فروش ویژه ظروف فریزری ۱۶ پارچه

 

ظروف فریزری ۱۶ پارچه از سایز بزرگ تا کوچک به صورت عمده و جزئی با قیمت بسیار مناسب از طریق این مرکز به صورت ویژه به فروش می‌رسد.

 

این محصول از سری ظروف های فریزری می‌باشد که در کشور توسط شرکت تولید کننده با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌شود. از این نمونه در طرح و مدل های مختلف برای استفاده های مختلف کاربرد دارد.

 

 

فروش ویژه ظروف فریزری 16 پارچه

 

راهنمای انتخاب ظروف نگهداری غذا در یخچال

ظروف نگهداری غذا در مدل های مختلف می‌باشد که هرکدام متناسب با نوع غذا و… کاربرد دارد. درب آن به صورت واشر دار، قفل دار طراحی و تولید می‌گردد تا هوا و رطوبت به مواد غذایی تا حدامکان صورت نگیرد.

 

عواملی هستند که باعث فاسد شدن سریع مواد غذایی می‌شوند. برخی از غذاها بیش تر از یک روز در ظرف های معمولی ماندگاری ندارند. بنابراین باید ظرفی را انتخاب کنیم که درب آن محکم باشد. از این رو هوای آزاد به درون آن گردش نکند و مانع از رشد و تکثیر قارچ ها و… به درون مواد غذایی گردد.

 

ظروف نگهداری غذا باید به گونه‌ای باشد که هنگام استفاده از آن در یخچال، که انواع مواد غذایی های دیگری هم وجود دارد، هنگام قرار گرفتن در کنار یک دیگر بر روی طعم و مزه غذاها درون آن تاثیر نگذارد.

 

این محصول باید فضای کمتری را در یخچال اشغال کند و وزن آن سبک باشد. برای آنکه در هنگام قرار دادن غذا درون آن سنگینی ایجاد نکند.

 

راهنمای انتخاب ظروف نگهداری غذا در یخچال

 

راهنمای خرید ظروف فریزری ۱۶ پارچه

این محصول در ظرفیت های مختلف و همچنین در شکل های مستطیل و… می‌باشد. ظروف فریزری تکی برای نگهداری مواد غذایی چه به صورت خام و آماده و یا پخته استفاده می‌گردد. در هنگام خرید این نمونه باید اول به جنس آن توجه کرد. به طوری که از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت در ساخت آن استفاده شود. در واقع سرطان زا نباشد و به سلامت شما و اطرافیانتان آسیب نرساند.

 

در خرید ظروف فریزری ۸۰۰ میلی لیتری باید به این نکته توجه کرد که این نمونه در دمای زیر صفر سریع تغییر ماهیت ندهد. همچنین با مواد غذایی ترکیب نشود. در نتیجه اثر نامطلوبی در طعم و مزه مواد غذایی به وجود نیاورد.

 

در هنگام خرید باید به محکم و مقاوم بودن درب آن نیز توجه کرد. علاوه بر این که اجازه ورود هوا را به داخل مواد غذایی ندهد باعث ریختن مواد از ظرف نیز نگردد. همچنین سبک و کم حجم باشد و فرمی یک دست ایجاد کند. علاوه بر صرفه جویی فضا امکان دسترسی راحت تر و سریع تر به مواد غذایی وجود داشته باشد.

 

 

راهنمای خرید ظروف فریزری 16 پارچه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما