عرضه مستقیم ظروف فریزری گلدار

 

عرضه مستقیم ظروف فریزری گلدار بدون واسطه و با قیمت بسیار ارزان از طریق این سایت برای مشتریان امکان پذیر می‌باشد. عرضه این نمونه با طرح های متنوع از گل های رنگی تزئینی می‌باشد. افراد می‌توانند ظروف فریزری را به صورت مستقیم مطابق با سلیقه شخصی خودشان انتخاب کنند.

 

استفاده فراوان از ظروف فریزری در آشپرخانه باعث می‌شود که این محصولات جزء اشیا پرسود باشند. همچنین خرید بدون واسطه‌ی آن بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

 

عرضه مستقیم ظروف فریزری گلدار

 

مشخصات ظرف فریزری مستطیلی ۴/۵ لیتر

مشخصات ظرف فریزری مستطیلی، حجم آن ۴/۵ لیتر این است. طول این محصول در ابعاد ۲۴/۵  و عرض این نمونه ۱۷/۵ می‌باشد. این کالا برای فریز کردن و نگهداری مواد غذایی است که قابل استفاده در یخچال و فریزر می‌باشد.

 

جنس این ظرف از مواد درجه یک با کیفیت بسیار بالا و کاملا بهداشتی می‌باشد. ارتفاع این محصول حدود ۱۵ سانتی متر و وزن تقریبی آن ۳۸۰ گرم است. از این رو برای نگهداری محصولات غذایی بسیار سبک می‌باشد.

 

ظرف فریزری در ماشین ظرف شویی نیز قابلیت شستشو را دارد. همچنین این محصول دارای نوار سیلیکونی است که مانع ورود هوا به داخل مواد غذایی می‌گردد. محصولات غذایی را در برابر میکروب ها و قارچ ها جلوگیری می‌کند. این نمونه  دمای بین ۲۰- تا ۱۲۰+ درجه سانتی گراد را تحمل می‌کند. حتی می‌توان از آن در داخل ماکروفر نیز استفاده نمود.

 

مشخصات ظرف فریزری مستطیلی 4/5 لیتر

 

بهترین مرکز فروش ظروف فریزری گلدار

یکی از بهترین مراکز فروش ظروف فریزری گلدار و ظروف فریزری فانتزی، این سایت می‌باشد که به صورت شبانه روزی در فروش این محصولات فعالیت دارند. آنها را با بهترین کیفیت در طرح و مدل های گوناگون به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

 

در این مرکز فروش دسترسی به ظروف فریزری گلدار  بسیار راحت و آسان می‌باشد. همین موضوع باعث صرفه جویی در وقت و زمان برای مصرف کنندگان شده است. دغدغه های مختلف مشتریان بابت خرید این محصول را به صورت حضوری از بین برده و یک خرید آسان و بدون نگرانی را برای آنها فراهم کرده است.

 

مرکز فروش، ظروف فریزری گلدار را با قیمت کارخانه، برای افزایش میزان فروش خود عرضه می‌کند. همچنین این محصولات را به صورت تکی و عمده در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. در نهایت برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه در می‌آید. ظروف فریزری برای فریز انواع مواد غذایی می‌باشد که در دمای پایین آسیب نمی‌بیند از این رو متقاضی خرید آن از مرکز فروش بالا می‌باشد.

 

بهترین مرکز فروش ظروف فریزری گلدار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما