مدل صندلی پلاستیکی باغی- فروش مستقیم انواع مدل ها

مشتریان در هنگام خرید به مدل صندلی پلاستیکی باغی توجه زیادی دارند. آن ها ترجیح می دهند از تولیدکنندگانی که انواع مدل ها را به صورت مستقیم به فروش می رسانند خرید نمایند.

خرید صندلی پلاستیکی باغی با توجه به تغییر سبک زندگی مردم از طرفداران زیادی برخوردار است. اکثر تولیدکنندگان ایرانی تلاش می نمایند که محصولات خود را بطور مستقیم و بدون واسطه در اختیار خریداران قرار دهند. در سال های اخیر فروش صندلی پلاستیکی ناهارخوری و باغی در ایران رو به افزایش می باشد. این امر موجبات افزایش تولید این محصولات را فراهم نموده است. این نوع صندلی ها در انواع متفاوتی تولید و به بازار عرضه می شود.

 

 

مدل صندلی پلاستیکی باغی

آشنایی با انواع مدل های صندلی پلاستیکی باغی

میدانیم که صندلی وسیله ای ضروری برای نشستن و استراحت کردن به شمار می آید. به همین دلیل برندهای متعددی به تولید انواع  میز صندلی پلاستیکی به خصوص صندلی پلاستیکی باغی می‌پردازند. آنها با تولید این محصولات قصد دارند به نوعی وسایل استراحت مردم را محیا نمایند. از این رو آشنایی با انواع مدل های صندلی پلاستیکی به خصوص صندلی پلاستیکی باغی امری ضروری به شمار می آید.

معمولا صندلی ها در طرح های مختلف و برندهای گوناگون در بازار توزیع می‌گردند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در گذشته صندلی ها اکثراً از جنس چوب و فلز بودند که هر کدام از آنها معایب خود را داشتند. صندلی های چوبی دچار پوسیدگی می گردید و در فضای باز قابل استفاده نبود. صندلی های فلزی نیز در فضای باز و زیر برف و باران دچار زنگ زدگی می شوند. امروزه تولیدکنندگان بمنظور رفع این مشکلات اقدام به تولید میز صندلی پلاستیکی نموده اند. صندلی پلاستیکی حصیری یکی از مدل های زیبا صندلی های پلاستیکی می باشد که اکثر مواقع در ویلاها و باغ ها از آن استفاده می شود.

در میان مدل های صندلی پلاستیکی باغی، صندلی پلاستیکی حصیری یکی از مدل های پرفروش و زیبا محسوب می شود. این صندلی در رنگ های متفاوت و زیبا تولید می شود. در بین این رنگ ها رنگ کرم و قهوه ای آن جزء رنگ های پرفروش این صندلی به شمار می آید. از صندلی پلاستیکی حصیری با توجه به طراحی زیبا در سالن پذیرایی نیز به راحتی استفاده می شود. صندلی و تخت استخری نیز یکی از مدل های پرکاربرد و پرفروش این مدل صندلی ها می باشد که معمولا در کنار استخر و دریا مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مدل صندلی پلاستیکی باغی

مقایسه مدل صندلی پلاستیکی باغی با انواع دیگر صندلی ها

صندلی وسیله ای برای نشستن است که وجود آن در تمامی مکانها ضروری می باشد. با گسترش استفاده از صندلی، شرکت های تولید کننده تمام تلاش خود را بر آن داشته اند تا هر ساله مدل های جدید و متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. امروز با پیشرفت تکنولوژی، نوع جدیدی از صندلی به نام صندلی پلاستیکی تهیه و به بازار عرضه می شود. این محصول به دلیل محبوبیت بالایی که در بین خریداران پیدا کرده است موفق به کسب جایگاه ویژه ای در بازار شده است. در اینجا قصد داریم به مقایسه مدل صندلی پلاستیکی باغی با دیگر انواع صندلی ها بپردازیم:

این نوع محصولات از مواد پلاستیکی محکم، سبک و با استحکام بالا ساخته می شود.  این نوع صندلی قابل استفاده در فضای باز و در کل فصول سال می باشد.

این ویژگی ها باعث می شود که صندلی پلاستیکی موجود در بازار نسبت به صندلی های مشابه چوبی و فلزی از برتری خاصی برخوردار باشد. این صندلی ها دارای رنگ های متفاوت و زیبایی می باشد. این تنوع باعث می شود که مشتریان بتوانند با هر سلیقه ای آن را خریداری و استفاده نمایند. این صندلی نسبت به صندلی های دیگر از قیمت مناسب تری برخوردار است. و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

در کنار این مبلمان از چترهای زیبا با رنگ های شاد استفاده می گردد. این چترها علاوه بر سایبان، زیبایی خاصی به فضای باغ و یلا می بخشد.

 

 

مدل صندلی پلاستیکی باغی

تولید کنندگان صندلی پلاستیکی باغی

با توجه به استقبال مردم از انواع میز صندلی های پلاستیکی باغی، تولید این محصولات در حال افزایش می باشد. عرضه کنندگان، این محصولات را با کیفیت بالا در ایران و کشورهای دیگر عرضه می نمایند. خوشبختانه کارخانه ها و تولیدکنندگان زیادی به دلیل امکان دسترسی راحت به مواد اولیه و استقبال بالای مردم از این محصولات شروع به فعالیت در این حوزه نموده اند. این امر باعث می شود که شرکت های مختلف اقدام به خلق طرح های متنوع و جدید نمایند.

تعدادی از این کارخانه های بزرگ علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی موفق به امر صادرات نیز شده اند.محصولاتی که توسط این کارخانه های ایرانی تولید می شود در بین کشورهای خلیج فارس و دیگر کشورها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این امر باعث می شود که ایران موفقیت بزرگی را در حوزه صنعت پلاستیک سازی کسب نماید.

 فروش میز صندلی باغی دست دوم

معمولاً در ایران فروش میز صندلی باغی دست دوم، بازار چندان پرفروشی ندارد. مطمئناً قیمت مناسب و ارزان انواع میز صندلی پلاستیکی در ایران باعث این امر شده است. زیرا این قیمت مناسب باعث می شود که همه مردم با توان اقتصادی متفاوت قادر به خرید این محصولات باشند.

فروشگاه مبلمان باغی از ابتدای تاسیس خود در جمع متخصصین و تولیدکنندگان اصلی مبلمان فضای باز در ایرن جایگاه ویژه ای داشته است. تولیدکنندگان مبلمان باغی از معتبرترین افراد این حوزه است. با تاسیس فروشگاه آنلاین مبلمان باغی با هدف پخش مستقیم مبلمان باغی از تولید به مصرف که با استقبال فراوان شما عزیزان نیز روبرو شده است سبب ایجاد شناخت بیشتر مبلمان باغی در بین عموم مردم و استقبال بیش از پیش از آن گردیده است. ما بابت حمایت و استقبال شما مشتریان عزیز به خود می بالیم و باعث افتخار ماست که مشتریان ارزشمندی چون شما داریم. فروشگاه مبلمان باغی با مدیریت آقای رنجبر عرضه کننده بهترین مبلمان باغی فضای باز و مبلمان ویلایی لوکس و سایر تجهیزات تفریحی مخصوص ویلا در ایران است

عمده تولیدات مبلمان باغی عبارتند از: مبلمان حصیری، مبلمان پلیمری، تاب باغی، چتر باغی، مبلمان باغی، تاب ریلکسی، صندلی راحتی، تاب ویلایی، تخت کنار استخر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

  1. سلام خدمت دوستان عزیز خرید عالی داشتم از گروه خوبتون هم با کیفیت و هم ارسال به موقعه متشکرم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما