صندلی پلاستیکی کافی شاپی در مدل های جدید

صندلی پلاستیکی کافی شاپی یکی از منحصر به فرد ترین و پرکاربردترین محصولات در بازار به شمار می آید. با توجه به موارد متعدد استفاده از این محصول در فضاهای مختلف، افراد زیادی متقاضی خرید صندلی پلاستیکی کافی شاپ می باشند.

صندلی پلاستیکی کافی شاپ یکی از مدل های جدید صندلی پلاستیکی به شمار می آید. مدل جدید صندلی پلاستیکی کافی شاپ به دلیل متریال موجود در آن، در برابر تغییر شرایط جوی مانند آفتاب و باران آسیبی نمی بیند و همچنان زیبایی خود را حفظ می کند.

چرا از صندلی پلاستیکی کافی شاپی استفاده می شود؟

آیا تا به حال به پاسخ این سوال که چرا از صندلی پلاستیکی کافی شاپ استفاده می شود فکر کرده اید.

نوع و طراحی دکوراسیون یک محیط نقش بسیار موثری در جذب هر چه بیشتر مشتریان در رستوران ها و کافی شاپ ها دارد. یکی از تجهیزاتی که می تواند فضای یک رستوران را شیک و مدرن نماید، میز صندلی است. معمولا مدل صندلی پلاستیکی کافی شاپ به صورت مدرن، پست مدرن و کلاسیک طراحی و به بازار عرضه می شود. از این رو شما مشتریان هنگام انتخاب این محصول باید به این موضوع دقت کافی داشته باشید که می خواهید رستوران و یا کافی شاپ خود را چگونه طراحی نمائید. همچنین به رنگ دیوارها و نورپردازی نیز باید دقت کافی داشته باشید. ما به مشتریان خود توصیه می کنیم که در هنگام خرید این محصولات به کیفیت آن نیز توجه کافی داشته باشند. زیرا در غیر اینصورت صندلی به سرعت مستهلک می شود و در مدت زمان کوتاه نیاز به تعویض آن خواهند داشت.

این روزها تولیدکنندگان با توجه به تنوع سلایق مشتریان و دکوراسیون های متعدد، اقدام به طراحی و ساخت صندلی کافی شاپ در مدل های متفاوت می نمایند. همچنین آنها علاوه بر مدل، به رنگ بندی این صندلی ها نیز توجه خاصی نشان می دهند. زیرا به خوبی می دانند رنگ بندی نیز همانند طرح و مدل تاثیر بسزایی در جلب و رضایت مشتریان دارد. این تلاش و عملکرد خوب تولیدکنندگان باعث گردیده است که مشتریان به راحتی بتوانند صندلی پلاستیکی کافی شاپ را خریداری نمایند و از طرف دیگر ما شاهد کافی شاپ ها و رستوران های زیادی در سطح شهر با طراحی زیبا باشیم.

صندلی پلاستیکی کافی شاپی

 

معرفی یک مدل جدید صندلی پلاستیکی کافی شاپی

مطمئنا معرفی یک مدل جدید صندلی پلاستیکی رستوران می تواند شما را امر خرید یاری نماید.

با توجه به رده سنی مشتریان کافی شاپ ها و رستوران ها که معمولا جوانان را شامل می شود لازم است در هنگام خرید این صندلی ها، سلیقه جوانان را مد نظر قرار داد و به طراحی مدرن آن توجه کافی نشان داده شود. طراحی مدرن صندلی پلاستیکی رستوران به خوبی می تواند فضای رستوران شما را دلنشین نماید.

این مجموعه مدل جدید صندلی پلاستیکی رستوران را با کیفیتی بی نظیر و قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. همچنین انواع این صندلی ها را با حفط کیفیت و در صحت کامل به اقصی نقاط ایران ارسال می نماید.

در ادامه مقاله با ما همراه باشید زیرا می خواهیم به معرفی صندلی رستوران NICE1 بپردازیم.

صندلی رستوران NICE1

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم طراحی و دکوراسیون رستوران تاثیر بسیار زیادی در جلب هر چه بیشتر مشتری دارد. از این رو اکثر مردم خصوصا طراحان میز صندلی را یکی از مهم ترین تجهیزات در رستوران ها و کافی شاپ ها می دانند. صندلی های موجود در این مجموعه بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید و ارائه می شوند. این صندلی ها با توجه به فرم کمر و ارگونومی بدن انسان طراحی می شوند.

معمولا طراحی و تولید صندلی رستوران در مدل ها و طرح های متفاوت به همراه رنگ بندی های زیبا صورت می پذیرد. صندلی رستوران NICE1 یکی از مدل های زیبا و جوان پسند می باشد که فروش بسیار بالایی در بازارهای داخلی و خارجی دارد.

ویژگی صندلی رستوران NICE1 :

  • وزن سبک و استاندارد
  • طراحی مدرن و زیبا
  • نشیمن گاه راحت و استاندارد
  • پایه های محکم و مقاوم از جنس فایبرگلاس
  • امکان ست شدن با هر دکوراسیون
  • جنس رویه این صندلی رستوران با توجه به سلیقه مشتری می تواند از چرم و یا پارچه تهیه شود.
  • مناسب استفاده در اکثر فضاها همچون رستوران، فود کورت ها و منازل

لازم به ذکر است که این صندلی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. لازم به ذکر است که این گارانتی توسط شرکت تولیدکننده انجام می شود.

 

صندلی کافی شاپی

 

مراکز پخش میز صندلی پلاستیکی

در این روزها که آمار خرید میز صندلی پلاستیکی رو به افزایش می باشد، مراکز پخش بسیاری در تهران و شهرستانها در زمینه عرضه این محصولات مشغول به فعالیت می باشند.

انتخاب میز صندلی پلاستیکی کافی شاپ و رستوران با در نظر گرفتن سلیقه جوانان صورت می گیرد زیرا اکثر مشتریان آنها جوانان و نوجوانان می باشند. همانطور که شما هم به خوبی می دانید. طراحی و دیزاین نشان از اعتبار و پرستیژ کافی شاپ شما می باشد. از این رو شما مشتری گرامی که قصد راه اندازی کافی شاپ را دارد حتما برای انتخاب میز صندلی مناسب با کارشناسان این مجموعه مشورت نمائید.

همانطور که همه ما می دانیم یکی از مهمترین فاکتورهای خرید علاوه بر کیفیت، قیمت می باشد و پر واضح است که همه مشتریان دوست دارند که خریدی با قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا داشته باشند.

شرکت یورکس پلاستیک به عنوان یکی از مراکز پخش انواع میز صندلی پلاستیکی همیشه سعی بر آن داشته است که این امکان را برای شما مشتریان عزیز قراهم کند. مشاورین شرکت یورکس پلاستیک شما را برای رسیدن به یک انتخاب مناسب همراهی می کنند.

صندلی پلاستیکی کافی شاپی

 

قیمت میز صندلی پلاستیکی

ایران عضو کشورهای مطرح در تولید میز صندلی پلاستیکی و در زمره صادرکنندگان برتر این محصول است. و قیمت این محصولات نسبت به نمونه های وارداتی و خارجی بسیار ارزانتر و از کیفیت بالاتری برخوردار است.

ایران همچنین در تولید میز صندلی پلاستیکی با طرح های جدید و متنوع نسبت به سایر کشورهای تولید کننده پیشرو و جلوتر می باشد و از جایگاه فوق العاده بالایی برخوردار است.

قیمت انواع میز صندلی پلاستیکی با توجه به جنس، کیفیت مواد اولیه، ابعاد، طراحی و برند تولیدکننده متفاوت می باشد. این مجموعه با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش میز صندلی پلاستیکی خصوصا صندلی پلاستیکی کافی شاپ، زیباترین این محصولات را با مناسب ترین قیمت در نظر گرفته است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما