تولید می شوند دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند. تفاوت قیمت این صندلی ها فقط در نوع طراحی و ابعاد آن خلاصه می شود.

 

تولیدی صندلی

شرکت های تولیدی صندلی پلاستیکی با عرضه این محصولات در حجم انبوه باعث کاهش و تنظیم قیمت این کالاها در بازار می شود. این قیمت مناسب علاوه بر رضایتمندی مشتریان باعث افزایش فروش شرکت های تولید نیز خواهد شد. شرکت های تولیدی با افزایش فروش از این طریق سود خوبی نیز کسب می نمایند.

شرکت های تولیدی در تولید این محصولات از مواد پلاستیکی درجه یک استفاده می نمایند. استفاده از این مواد با کیفیت بسار با اهمیت می باشد زیرا باعث افزایش استحکام و مقاومت  و در نتیجه طول عمر طولانی این محصولات می گردد.

شرکت ما با سالها تجربه درخشان در زمینه عرضه انواع صندلی به صورت عمده و خرد در سطح بازار به یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت ها تبدیل گردیده است. شما می توانید جهت کسب اطمینان از محصولات این شرکت به وب سایت ما مراجعه نماپید و کلیه اطلاعات لازم خود را از کارشناس فروش این مجموعه دریافت نماپید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما