صندلی پلاستیکی رستوران- مرکز پخش بهترین مدل ها

مرکز پخش صندلی پلاستیکی رستوران یکی از مراکز مهم برای رستوران داران و صاحبان صنعت غذا به شمار می آید. رستوران داران و صاحبان تالار و کافی شاپ ها به راحتی می توانند بهترین صندلی پلاستیکی رستوران را با بهترین قیمت از این مراکز، خرید نمایند.

 

صندلی پلاستیکی رستورانی

بهترین صندلی پلاستیکی رستوران چه ویژگی هایی دارد؟

دکوراسیون رستوران، کافی شاپ ها و تالارهای غذاخوری باید به گونه ای طراحی شود که نظر هر مشتری را به خود جلب نماید. صندلی های پلاستیکی رستورانی باید بسیار زیبا باشند تا بتوانند فضایی خاص و دکوراتیو خلق کنند. این فضای خاص و زیبا باعث می شود که  مشتری در آن محیط احساس آرامش نماید و از نشستن در آنجا لذت ببرد. علاوه بر ظاهر زیبا، صندلی پلاستیکی رستورانی به علت مصرف بیش از حد باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

یکی از نکات مهمی که در کیفیت این محصولات تأثیرگذار است مواد اولیه به کار رفته در تولید صندلی پلاستیکی است. معمولاً اکثریت صندلی های پلاستیکی که توسط کارخانه ها و برندهای معروف ایرانی تولید می شود از کیفیت عالی برخوردار می باشند. این کیفیت عالی باعث می شود که این صندلی ها برای استفاده در رستوران ها بسیار مناسب باشد.

صندلی هایی که در ایران تولید می شود از تنوع رنگی بالایی برخوردار است و به عنوان صندلی پلاستیکی رنگی نیز شناخته می شود. این تنوع رنگی این امکان را فراهم می کند که بتوان با هر فضا و دکوراسیونی آن را ست کرد.

از آنجا که میز صندلی پلاستیکی یکی از مهترین وسایل رستوران است علاوه بر ظاهر زیبا، کیفیت نقش مهمی در آن دارد. اکثریت صاحبان این صنعت به دنبال میز صندلی هایی هستند که ضد آب باشند و دچار پوسیدگی نشود.

 

 

 

 

صندلی پلاستیکی رستورانی

مدل ها و رنگ های ایده آل برای صندلی پلاستیکی رستورانی

درتمام مکان هایی که مخصوص پذیرایی است همچون کافی شاپ ها و رستوران ها روان شناسی رنگ تأثیر بسیاری در کسب و کار دارد.

به کمک روان شناسی رنگ می توان بهترین گزینه صندلی پلاستیکی رستورانی را انتخاب و خرید کرد. انتخاب رنگ مناسب در خرید صندلی پلاستیکی رستورانی باعث می شود فضای دلنشین و زیبا ایجاد شود.

همچنین رنگ هایی که استفاده می شود در رستوران ها و فضاهای پذیرایی تاثیر زیادی بر ایجاد اشتها دارد. استفاده از رنگ های مناسب حس و حال خوبی را به مشتری می دهد.

تولید کنندگان صندلی پلاستیکی رستورانی، این صندلی را در رنگ بندی های متنوع تولید کنند. این تنوع رنگ بندی این امکان را برای مشتری فراهم می نماد که در هنگام خرید با توجه به سلیقه و دکوراسیون محیط خود خرید نمایند.

تنوع در رنگ و مدل باعث می شود صندلی در کنار سایر وسایل، دکوراسیون یک دستی ارائه دهد که در جذب مشتری تأثیر چشمگیری دارد.

صندلی پلاستیکی این ویژگی را دارد که به راحتی قابل شستشو و از ثبات رنگی خوبی برخوردار است. این ثبات رنگ باعث می شود این محصولات در برابر پرتو نور خورشید مقاوم باشد و دارای طول عمر بالایی باشند.

صندلی های رستوران در مدل ها و جنس های مختلف همچون صندلی پلاستیکی طرح چوب تولید می شود. این صندلی در طرح های حصیری نیز تولید می شود و به عنوان صندلی پلاستیکی حصیری نیز شناخته شده است.

خیلی از رستوران ها و کافی شاپ ها ترجیح می دهند صندلی پلاستیکی دسته دار برای رستوران ها استفاده کنند.

 

 

صندلی پلاستیکی رستورانی

 

 

معرفی صندلی سری NA

این مدل صندلی جزء صندلی های مدرن به حساب می آید و به عنوان صندلی پلاستیکی رستورانی و صندلی کافی شاپ طراحی و تولید می شود. این مدل صندلی های پلاستیکی به دلیل طراحی ساده و همچنین مدرن باعث زیبایی محیط می شود.

در یک نگاه این مدل صندلی پلاستیکی شباهت زیادی به صندلی های چوبی رنگ شده دارد. این مدل صندلی گرمی و لوکس بودن صندلی های چوبی را به همراه دارد.

در ساخت و تولید این مدل صندلی پلاستیکی از پلی پروپیلن و مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. ویژگی های این ماده در این است که بسیار سبک می باشد، غیر سمی است و بدون بو می باشد.

مقاومت و سختی و پایداری آن در برابر خم شدن از ویژگی های مهم دیگر این صندلی پلاستیکی رستورانی است.

این مدل صندلی در دو طرح با تشک و بدون تشک تولید و برای فروش به بازار عرضه می شود. در مدل تشک دار آن، از تشک های رنگی و شاد استفاده شده است. جنس روکش این صندلی ها معمولاً از پارچه یا چرم  مرغوب است.

از این مدل صندلی پلاستیکی به دلیل زیبایی و سبک خاص و منحصر به فردی که دارد می توان در همه مکان ها استفاده کرد. همچنین به دلیل شباهت به صندلی چوبی رنگی معمولاً به عنوان صندلی غذاخوری در خانه های سبک مدرن نیز استفاده می شود.

از ویزگی های دیگر این صندلی، ابعاد جمع و جوری است که دارد و باعث می شود فضای زیادی را اشغال نکند و از مدل های صندلی پلاستیکی بدون دسته است.

 

صندلی پلاستیکی رستورانی

 

پخش صندلی پلاستیکی رستورانی

این مجموعه به عنوان یک پخش کننده عمده و بزرگ صندلی پلاستیکی رستورانی در کشور است.این مجموعه کلیه میز صندلی پلاستیکی را به صورت مستقیم و بدون واسطه با مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه می کند. این فروش مستقیم و بدون واسطه باعث می شود از لحاظ اقتصادی برای مشتریان مقرون به صرفه تر باشد.

تولید کنندگان میز صندلی پلاستیی را به دو صورت عمده و خرده فروشی عرضه می کنند. در خرید های عمده مشتریان می توانند از تخفیف های خوبی دربافت نمایند.

تولیدی های محصولات خود را به دو صورت حضوری و غیر حضوری به فروش می رسانند. خرید غیر حضوری برای مشتریان باعث صرفه جویی در وقت و زمان مشتری می شود.

در خرید های غیر حضوری مشتریان به راحتی می توانند تنها با یک تماس تلفنی به مدل های صندلی پلاستیکی رستوران دسترسی پیدا کنند.

سپس بعد از یک انتخاب به راحتی بهترین صندلی پلاستیکی موجود در بازار را تحویل بگیرند.

خریداران جهت خرید حضوری نیز می توانند به دفاتر و فروشگاه های سطح شهر مراجعه و محصول مورد نظر خود را خرید نمایند.

با تماس با کارشناسان مجموعه، کاتالوگ متنوع ترین مدل ها و رنگ های موجود در بازار را دریافت نمایید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما