میز پلاستیکی- پخش به قیمت ارزان

میز پلاستیکی به دلیل کاربردهای فراوان طرفداران زیادی دارد و در قیمت های مختلف می شود. پخش این محصول با قیمت ارزان باعث می شود فروش این محصول افزایش پیدا کند.

بررسی میز پلاستیکی و کاربرهای آن

میز پلاستیکی به دلیل ویژگی ها و کاربردهایی که دارد از پر فروش ترین جنس های میز در بازار است. میز پلاستیکی با توجه به مقاومت و مواد اولیه ای که در آن استفاده می شود دارای طول عمر بالایی است.

در برخی از این مدل ها به منظور استحکام و دوام بیشتر از پایه های فلزی استفاده می شود و این مدل میزها به میز پلاستیکی پایه فلزی معروف است. پایه های این میزها به گونه ای به یکدیگر مرتبط می شود تا در اثر فشار هیچگونه آسیبی نبیند و از ماندگاری بالایی برخوردار باشد.

کف پایه ها دارای عاج هایی است که مانع از لیز خوردن در زمین های خیس و مرطوب می شود. و همچنین مانع از ایجاد در سطوح سیقلی زمین می شود.

از ویژگی های دیگر این محصول استفاده از مواد پلیمری ممتاز ومرغوب در تولید آن است که همین ویژگی باعث می شود در برابر نور خورشید ثابت بماند و تغییری درآن ایجاد نشود.

میزهای پلاستیکی به دلیل مقاومت بالا در برابر تابش نور خورشید و رطوبت در اکثریت و یا به عبارتی همه مکان ها قابل استفاده است. همین ویژگی باعث می شود این میز در فضاهای باز همچون باغ، روف گاردن ها، رستوران هایی که دارای فضای باز هستند استفاده شود.

خوشبختانه مواد اولیه آن طوری است که در شهرهای گرمسیری مانند قشم و کیش و همچنین شهرهایی با بارش را.ان و مرطوب مثل نواحی شمالی ایران استفاده می شود.

 

 

 

انواع میز پلاستیکی

این میزها در مدل ها و رنگ های مختلف طراحی و برای فروش تولید می شود. به طور کلی می توانیم آن ها را به گروه های زیر دسته بندی کنیم. در هر کدام از این گروه ها مدل های زیادی طراحی می شود.تولید کنندگان این محصول را با قیمت رقابتی و بسیار ارزان به فروش می رسانند.

طبقه بندی میز پلاستیکی از لحاظ جنس و طرح به دسته های زیر تقسیم بندی می شود.

میز پلاستیکی حصیری: در تولید میز پلاستیکی حصیری از نوعی ماده اولیه که طرح حصیر دارد استفاده شده است. این مدل به دلیل همخوانی با طبیعت طرفداران زیادی دارد.

ایتدا در رنگ قهوه ای تولید  شد ولی اکنون در رنگ بندی های شاد و متنوع تولید می شود و این میز را به یک میز پلاستیکی رنگی تبدیل کرده است.

میز پلاستیکی تاشو: در تولید این میز، از پایه های فلزی استفاده شده است که به آن قابلیت جمع شدن را می دهد و فضای کمتری اشغال می کند. به همین دلیل به نام میز پلاستیکی تاشو معروف است.

میز پلاستیکی پایه فلزی: این مدل ها نیز از پایه های فلزی تولید می شود ولی این پایه ها ثابت است. جنس پایه هایی که در آن استفاده می شود به گونه ای است که در فضاهای مرطوب قابل استفاده است.

میز پلاستیکی تمام پلاستیکی: این میزها دارای صفحه و پایه های پلاستیکی هستند.

 

دسته بندی میز از لحاط ابعاد

این میزها در ابعاد ۴ نفره، ۶ نفره عرضه می شود. میز ۶ نفره یکی از پرفروش ترین میزهای موجود در بازار است که از کارایی بالایی برخوردار می باشد.

این محصولات در مدل های تمام پلاستیک ، پایه فلزی و پایه چوبی و در رنگ های متنوع به بازار عرضه می شود. این میزها به شکل مستطیل، مربع، گرد و بیضی در بازار موجود می باشد.

مشتریان می توانند با توجه به فضای در اختیار خود از هر کدام از این میزها استفاده لازم ببرند و لحظاتی خوش را با خانواده و دوستان سپری کنند.

 

 

 

مشخصات میز ۴ نفره حصیری کد ۳۲۳

میزپلاستیکی مربع حصیری کد ۳۲۳ شرکت ناصر پلاستیک یکی از مدل های پر کارپرد و پر فروش است. این میز را به راحتی میتوان در فضاهای باز مثل باغ، رستوران یا کافی شاپ استفاده کرد.

پایه و صفحه این میز از جنس پلاستیک تولید می شود و وزن کمی دارد. به دلیل استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت تحمل وزن زیاد را دارد. فرم  این میز مربع شکل است و به راحتی چهار صندلی به دور آن قرار می گیرد. ایعاد کوچ آن باعث می شود از آن بتوان در هر فضایی هر چند کوچک استفاده کرد.

 

لیست قیمت میز پلاستیکی

به دلیل نوسان قیمت در مواد اولیه پلاستیک، متاسفانه قیمت این محصولات مدام در حال تغییر است در نتیجه نرخ ثابتی وجود ندارد. مشتریان و علاقه مندان به خرید می توانند با تماس با کارشناسان این مجموعه از لیست قیمت بروز کارخانه ها مطلع شوند.

این مجموعه این اطمینان را به مشتری می دهد که محصولات خود را با ارزانترین قیمت در بازار به فروش می رساند.

 

نحوه پخش محصولات از چه طریق است؟

میز صندلی پلاستیکی از طریق روش های مختلف برای مشتریان عرضه می شود. ای روش ها به دو روش حضوری و غیر حضوری دسته بندی می شود. در این روش معمولا خریداران یه صورت حضوری به فروشگاه ها مراجعه می کنند و از بین اجناس و رنگ های موجود یکی را انتخاب می کنندو خرید می نمایند.

محدودیت در ارائه مدل و رنگ به دلیل کمبود فضا از معیل این نوع خرید است.

در روش غیر حضوری مشتریان به راحتی می توانند به کلیه مدل های موجود در بازار و رنگ های موجو دسترسی داشته باشند و از تنوع مدل و رنگ در انتخاب برخوردار است.

در این روش مشتریان به راحتی به محصولات با قیمت مستقیم و بدون واسطه دسترسی دارند و می توانند از تولیدکنندگان مستقیم خرید نمایند.

خوشبختانه با گسترش فروش های اینترنتی این امکان فراهم شده است که مشتریان عکس ها و تمام اطلاعات محصول مورد نظر را به صورت غیر حضوری دریافت کنند.

و پس از بررسی های لازم مشتریان می توانند نسبت به ثبت سفارش اینترنتی اقدام نمایند.

 

با خرید از مجموعه یورکس پلاستیک متنوعترین مدل ها را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خرید نمایید. کافی است فقط با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما