عرضه انواع ظروف فریزری ۴ گوش

 

امروزه استفاده از ظروف فریزری پلاستیکی به منظور های مختلف، بسیار رواج یافته است. در واقع این ظروف دارای خصوصیات ویژه‌ای می‌باشند که افراد بسیاری ترجیح می‌دهند به جای استفاده از نایلون های فریزری و یا موارد دیگر، از این ظروف استفاده نمایند.

 

لازم به ذکر است که عرضه‌ی انواع ظروف فریزری ۴ گوش، به سراسر کشور از طریق این فروشگاه صورت می‌پذیرد. جهت خرید عمده و ارزان این محصول با ما همراه باشید.

عرضه انواع ظروف فریزری 4 گوش

 

خصوصیات ظرف فریزری مستطیل ۵۵۰ میلی لیتر

ظروف فریزری مستطیل ساده با ظرفیت ۵۵۰ میلی لیتر یکی از کاربردی ترین ظروف در هر آشپزخانه می‌باشد. برخی از خصوصیات این ظرف به شرح زیر است:

 

این ظروف با استفاده از مواد مرغوب و باکیفیت تولید شده‌اند و از دوام بسیار خوبی برخوردار می‌باشند. نکته مهم تر این که کاملا بهداشتی هستند. از این رو می‌توان هر نوع مواد غذایی را با خیال راحت در آنها نگهداری نمود.

 

این ظروف دارای طراحی ساده اما زیبا و بسیار کاربردی و البته دارای رنگ بندی می‌باشند. همچنین دارای یک در هستند که به این صورت از پخش بوی مواد غذایی درون این ظروف، در فضای یخچال جلوگیری می‌کنند. البته در، به گونه‌ای تولید شده است که از نفوذ هوا به داخل ظرف به خوبی جلوگیری می‌کند. به این ترتیب مانع از فساد زود هنگام مواد غذایی می‌گردد.

 

محدوده دمایی قابل تحمل این نوع ظروف نیز گسترده است. می‌توان آنها را هم در فریزر قرار داد و هم در مایکروفر جهت گرم نمودن مواد غذایی استفاده نمود. البته هنگام بیرون رفتن از خانه نیز می‌توان انواع خوراکی ها را در آنها حمل کرد.

 

وزن این ظروف نیز کم است به عبارتی سبک می‌باشند و حمل و نگهداری آنها بسیار آسان است. نظافت و شستشوی این نوع از ظروف فریزری نیز بسیار آسان است و حتی می‌توان آنها در ماشین ظرفشویی نیز قرار داد.

 

خصوصیات ظرف فریزری مستطیل 550 میلی لیتر

 

بهترین صادرکننده ظروف فریزری ۴ گوش

همانطور که بیان شد، ظروف فریزری مربع یا مستطیل یکی از پرطرفدارترین محصولات پلاستیکی هم در بازارهای داخلی و هم در بازارهای خارجی می‌باشند. این مجموعه نیز سالهاست که در زمینه تولید این محصولات فعالیت می‌کند.

 

ظروف فریزری تولید شده در این تولیدی از کیفیت بسیار بالا برخوردار می‌باشند. این شرکت علاوه بر تولید بهترین محصولات پلاستیکی مانند ظروف فریزری و همچنین میز و صندلی پلاستیکی، یکی از بهترین صادرکنندگان تولیدات خود به سایر کشورها نیز می‌باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و یا حتی استعلام قیمت ها، خرید عمده و … کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

 

بهترین صادرکننده ظروف فریزری 4 گوش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما