قیمت میز پلاستیکی حصیری در تهران

کامل است

میز پلاستیکی حصیری به دلیل شباهت زیادی که به میز حصیری چوبی دارد، به یکی از میزهای پرفروش و زیبا تبدیل شده است.
این میز با طراحی منحصر به فردی که دارد، محصولی استثنایی برای تغییر دکوراسیون و چیدمان منزل می باشد. استفاده از میزهای پلاستیکی حصیری به همراه کوسن های رنگی در کنار مبلمان منزل، جلوه ای خاص به فضا می بخشد.

از این رو دائما مشتریان تمایل به اطلاع از قیمت میز پلاستیکی حصیری در تهران و سایر شهرها دارند.

 

 

میز پلاستیکی حصیری

 

ویژگی و مزیت های میز پلاستیکی حصیری که برای خرید لازم است بدانیم

برای تهیه میز پلاستیکی حصیری مرغوب و با صرفه، در ابتدا باید ویژگی و مزیت های یک میز پلاستیکی حصیری را که برای خرید لازم است بدانیم. این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشد که در این قسمت اشاره ای کوتاه به آن خواهیم داشت.

دارای UV:

میز پلاستیکی حصیری از فایبرگلاس  با UV تولید می شود. در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب و درچه یک استفاده می شود. که مسلما استفاده از این مواد باعث دوام و استحکام هر چه بیشتر این محصول می گردد. از طرف دیگر این مواد مرغوب مانع از تغییر رنگ میز در برابر نور خورشید و در نهایت افت کیفیت آن می شود.

سطح بدون شیشه:

میز پلاستیکی حصیری به گونه ای طراحی گردیده که سطح آن نیازی به استفاذه از شیشه نداشته باشد. مسلما شما به خوبی می دانید که عدم نیاز به استفاده از شیشه بر روی سطح این میز، باعث کاهش خطرات احتمالی خصوصا برای کودکان می شود.

بافت زیبا و مناسب:

بافت زیبای میز پلاستیکی حصیری، باعث می شود که این میز زیبایی و جلوه خاصی داشته باشد. و باعث زیباتر شدن هر چه بیشتر محیط اطراف خود می گردد. بافت این میزها به گونه ای می باشد که هیچ گونه حشره موذی به درون آن نفوذ نمی کند به همین دلیل از آسیب های ناشی از آن نیز محفوظ می ماند، که این یکی از ویژگی های مهم و ارزنده میز پلاستیکی حصیری نسبت به مدل های چوبی آن می باشد.

 

 

 

میز پلاستیکی حصیری

انواع مختلف میز پلاستیکی حصیری

مطمئنا مشتریانی که میز پلاستیکی حصیری را خرید نموده اند با انواع مختلف آن تا حدودی آشنایی دارند. در اینجا ما نیز برای آن دسته از مشتریانی که قصد خرید این محصول را دارند، به معرفی انواع مختلف میز پلاستیکی حصیری می پردازیم.

  • پایه بلند
  • پایه کوتاه (جلو مبلی)
  • گرد
  • مستطیل
  • مربع
  • تاشو
  • پایه فلزی
  • جلو مبلی

لازم به ذکر است که هر یک از این مدل ها دارای کاربرد خاص خود می باشد. لازم است که با توجه به نیاز و فضای در اختیار خود، نسبت به خرید هر یک از این مدل ها اقدام نمائید. معمولا میز پلاستیکی حصیری به توجه به کاربرد بیشتری که دارد از میزان فروش بالاتری نیز برخوردار است.

شرکت های تولیدی با توجه به استقبال بیش از حد مشتریان از میز پلاستیکی حصیری سعی می نمایند که هر روز طرحها و مدل های جدیدی از میز پلاستیکی حصیری را روانه بازار نمایند. خاطر نشان می شود که هر یک از این میزهایی که در بالا به آن اشاره شد دارای رنگ بندی های متنوعی همچون قهوه ای، کرم، سفید، طوسی و مشکی می باشند. این در حالیست که رنگ قهوه ای آن از همه رنگ ها فروش بیشتری در بازار دارد.

 

 

میز پلاستیکی حصیری

موارد استفاده از میز صندلی پلاستیکی حصیری

بافت زیبای حصیری به کار رفته در میز صندلی پلاستیکی حصیری، زیبایی خاصی به این محصول بخشیده است به طوری که این میز صندلی ها زینت بخش منازلمان گردیده است. همانطور که قبلاً به آن اشاره کردیم میز صندلی پلاستیکی حصیری موارد استفاده فراوانی دارد. از این محصولات در منازل، آشپزخانه ها، ویلاها، روف گاردن و رستورانها بسیار استفاده می شود.

البته لازم به ذکر شرکت های تولیدی علاوه بر میز صندلی پلاستیکی، میز جلو مبلی حصیری را نیز تولید می نمایند.

 

آیا میز صندلی پلاستیکی قابلیت شستشو را دارد.

برای آن دسته از مشتریانی که قصد خرید میز صندلی پلاستیکی را دارند همواره این سوال پیش می آید که آیا این محصول قابلیت شستشو را دارد. در اینجا ما به شما این اطمینان را می دهیم که میز صندلی پلاستیکی قابلیت شستشوی آسان با آب و مواد غیر اسیدی را به راحتی و بدون نگرانی از افت کیفیت دارد.

این ویژگی نیز باعث گردیده است که بتوان از آن در فضاهای باز نیز استفاده نمود. با توجه به اینکه میزها معمولا برای سرو غذا و گذاشتن وسایل دیگر مورد استفاده قرار می گیرد، مطمئنا نیاز به نظافت و شستشوی بیشتری دارد. از این رو قابلیت شستشوی این محصولات برای مشتریان بسیار حائز اهمیت می باشد، و به همین دلیل است که اکثریت ترجیح می دهند که این محصول را خریداری نمایند.

از طرف دیگر به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب، این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. همین امر باعث می گردد که در برابر تغییرات جوی مانند برف، باران، اشعه نور خورشید و غیره مقاوم تر از محصولات دیگر باشد. این مزیت بسیار مهم و ارزنده، امکان استفاده از میر پلاستیکی حصیری را به راحتی در فضاهای باز و بسته امکان پذیر نموده است.

 

قیمت صندلی پلاستیکی در تهران

در پایان بد نیست که اشاره ای نیز به قیمت صندلی پلاستیکی در تهران و سایر شهرها نیز داشته باشیم.

همانطور که مطلع هستید اکثر کارخانه ها و شرکت های تولیدی در اکثر حوزه ها خصوصا حوزه صنعت پلاستیک سازی در تهران مشغول به فعالیت می باشند. این شرکت ها انواع صندلی پلاستیکی را در طرح ها و مدل های مختلف تولید می نمایند و سپس به شهرهای دور و نزدیک ارسال می کنند.

شرکت های تولیدی تلاش می کنند که قیمت نهایی صندلی پلاستیکی را به حداقل ممکن برسانند. مسلم است که قیمت این محصولات در تهران نسبت به شهرستانها تا حدودی ارزان تر باشد، زیرا برای ارسال آن به شهرهای دیگر نیاز به هزینه حمل و نقل می باشد.

در گذشته خریداران، برای تهیه این محصولات، به ناچار به تهران سفر می کردند. امروزه  تولیدکنندگان و عرضه کنندگان صندلی پلاستیکی برای آنکه بتوانند این محصولات را با قیمت مناسب تری به شهرهای دیگر ارسال نمایند تدابیر مهمی اندیشیده اند. یکی از این تدابیر ارائه نمایندگی و حذف واسطه های سودجو می باشد. که خوشبختانه در این زمینه بسیار موفق بوده اند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما