عرضه بهترین میز صندلی پلاستیکی در رشت

در شهرهای شمالی کشور بخاطر نمناک بودن هوا استفاده از این میز و صندلی پلاستکی توصیه می شود. این محصول ماندگاری بالاتری نسبت به میز و صندلی چوبی دارد. عرضه بهترین میز صندلی پلاستیکی رشت با کیفیتی بسیار درجه یک امکان پذیر است. این محصول ارزشمند بسیار شیک، بادوام و پراستفاده می‌باشد. همچنین برای جمع‌های دوستانه و صمیمی شما بهترین کارایی را دارا بوده و در مسافرت ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

 

 میز صندلی پلاستیکی

آشنایی با میز پلاستیکی طرح شطرنج

 

میز پلاستیکی طرح شطرنج، از برترین نوع پلاستیک فشرده تهیه شده است. همچنین دارای سطوح بسیار ضخیم شطرنجی می‌باشد. این جنس از میز، بسیار بادوام و مستحکم و غیر قابل خراشیدگی است.

 

 

وجود طرح‌های شطرنجی با برآمدگی های ناصاف از سطح این میز به خوبی محافظت می‌نماید. همچنین دیرتر کثیف شده و رد کثیفی و رنگ آن بر روی سطوح میز باقی نمی‌ماند. این میز پلاستیکی در مدل ها، طرح ها و ابعاد مختلفی طراحی شده‌اند.

 

انواع میزهای پلاستیکی در کارخانه

تولید میزهای پلاستیکی شطرنجی این کارخانه شامل نمونه های زیر می‌باشند:

 

  • میز تاشو سفری پلاستیکی با طرح شطرنجی
  • و میز مبلی پلاستیکی با شکل های شطرنجی
  • میز مربع پلاستیکی طرح شطرنجی
  • و میز مستطیل پلاستیکی
  • میز گرد پلاستیکی به همراه صندلی پلاستیکی گرد در مدل شطرنجی
  • و میز بیضی پلاستیکی مدل شطرنجی
  • میز پلاستیکی پایه فلزی تاشو طرح شطرنج
  • و میز پلاستیکی پایه فلزی ثابت با طرح شطرنجی
  • میز عسلی پلاستیکی شطرنجی

 

مدل های مدرن میز پلاستیکی شطرنجی، دنیای وسیعی دارند. بر اساس نوع صندلی، دسته دار و بدون دسته، میز های یک طبقه و دوطبقه تقسیم بندی می‌شوند. همچنین با ارتفاع پایه های مختلف در تنوع رنگ ها و جنس های مقاوم تقسیم بندی می‌شوند.‌

 

 

 

مدل های جدید میز پلاستیکی مدرن در اشکال هندسی گرد، مستطیلی، مربعی، هشت ضلعی تهیه شده‌اند و بر اساس نوع نیاز سلیقه مشتریان عزیزمان ارائه می‌شوند.

 

 

فرآیند تولید در حوزه میز پلاستیکی روز به روز در حال پیشرفت می‌باشد. در واقع با طراحی و ساخت انواع مدل ها، امکان پاسخگویی مطلوب برای سلایق مختلف وجود دارد.

 

 

زیبایی و کیفیت برتر در شکل و دوام کالا از خصوصیات دیگر این محصول است. دارای مدل هایی با ابعاد متفاوت و رنگبندی مورد پسند می‌باشد. این محصولات علاوه بر استفاده های مفید و فراوان، از قیمت های بسیار مناسبی برخوردار هستند.

 

 

لذا تمامی استانداردهای و ارگونومی لازم در تهیه و طراحی آنها رعایت شده است. این محصولات از  مواد اولیه درجه یک و مرغوب پی وی سی ساخته شده‌اند که پایه و اساس محصولات پلاستیکی می‌باشند.

 

 

 

 

انواع میزهای پلاستیکی در کارخانه

فروش ویژه برترین انواع میز صندلی پلاستیکی رشت

 

فروش ویژه برترین انواع میز صندلی پلاستیکی رشت با کیفیت های باورنکردنی و قیمت های بسیار مناسب برای تمامی مشتریان عزیزمان میسر گردیده و صورت می‌پذیرد.

 

 

این کالا از برترین نوع مواد اولیه با کیفیت منحصر به فرد، بسیار بادوام و شیک تهیه شده است. در ضمن به علت دوام بالا، قیمت بسیار ارزان و کاربردهای مختلف از فروش بالایی برخوردار می‌باشد.

 

 

این نمایندگی بزرگ، امکان خرید مستقیم با فروش فوق‌العاده را برای تمامی مشتریان عزیز برقرار نموده تا بتوانند با این امتیاز بهترین خرید را با پرداخت قیمت مناسب به سرانجام برسانند.

 

 

 

میز صندلی پلاستیکی قهوه ای

مرکز فروش میز صندلی پلاستیکی حصیری

 

صندلی حصیری همراه با میز حصیری پلاستیکی مناسب برای آب و هوای شرجی در شهرهای شمالی و جنوبی کشور می باشد. همچنین می توان به عنوان مبل باغی و مبل استخر استفاده کرد که در برابر رطوبت هوا و آفتاب بسیار مقاومت دارند. بنابراین برای دریافت لیست قیمت بروز میز و صندلی حصیری می توانید با ما در تماس باشید.

 

گروه بازرگانی یورکس پلاستیک با سال‌ها تجربه در زمینه تولید و پخش انواع محصولات پلاستیکی همچون لوازم آشپزخانه، میز و صندلی، گلدان‌های پلاستیکی، ظروف پلاستیکی آرایشی و بهداشتی، این محصولات را در بالاترین کیفیت و با مناسب‌ترین قیمت، در وبسایت خود به فروش می‌رساند. در حال حاضر مرکز تولید صندلی پلاستیکی در شیراز در همین وبسایت، این محصولات مرغوب را با قیمتی استثنایی و به صورت آنلاین عرضه می‌نماید که با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است. از این رو از شما دعوت می‌کنیم، برای آشنایی بیشتر با محصولات درجه یک و باکیفیت ارائه شده در این مرکز، حتماً به صفحه مربوطه، مراجعه نمائید.

 

 

 

مرکز فروش میز صندلی پلاستیکی حصیری

13

  1. من از این نوع میز پلاستیکی ها از این سایت خرید کردم و ازشون در اشپز خونه استفاده میکنم بسیار مقاوم و شیک هستن قیمت خوبی هم دارند حتما به شما پیشنهاد میکنم که خریداری کنید از این سایت

  2. با سلام و وقت بخیر خدمت مجموعه تولیدی یورکس پلاست من از محصولات سایت شما دیدن کردم و از محصولات شمامیز گرد پلاستیکی به همراه صندلی پلاستیکی گرد در مدل شطرنجی خرید کردم از کیفیت فوق العاده بسیار راضی هستم سوالی که دارم اینه که آیا شما فقط در زمینه تولید میزهای پلاستیکی فعالیت دارید یا در زمینه مختلف فعالیت می کنید با تشکر

  3. سلام واقعا عکسی ک از صندلی ها گذاشتید ادم مجذوب کرد ک حتنا تهیه کنه تا یه حس جدیدی از نشستن رو این صندلی ها بخودش ببخشه

  4. چه صندلی های زیبایی برای باغ ها چه نما زیبایی میدهد ایا بر هر تعدا صندلی بخواهیم میتونیم سفارش بدهیم؟؟؟

  5. سلام وخدا قوت
    از این میز و صندلی های شش نفرتون خرید کردم هرکس وارد باغمون میشه میپرسه از کجا خرید کردید، خیلی خوششون میاد ممنون از محصول خوبتون

  6. باعرض سلام. وخسته نباشید من ازسایت خوب شما میز پلاستیکی خریداری کردم بسیار خوب وخوشمزه بود وقیمت بسیار منصفانه ای هم داشت خیلی متشکرم ازسایت خوبتون بابت تولید این محصول پیشنهاد میکنم خریداری کنید

  7. کیفیت برتر میز و صندلی پلاستیکی در اشکال مختلفی چون گرد، مستطیلی، مربع و هشت ضلعی و همچنین دوام کالا این سایت را از مابقی متمایز می کند.

    • سلام عزیزم رنگ بندی کارا کامل هستش
      برای اطلاع از قیمت با شماره موجود در سایت ارتباط برقرار کنید همکاران ما پاسخگو سوالات شما عزیزان هستند

  8. با عرض سلام و وقت بخیر ،این میز و صندلی ها خیلی زیبا و سبک هستند ،ما سفارش دادیم و خیلی از خریدمون راضی هستیم

  9. باسلام.خداقوت بهتون که چنین محصولات زیبا ومتنوعی در ایران تولید میکنید.میخاستم ببینم شما علاوه بر میز تاشوی سفری پلاستیکی،صندلی های تاشو برای همین میز هم دارین ؟چون ما هربار میریم بیرون شهر یا سفر باید روی زمین بشینیم و کمر وپامون درد میگیره ولی این محصول ایده خوبی برای چنین مواقعی هست…

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما