مرکز تولید صندلی پلاستیکی در شیراز

یکی از ملزومات مورد نیاز در هر محیطی مثل خانه، محل کار، همایش ها و گردهمایی ها، صندلی است. این صندلی ها باید مقاوم، با دوام، سبک، مقرون به صرفه و راحت باشند. تمامی این ویژگی ها را صندلی های پلاستیکی که از مواد پلمیری فشرده ساخته می شوند؛ دارند. علاوه بر این، به دلیل اینکه در سایزها و رنگ های مختلفی تهیه می شوند، طرفداران بسیاری پیدا کرده و بدون شک اکثر افراد، یکی از آنها را در خانه و یا محل کار خود دارند.

 

مرکز تولید صندلی پلاستیکی در شیراز، یکی از فروشگاه‌های معتبری است که در بازار داخلی ایران در حوزه تولید مصنوعات پلاستیکی فعالیت دارد. این مرکز دارای مشتریان متعددی در نقاط مختلف کشور می‌باشد؛ این امر باعث شده تا محصولات پلاستیکی بی رقیب خود از جمله صندلی پلاستیکی بدون دسته، صندلی پلاستیکی رنگی و … را از طریق اینترنت و به صورت آنلاین به فروش برساند.

مراکز زیادی در حال فروش صندلی پلاستیکی هستند ولیکن مجموعه یورکس پلاستیک یکی از معتبر ترین مرکز فروش میز و صندلی پلاستیکی  در ایران به شمار می رود.

انواع صندلی پلاستیکی

معرفی صندلی پلاستیکی

اگر مشتریان عزیز اطلاعات کافی درباره صندلی پلاستیکی داشته باشند، می‌توانند در خرید این نوع از کالاها موفق باشند و به این طریق صندلی‌های مطلوب، با کیفیت و با دوامی را خریداری نمایند. برخی از مواردی که خریداران باید در مورد این محصولات بدانند، عبارت­ند از:

 

  1. این محصولات نمونه‌ ای از صندلی پلاستیکی فشرده به شمار می‌روند که به طریق فشرده تولید می‌گردند. دارای یک مشخصه منحصر به فردی هستند و آن هم با دوام بودن این کالاها می‌باشد.

 

  1. این نمونه‌های پلاستیکی با مدل‌ها و شکل‌های مختلف در دسترس افراد قرار می گیرند. صندلی پلاستیکی گرد یک نمونه از این محصولات است. به دلیل مدل خاص و بسیار زیبایی که دارد، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.

 

  1. پایه‌های این نوع از صندلی‌ها بسیار محکم است و به خوبی می‌تواند وزن‌های بالا را تحمل نمایند.

 

  1. این کالاها دارای رنگ‌های متنوعی است و هر فرد می‌تواند رنگ محبوب خود را هنگام تهیه این محصول، انتخاب و خرید خود را تکمیل نماید.

 

صندلی پلاستیکی سبز

 

مرکز خرید و تولید صندلی پلاستیکی در شیراز

گروه بازرگانی یورکس پلاستیک، مرکز خرید و تولید صندلی پلاستیکی در شیراز است که تمامی محصولات آن از مواد با کیفیت تهیه شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به این مرکز و یا به صورت آنلاین، نمونه‌های بسیار با کیفیت این محصول را به تعداد زیاد و یا موردنیاز خود، خریداری نمایند.

 

لازم به ذکر است که تمام صندلی‌هایی که در شیراز به طریق عمده در اختیار خریداران قرار می‌گیرند، از نظر استحکام بسیار عالی هستند. زیرا در خط تولید این کالاها ضمن بهره گیری از مواد اولیه‌ی مرغوب و بی‌نظیر، از دستگاه های پیشرفته استفاده می‌شود.

 

سفارش عمده صندلی پلاستیکی در شیراز

برای خرید محصولات میز و صندلی پلاستکی در استان شیراز، کافیست با ما تماس بگیرید تا از قیمت آن آگاه شوید.

گروه بازرگانی یورکس پلاستیک، تولیدکننده و عرضه کننده انواع صندلی های پلاستیکی، با فراهم سازی فروشگاه آنلاین صندلی پلاستیکی، خدمتی جدید به مشتریان خود در شهر شیراز ارائه می دهد.

مشتریانی که قصد تهیه این محصول را به صورت عمده دارند، می توانند از طریق بخش فروش وب سایت یورکس پلاستیک، با کارشناسان ما ارتباط برقرار نموده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر، با ثبت درخواست خود، خریدی کم نظیر را تجربه نمایند.

 

انواع صندلی پلاستیکی

 

 

36

    • سلام وقت بخیر،
      تنوع مدل ها زیاد هست. لطفا در واتساپ پیام بگذارید تا کاتالوگ برایتان ارسال شود.
      سپاس

  1. سلام، وقت بخیر گروه یورکس پلاستیک ایا به شیوه حضوری هم فروش دارد؟ با فراهم سازی این سایت کمک شایانی به مشتریان غیر حضوری کرده اید و افرادی مثل من که وقت کافی برای خریدهای حضوری را ندارم می توانم با مطالعه و آگاهی کافی در مورد محصولاتتان صندلی مورد نظرم را انتخاب کنم ممنونم بابت اطلاعات جامع و کامل که در اختیار خریداران قرار داده اید.

    • با سلام، سپاس از لطف و توجه شما. بله مجموعه ما در بسیاری از شهرها امکان فروش حضوری فراهم کرده است. در صورت نیاز با شماره درج شده تماس حاصل نمایید تا اطلاعات کامل خدمتتان ارسال شود.

    • سلام، سپاس از پیام شما. مجموعه امکان فروش حضوری و غیر حضوری را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است.

  2. یکی از نکات مهمی که در مورد این صندلی ها باید مد نظر گرفته بشه اولا استحکام انها و دوم سر نخوردن انهاست یعنی زمانی که شخص میخواد روی ان بنشیند ،صندلی سر نخورد و به عقب برود. و این صندلی ها خوشبختانه هم استحکام خوبی دارد و هم سر نیستن.

  3. سلام‌.بدون تعصب به محصولات و برند یورکس باید بگم که محصولات پلاستیکی امروزه جایگاه ویژه پیدا کردند و تمام این اتفاق برای راحتی و ارزون تر بودن محصولات رخ میده.صندلی های یورکس حتی ساده ترین مدلشونم خیلی راحته و فرقی با دیگر نوع های صندلی نمیکنه و حتی در استفاده های دراز مدت هم احساس ناراحتی ای اصلا حس نمیشه.ممنونم بابت ارائه چنین محصولات فوق العاده ای.

  4. سلام وقت بخیر
    برای خرید به صورت عمده چیکار باید بکنم،اگه میشه حضوری بیام که ممنون میشم
    کاش عکس های بیشتری از محصولات میذاشتین که بشه‌ تنوع کارارو دید،این هم برای ما خوب میشه هم برای فروش شما
    تشکر

    • با سلام، لطفا با شماره موبایل درج شده در سایت تماس حاصل نمایید تمام اطلاعات مورد نیاز به همراه کاتالوگ محصولات خدمتتان ارسال می شود.

    • با سلام، لطفا برای دریافت کاتالوگ و مراجعه حضوری تماس بگیرید و همچنین در خصوص بارگذاری عکس های بیشتر مراتب به بخش مربوطه اطلاع داده می شود که این مورد در نظر گرفته شود.

  5. با سلام و احترام خدمت عوامل تولید کننده این صندلی ها آیا ارسال هم میشه به شهرستان ها؟
    صمانت محصولات چگونه هست و مدل های صندلی

    • با سلام و احترام،
      تمام محصولات به سراسر کشور پخش و ارسال می شود و همچنین محصولات از مواد اولیه درجه یک و نو تولید شده است و ضمانت دارد. در خصوص دریافت کاتالوگ محصولات و اطلاعات بیشتر لطفا با شماره درج شده در وبسایت تماس حاصل نمایید.
      سپاس

  6. با سلام ببخشید دوام این صندلی‌ ها مناسبه محکم هستند این صندلی‌های مناسب افرادی که وزن بالایی دارند هستند؟ برای زیر آلاچیق کارایی دارند ؟ چطوری میتونم مدلهاش ببینم؟

    • با سلام و احترام، تمام میز و صندلی های پلاستیکی از دوام بالایی و تحمل وزن زیاد برخوردار هستند و برای استفاده در فضای باز نیز مناسب هستند. برای دریافت کاتالوگ و اطلاعات فنی و دقیق هر مدل لطفا با شماره درج شده در سایت تماس بفرمایید.

    • سلام، بله این صندلی ها برای فضای باز مناسب هستند و همچنین تحمل وزن بالا را نیز دارد. برای دریافت کاتالوگ با شماره تماس موجود در سایت تماس بگیرید

  7. این صندلی پلاستیکی های که شما میفروشین، رنگ خور هم هست یعنی میشه رنگ شون کرد؟ اسپری یا رنگ روغن فرقی نداره فقط رنگ پذیره؟ و این که صندلی پلاستیکی هاتون از نوع جنس فشرده است یا نه

    • سلام احمد عزیز
      وقت شما بخیر
      صندلی ها قابلیت رنگ شدن دارند. برای راهنمایی بیشتر در مورد جنس پلاستیک و نوع رنگ تماس بگیرید

    • سلام اقای براتی عزیز
      کیفیت محصول تضمین شده است و چون از مواد درجه یک استفاده شده است درصد شکستگی خیلی پایین دارد

  8. سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما من برای مغازه ام خریداری کرده بودم خیلی محکم و کارامد هستند به طوریکه همکارانم هم از شما درخواست کالا دادند با تشکر

  9. با سلام امروزه از محصولات پلاستیکی بیشتر استفاده میکنن یکیش همین صندلی در رنگ ها و مدل های متفاوت هست که در همه مکان ها کاربرد داره با آرزوی موفقیت

  10. سلام وقتتون بخیر
    صندلی هاتون از چه نوع پلاستیکیه؟؟
    مقاوم هستند
    چون می‌خواهم عمده بخرم
    خسته نباشید
    ممنون که پاسخ میدید

    • سلام اقای جهان بین عزیز
      برای پاسخ سوالاتتون از طریق شماره موجود درسایت با همکاران ما در واحد پشتیبانی ارتباط بگیرید

  11. میتونیم این صندلیاای مشکی رنگ ک پایین گذاشه بودید رو ازتون تهیه کنیم؟اونا خیلی زیباییشون چشم نوازه بخاطر این انتخاب خیلیا میتونه باشه

  12. سلام و خسته نباشید، واقعا این صندلی های پلاستیکی درهمه جا استفاده میشود و راحتی و استاندارد بودن آنها بسیار مهم است. با اطلاعات کاملی که از سایت شما خواندم متوجه شدم چقدر کیفیت مهم است و این امر در مجموعه شما بسیار مورد توجه بوده است. سلامت پا و کمر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و استفاده ازاین صندلی های مرغوب کمک بسزایی در سلامتی انسان دارد. باتشکر از مجموعه خوب شما که باتولید جنس باکیفیت سلامتی مشتری برایتان اهمیت دارد با موفقیت روزافزون برای میام.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما