صندلی پلاستیکی بدون دسته – عرضه مستقیم

صندلی پلاستیکی بدون دسته یکی از مدل صندلی های بسیار پرکاربرد و پرفروش می باشد. زیرا این صندلی قابلیت چیدمان روی هم را دارد و از آن به راحتی می توان در فضاهای کوچک نیز استفاده نمود.

صندلی پلاستیکی بدون دسته گزینه بسیار مناسبی جهت استفاده در ادارات، مراکز آموزشی، درمانی و اتاق انتظار می با شد. کارخانجات تولید صندلی پلاستیکی بدون دسته، سعی بر آن دارند که محصولات خود را در طرح و رنگ های متفاوت و با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت بطور مستقیم به بازار عرضه نمایند.

تولید صندلی پلاستیکی بدون دسته

در این بخش از مقاله اشاره ای به مراحل تولید صندلی پلاستیکی بدون دسته خواهیم داشت.

صندلی پلاستیکی بدون دسته یکی از مدل های پرفروش صندلی های پلاستیکی می باشد. این صندلی به روش تزریق پلاستیک در کارخانجات تولید می شود.

روش تزریق پلا ستیک یکی از روش های تولید لوازم پلاستیکی به شمار می آید. در ابتدا پودر پلاستیک وارد دستگاه می شود و به وسیله دستگاه گرمایشی ذوب شده و وارد قالب تزریق می شود. قالب در ابتدا گرم شده و سپس پلاستیک سریعاً تزریق می شود تا از سفت شدن آن قبل از پرشدن جلوگیری شود. پس از سرد شدن، پلاستیک سفت شده را جدا می کنند.

در تولید صندلی پلاستیکی بدون دسته، تولید کنندگان همواره سعی بر آن دارند که بهترین و با کیفیت ترین محصول را با طرح ها و مدل های متنوع به بازار عرضه نمایند. آنها برای رسیدن به این هدف، از دستگاه های پیشرفته و مطابق با تکنولوژی روز دنیا استفاده می نمایند.

به عنوان مثال صندلی پلاستیکی تاشو که  از ظرافت خاصی برخوردار است تا وزن 80 کیلوگرم را به خوبی تحمل می کند. البته به این نکته نیز اشاره کنیم که شرکت های تولیدی برای وزن های سنگین تر نیز، صندلی پلاستیکی بدون دسته مقاوم تری را تولید نموده اند.

خریداران می توانند با توجه به نیاز و کاربرد آن، مناسب ترین محصول را انتخاب نمایند. لازم به ذکر است که صندلی پلاستیکی مقاوم و استاندارد وزنی حدود 3300 کیلوگرم دارد. که این وزن ایده آل علاوه بر کیفیت، باعث حمل و نقل آسان آن نیز گردیده است.

 

صندلی پلاستیکی بدون دسته

 

 

آنچه که باید درباره صندلی پلاستیکی حصیری بدانید.

ما همواره سعی بر آن داشته ایم، آنچه که باید در باره صندلی پلاستیکی حصیری را بدانید برای شما مطرح کنیم.

شرکت های تولیدی برای تولید این محصولات از مرغوب ترین مواد پلاستیک استفاده می نمایند. لازم به ذکر است که فرآیند ساخت این محصولات با بهره گیری از روش های جدید و دستگاه های پیشرفته انجام می شود. همین امر سبب دوام و مقاومت هر چه بیشتر این محصولات گردیده است.

برای آن دسته از مشتریانی که به دنبال خرید صندلی پلاستیکی می باشند که علاوه بر کیفیت، از زیبایی و جذابیت فوق العاده ای نیر برخوردار باشند، صندلی پلاستیکی حصیری یکی از بهترین گزینه ها به شمار می آید. زیرا شما می توانید از جلوه های بی نظیر و خاص این صندلی نیز به خوبی برخوردار شوید.

صندلی پلاستیکی حصیری در دو مدل دسته دار و بدون دسته در بازار موجود می باشد. همچنی شما به راحتی می توانید انواع مدل های صندلی پلاستیکی حصیری را در رنگ های متنوعی همچون قهوه ای، کرم، آبی، سفید، مشکی و غیره خریداری نمائید.

 

 

صندلی پلاستیکی بدون دسته

 

 

 

عرضه مستقیم صندلی پلاستیکی

سالهاست که عرضه مستقیم و بی نظیر صندلی پلاستیکی به صورت عمده در ایران از بازار پررونقی برخوردار می باشد. این موضوع باعث می شود که شرکت های تولیدی و کارخانه ها، اقدام به تولید و  عرضه مدل های زیبا و جدیدی از این محصول به بازار نمایند و در نهایت آن را با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه کنند.

این صندلی ها در ابعاد بزرگ و کوچک تولید می شود. بعضی از این مدل صندلی ها ساده و تعدادی دیگر به صورت تاشو  تولید می شوند. این صندلی ها با پایه های محکم و استحکام بالایی که دارند بهترین گزینه جهت مصارف در فضاهای باز به شمار می آیند.

بهتر است در هنگام تهیه صندلی پلاستیکی به صورت عمده به نکات مهمی توجه داشته باشید و سپس بر اساس آن نسبت به خرید اقدام نمائید. به عنوان مثال اگر شما تصمیم دارید از صندلی در مدت زمان طولانی استفاده نمائید، صندلی به رنگ سفید انتخاب مناسب تری برای شما می باشد. زیرا رنگ این صندلی در زیر نور آفتاب هرگز تغییر پیدا نمی کند و کیفیت خود را از دست نمی دهد و همچنان مانند روز اول زیبا و شفاف باقی می ماند.

البته شایان ذکر است که این روزها شرکت ها و کارخانه های بسیاری که جزء معروف ترین برندهای ایرانی می باشند، اقدام به تولید انواع صندلی پلاستیکی مقاوم و مرغوب نموده اند. همین امر باعث گردیده است که این محصولات در برابر تغییرات جوی و اشعه نور خورشید بسیار مقاوم تر عمل نمایند و هرگز به ساختار این صندلی ها آسیبی وارد نشود. این امر یکی از مزیت های بزرگ صندلی پلاستیکی محسوب می شود.

 

صندلی پلاستیکی بدون دسته

خرید صندلی پلاستیکی دسته دار با قیمت کارخانه

اکثر مشتریان به دنبال این هستند که چگونه می توانند انواع صندلی پلاستیکی دسته دار با قیمت کارخانه خرید نمایند.

در بین مشتریان، صندلی پلاستیکی بعنوان یکی از پرکاربردترین کالاهای موجود در بازار شناخته شده است. هر یک از این مدل صندلی ها دارای کاربرد خاصی می باشند. به عنوان مثال صندلی کودک، تحریر، اپن و غیره هر کدام از آنها برای مصارف خاصی استفاده می شود.

خرید صندلی پلاستیکی دسته دار و بدون دسته با قیمت کارخانه فقط با یک تماس تلفنی امکان پذیر می باشد. در این حالت کافیست که فقط با یک تماس تلفنی و یا ثبت درخواست درسایت فروش درخواست خرید خود را سفارش دهید تا هماهنگی های لازم توسط کارشناسان فروش صورت گیرد. صندلی های پلاستیکی با بالاترین کیفیت و با قیمتی مناسب تر از بازار در صحت کامل برای مشتریان عزیر در سراسر کشور ارسال می شود.

همچنین برای خرید صندلی پلاستیکی دسته دار می توانید به صورت حضوری به مراکز فروش در بازار نیز مراجعه نمائید. البته این نحوه خرید، نیازمند صرف هزینه و وقت می باشد.

تیم حرفه ای یورکس پلاستیک وظیفه خود می داند علاوه بر عرضه و تولید صندلی پلاستیکی با کیفیت، بهترین امکان و شرایط خرید را برای شما عزیران فراهم نماید. تا خریدی آسان و مطمئن را تجربه نمایید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما