قیمت صندلی پلاستیکی بدون دسته – بورس فروش صندلی در تهران و شهرستان

قیمت صندلی پلاستیکی بدون دسته یکی از مهمترین فاکتورها درهنگام خرید انواع میز صندلی پلاستیکی است.بورس فروش صندلی پلاستیکی بدون دسته درتهران و شهرستان یکی از بازارهای پر رونق است.

صندلی پلاستیکی بدون دسته به دلیل قیمت ارزان و کیفیت مطلوبی که دارد گزینه مناسبی برای استفاده در همایش ها و مراسم ها می باشد. با خرید از مجموعه ما بهترین محصولات را با قیمت ارزان خرید نمایید

 

با مشخصات و کاربردهای صندلی پلاستیکی بیشتر آشنا شویم

یکی از دغدغه های خریداران در هنگام خرید میز صندلی پلاستیکی جنس، قیمت و مدل های میز صندلی پلاستیکی است. در اینجا قصد داریم به بررسی میز صندلی پلاستیک بخصوص قیمت صندلی پلاستیکی بدون دسته بپردازیم.

مطمئنا زمانی که یک مشتری اقدام به خرید صندلی می نماید با انواع جنس ها و مدل ها روبرو می شود. این صندلی ها از جنس فلز، چوب،فا و پلاستیک هستند.

تمیز و صندلی هایی که تولید می شوند از ویژگی و کاربرد خاصی برخوردار هستند. این روزها معمولا از صندلی های چوبی بیشتر در منازل و برای مهمانی های رسمی استفاده می شود.

در گذشته از این صندلی ها در مراکز اداری، رستوران ها و غیره نیز مورد استفاده قرار می گرفت. سالها است که مردم از میز صندلی پلاستیکی برای برگزاری مجالس متفاوت مانند عروسی و عزاداری و رستوران ها استفاده می نمایند.

استفاده از میز صندلی پلاستیکی در مراسم ها و رستوران ها به دلیل طراحی زیبا و شکلیل آن ها است.

قیمت صندلی پلاستیکی بدون دسته بسیار ارزان است و همین موضوع باعث می شود فروش عالی داشته باشد.

نکته حائز اهمیت این است که امروزه صندلی پلاستیکی با توجه به تنوع بالا در طرح و مدل توانسته است کاربری همه نوع صندلی ها را پوشش دهد.

این تنوع به گونه ای می باشد که ما امروزه شاهد استفاده از صندلی پلاستیکی به خصوص

قیمت انواع صندلی پلاستیکی بدون دسته

در اماکن مختلف باشیم. این اماکن عبارتند از رستوران ها، کافی شاپ ها، ویلا، حیاط، بالکن و مراکز آموزشی، درمانی و سالن های انتظار.

کارخانه ها، صندلی های پلاستکیی را در مدل های تاشو، حصیری، پایه فلزی و پلاستیکی تولید می کنند. لازم به ذکر است که کلیه این صندلی ها در مدل های با دسته و بدون دسته تولید و عرضه می شود.

 

 

قیمت صندلی پلاستیکی بدون دسته

 

ویژگی های صندلی پلاستیکی بدون دسته

همانطور که می دانید صندلی های پلاستیکی در دو مدل دسته دار و بدون دسته تولید می شود. نوع دسته دار آن برای استراحت دست و تکیه دادن مناسب تر می باشد.

در اینجا ما سعی بر آن داریم که جهت آشنایی بیشتر شما به بررسی ویژگی های صندلی پلاستیکی بدون دسته بپردازیم:

میز صندلی های پلاستیکی به خصوص صندلی پلاستیکی بدون دسته از مدل های متنوع و زیبایی برخوردار هستند. همچنین صندلی پلاستیکی دارای تنوع زیادی در رنگ بندی می باشد.

یکی از ویژگی های مهم صندلی پلاستیکی بدون دسته که امروزه باعث شده است مورد استقبال مشتریان قرار گیرد مدل های فانتری این محصول است.

این صندلی ها معایب استفاده از صندلی های فلزی و چوبی را ندارند. شخص هنگام نشستن بر روی صندلی پلاستیکی مانند نوع فلزی احساس سرما و گرما نمی کند.

صندلی پلاستیکی بدون دسته به دلیل ظرافت و رنگ های متنوع به محیط شما نظم و زیبایی خاصی می بخشد. شما می توانید با انتخاب صحیح رنگ و مدل صندلی پلاستیکی بدون دسته دردکوراسیون تاثیر زیادی ایجاد نمائید.

صندلی پلاستیکی بدون دسته به دلیل قیمت مناسب و امکان انبارش روی هم از تقاضای بالاتری برخوردار می باشد. از دیگر ویژگی های این صندلی می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • صندلی های پلاستیکی به راحتی با آب و هر گونه مواد شوینده ای تمیز می شود.
  • حمل و نقل صندلی های پلاستیکی بسیار آسان می باشد.
  • این صندلی ها از طول عمر بالا و بدون افت کیفیت برخوردار می باشند.

این ویژگی ها باعث شده است که افرادی که دارای کسب و کار ظروف کرایه می باشند بیشتر از صندلی پلاستیکی بدون دسته استفاده نمایند.

 

 

 

با صندلی پلاستیکی بدون دسته کد ۹۴۷و ویژگی های آن آشنا شوید

ما به شما مشتریان عزیز مدل صندلی پلاستیکی بدون دسته کد ۹۴۷ را به عنوان یک گزینه خوب و مناسب جهت خرید معرفی می نمائیم.

صندلی پلاستیکی بدون دسته با طرح حصیری کد ۹۴۷ از محصولاتی می باشد که از بهترین طراحی برخوردار است. این صندلی مناسب استفاده برای فضاهای باز و بسته طراحی شده است.

همچنین این مدل صندلی پلاستیکی در انواع رنگ های زیبا و متنوع تولید و عرضه می شود. از ویژگی های دیگر این صندلی این است که امکان انبارش روی هم را دارد.

از این صندلی به دلیل طراحی زیبا و منحصر به فرد می توان در انواع رستوران ها و کافی شاپ ها به راحتی استفاده نمود.

مشخصات این صندلی پلاستیکی به شرح زیر می باشد:

جنس بدنه: پلاستیک با طرح حصیری

جنس پایه: پلاستیک

ارتفاع نشیمن: ۴۳ سانتی متر

ابعاد نشیمن صندلی:  ۴۱*۴۴ سانتی متر

 

 

صندلی پلاستیکی بدون دسته

خرید و فروش صندلی پلاستیکی بدون دسته

میز و صندلی های پلاستیکی در بازار کنونی از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند. این تنوع باعث خواهد شد که مشتری در نگاه اول در انتخاب خود دچار سردرگمی شود. از این رو اکثر کارخانه ها و تولید کنندگان و عاملین فروش جهت رفاه حال مشتریان و در دسترس قرار دادن انواع مدل ها و رنگ ها اقدام به راه اندازی سایت های اینترنتی نموده اند.

مشتریان همواره در هنگام خرید به چند نکته توجه کامل دارند.

  • کیفیت محصول
  • قیمت محصول
  • رنگ و مدل محصول

امروزه عاملین فروش با راه اندازی سایت های اینترنتی این امکان را برای مشتریان فراهم نموده اند که بدون هیچ گونه مشکلی بتوانند به راحتی کیفیت، قیمت و انواع رنگ و مدل محصولات را با یکدیگر مطابقت دهند.

با این روش خریداران می توانند در کمترین زمان ممکن و بدون هیچگونه هزینه رفت و آمدی بهتری انتخاب و خرید را انجام دهند.

با توجه به این نکات می توان گفت خرید و فروش انواع صندلی پلاستیکی بدون دسته در بستر اینترنت بهترین و مطمئن ترین راه برای متقاضیان این محصولات می باشد.

شما می توانید خرید و فروش صندلی پلاستیکی بدون دسته را از طریق سایت های اینترنتی در اسرع وقت و با اطمینان کامل انجام دهید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما