قیمت فروش ظروف فریزری ۴ گوش

 

ظروف فریزری ۴ گوش از پرکاربردترین لوازم مورد استفاده در آشپزخانه هستند. این محصولات پلاستیکی، با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در طرح های متنوع و رنگ های جذاب توسط شرکت سازنده این ظروف، تولید شده‌اند و به بازار عرضه می‌گردند.

 

قیمت فروش ظروف فریزری ۴ گوش بر اساس تعداد و سایز این محصولات و درجه کیفی آنها متفاوت است. برای اطلاع از قیمت ها می‌توان به مرکز پخش این محصولات مراجعه کرد.

 

 

قیمت فروش ظروف فریزری 4 گوش

مشخصات ظروف فریزری ۴ گوش

ظروف فریزری ۴ گوش از پرمصرف ترین لوازم آشپزخانه می باشند که امروزه در ابعاد و طرح های مختلف در بازار لوازم خانگی موجود می باشد. مواد پلاستیکی درجه یک بکار رفته در ساخت این ظروف، باعث افزایش کیفیت و استحکام آنها می‌گردد.

 

تولید این ظروف در رنگهای شاد و زیبا و بصورت شفاف یا کدر، با درب های کیپ شونده قفل دار یا ساده توسط شرکت های سازنده، باعث استقبال فراوان خریداران شده است. از مشخصات ظروف فریزری مستطیلی، می توان به قابلیت استفاده در ماکروفر برای گرم کردن مواد غذایی و یخ زدایی آنها اشاره کرد.

 

همچنین درب های این ظروف به گونه ای طراحی شده اند که بعد از بستن درب، محصولات خوراکی را داخل آنها وکیوم کرده و از نفوذ هوا و آلودگی ها به درون ظرف جلوگیری نماید. یکی دیگر از کاربردهای این ظروف، امکان نگهداری انواع غذا، دسر، شیرینی، میوه، سبزیجات، سالاد، شکلات و … در یخچال و فریزر، با حفظ کیفیت اولیه آنها است.

 

یکی دیگر از مزیت های استفاده از این ظروف، همراه بردن وعده های صبحانه، ناهار یا شام به محل کار و یا مکان های دیگر، بدون ایجاد آسیب به آنها و جلوگیری از ریختن روغن و مایعات مواد غذایی موجود در این ظرف ها است.

 

کیفیت بالای این محصولات، سبب گردیده که علاوه بر بازارهای داخلی کشورمان، صادرات انواع آن به دیگر کشورهای دنیا نیز توسط بازرگانان ایرانی در بالاترین سطح صورت بپذیرد.

 

مشخصات ظروف فریزری 4 گوش

 

 

عرضه مستقیم ظروف فریزری ۴ گوش

عرضه مستقیم انواع ظروف فریزری ۴ گوش توسط مرکز تولید این محصولات و توسط نمایندگی فروش معتبر آن در تمام نقاط کشورمان انجام می گردد. حذف دلالان و واسطه ها از چرخه توزیع و فروش این ظروف پرکاربرد باعث شده است که خریداران محترم بتوانند با قیمت های مناسبی به تهیه محصولات مزبور بپردازند.

 

این مرکز، با راه اندازی سایت اینترنتی فروش ظروف فریزری توانسته شرایطی را فراهم نماید که مشتریان با مراجعه به این سایت، امکان مشاهده ظروف ارائه شده و مشخصات آنها را داشته باشند و در صورت نیاز، به ثبت سفارش و خرید محصولات مورد نظر خود بپردازند.

 

از مزیت های خرید از این مجموعه، کیفیت بالا، قیمت ارزان و امکان تحویل گرفتن سفارشات در محل و آدرس مورد نظر مشتریان می باشد.

 

عرضه مستقیم ظروف فریزری 4 گوش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما