فروش کلی ظروف فریزری صنعت سازان

 

امروزه بسباری از افراد برای بسته‌بندی و نگهداری مواد غذایی در فریزر از ظروف مخصوص فریزر استفاده می‌کنند. این ظروف در ابعاد و ظرفیت های مختلف با کیفیت های بالا تولید می‌شوند.

 

کارخانه تولید محصولات پلاستیکی صنعت سازان، مطرح ترین تولید کننده ظروف پلاستیکی در کشور است که کیفیت محصولات آن بر همگان اثبات شده است. در این سایت ظروف فریزری صنعت سازان در ابعاد، طرح و رنگهای مختلف با بهترین کیفیت ها به طور کلی به فروش می‌رسد.

 

فروش کلی ظروف فریزری صنعت سازان

 

ظروف نگهداری با درب های سوپاپ دار

امروزه تولید ظروف پلاستیکی گسترش یافته و کارخانه های زیادی در این عرصه به فعالیت مشغول هستند. در کنار معایب محصولات پلاستیکی، مزایای فراوان آنها، توجیه پذیر می‌باشد و طراحان و سازندگان را به ساخت و تولید محصولات متنوع و کاربردی تر ترغیب می‌کند.

 

اگر سری به فروشگاه های محصولات پلاستیکی بزنید، با انواع ظروف کوچک و بزرگ در مدل ها و رنگ های مختلف مواجه خواهید شد. مطمئنا بدتان نمی‌آید تا چندتایی از آن ها را خریداری کنید.

 

ظروف نگهدارنده غذا جزو ظروف پلاستیکی آشپزخانه هستند. این محصولات برای بسته‌بندی و نگهداری غذا در یخچال، فریزر و دیگر محیط ها مناسب می‌باشند و به دلیل طراحی مناسب، فضای کمی می‌گیرد و مانع شلوغی یخچال و فریزر می‌شوند.

این ظروف دارای درب هستند، که مانع از پخش بوی ماده غذایی داخل ظرف در یخچال و بالعکس می‌شود. غذا در این ظروف تازه‌تر می‌ماند. استفاده از این ظروف در فریزر باعث کاهش مصرف کیسه فریزر می‌گردد و از کثیف شدن فریزر پیشگیری می‌کند. بعضی ظروف فریزری به صورت چند قسمتی هستند که برای فریز کردن مواد در حجم کم بسیار مناسب هستند.

 

ظروف فریزری دسته دار، با داشتن دسته های کوچک در کناره های خود، جابجایی راحت تری ایجاد می‌کنند. ظروف فریزری چهار خانه کوچک که به صورت چاپی هستند گزینه‌ای مناسب برای وعده های غذایی کودکان هستند.

 

این ظروف نگهدارنده غذای پلی پروپیلنی را می‌توان در دمای بالای مایکروویو بدون درب آنها، استفاده کرد. ظروف پلاستیکی نگهداری مواد غذایی، از پلیمر های پلی پروپیلن می‌سازند که از دمای ۱۲۰+ تا ۲۵- درجه قابلیت استفاده دارند. بنابراین نگرانی بابت ماده غذایی داغ داخل این ظرف ندارید.

 

درب بعضی از این محصولات دارای منفذه کوچکی است که به آن سوپاپ می‌گویند. این سوپاپ غالبا در درب های فشاری به کار می‌رود. کاربرد این سوپاپ این است که با باز کردن آن و وارد شدن هوا به داخل ظرف، درب های فشاری، راحت تر باز می‌شوند. این سوپاپ به خصوص برای مواقعی که غذای آبکی یا مایع داخل ظرف است بسیار کاربردی است.

 

 

ظروف نگهداری با درب های سوپاپ دار

 

صادرات ظروف فریزری صنعت سازان

ایران با داشتن تامین کننده‌های مواد اولیه محصولات پلاستیکی، برخورداری از طراحان خلاق و با تجربه و تولید محصولات باکیفیت پلاستیکی آشپزخانه، توانسته‌اند تا در عرصه صادرات این محصولات موفق باشد. مجموعه یورکس پلاس با همکاری مجموعه صنعت سازان که تولید انواع ظروف فریزری چهار خانه کوچک، ظروف فریزری بزرگ ، ظروف فریزری طرح دار و … را در کارنامه خود داراست توانسته است مجموعه ای از ظروف های پلاستیکی که امروزه نیاز هر خانواده ای است خصوصا در سفرها و مراسمات میباشد را ارائه نماید.

 

کارخانه تولید ظروف پلاستیکی صنعت سازان نیز با تولید و فروش موفق در داخل، از صادر کنندگان محصولات خود به کشور های مختلف است. ظروف فریزری صنعت سازان در ابعاد و ظرفیت های مختلف در طرح و رنگ های زیبا و مشتری پسند با بهترین مواد اولیه تولید شده‌اند. کیفیت این محصولات بالا می‌باشد و در کشور های دیگر نیز مقبول واقع گردید.

 

صادرات ظروف فریزری صنعت سازان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما