نمایندگی عرضه صندلی پلاستیکی در تبریز

 

نمایندگی عرضه صندلی پلاستیکی در تبریز مشغول به فعالیت است. در این نمایندگی، انواع صندلی از برندهای مختلف و در مدل های متنوع در معرض دید مشتریان قرار داده می‌شود و مشتریان می‌توانند به صورت حضوری و یا به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهند.

 

نمایندگی صندلی پلاستکی با خرید عمده محصولات بقیمت کارخانه محصولات را بامجوزی که دارد این محصولات را به نرخ درب کارخانه به صورت عمده‌ای و جزئی به مشتریان عرضه می‌کنند.

 

خرید صندلی پلاستکی تبریز

با توجه به متغییر بودن هزینه مواد اولیه تولید صندلی پلاستیکی برای آگاهی از قیمت روز صندلی پلاستیکی تبریز با راه های ارتباطی پایین صفحه مراجعه کنید.

 

 صندلی پلاستیکی سفید

درباره صندلی های پله دار چه می دانید؟

صندلی ها مدل های مختلفی دارند:

 

صندلی پلاستیکی بلند که برای بزرگسالان طراحی و ساخته شده است. بعضی از این صندلی ها ضخامت پایینی دارند و ظریف می‌باشند. به خاطر همین قیمت پایینی را دارا می‌باشند اما بعضی دیگر دارای ضخامت زیادی هستند این صندلی ها برای افراد چاق و یا سنگین وزن طراحی شده است.

 

قیمت این محصولات با توجه به نوع پلاستیکی که برای تولید آن استفاده شده است و طرحی که بر روی آن پیاده سازی شده است متفاوت است.

 

صندلی های پایه کوتاه برای کودکان و نوجوانان ساخته می‌شود. این صندلی ها، برای کودکان یک تا هفت ساله طراحی شده است و رنگ بندی آن روشن، آبی، زرد و نارنجی می‌باشد و ضخامت آن کم و ظریف است. هر چه سن کودک بالاتر برود ضخامت صندلی ها هم بیشتر می‌شود.

 

صندلی های پله دار نمونه‌ای هستند که به تازگی به بازار آمده‌اند. این صندلی ها برای نشستن و یا ایستادن طراحی شده‌اند یعنی فرد می‌تواند بر روی آن بنشیند و یا به عنوان چهارپایه از آن استفاده کند.

بعضی از این صندلی ها دو پله، بعضی سه پله، حتی چهار پله هم می‌باشند. ضمنا ضخامت زیادی دارند، برای این که صندلی بتواند وزن فردی که روی آن نشسته و یا ایستاده به یک تناسب تحمل کند و باعث شکستکی و ترک خوردگی صندلی نشود.

 

صندلی پله دار

بهترین توزیع کنندگان صندلی پلاستیکی تبریز

بهترین توزیع کنندگان صندلی پلاستیکی تبریز، از طرف کارخانه مجوز فعالیت دارند. در ضمن با توجه به نیاز مشتریان محصولات را در بین مغازه ها و فروشگاه ها در شهرهای مختلف توزیع و پخش می‌کنند.

پخش باید به گونه‌ای باشد که در دورترین نقطه از کشور هم دسترسی به این محصول امکان پذیر باشد. هر چه این شرکت ها فعالیت خود را بهتر انجام دهند باعث فروش بیشتر محصولات کارخانه می‌شود.

 

همچنین در این سایت انواع صندلی پلاستیکی رنگی با ضخامت های متنوع در معرض دید مشتری قرار می‌گیرد و مشتری می‌تواند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کند.

 

گروه بازرگانی یورکس پلاستیک با سال‌ها تجربه در زمینه تولید و پخش انواع محصولات پلاستیکی همچون لوازم آشپزخانه، میز و صندلی، گلدان‌های پلاستیکی، ظروف پلاستیکی آرایشی و بهداشتی، این محصولات را در بالاترین کیفیت و با مناسب‌ترین قیمت، در وبسایت خود به فروش می‌رساند. در حال حاضر توزیع انواع صندلی پلاستیکی در کرج در همین وبسایت، این محصولات مرغوب را با قیمتی استثنایی و به صورت آنلاین عرضه می‌نماید که با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است. از این رو از شما دعوت می‌کنیم، برای آشنایی بیشتر با محصولات درجه یک و باکیفیت ارائه شده در این مرکز، حتماً به صفحه مربوطه، مراجعه نمائید.

 

میز و صندلی پلاستیکی رنگی

24

  1. با سلام خدمت شما
    این صندلی های پلاستیکی تحمل چ وزنی رو دارند؟ در رنگ ها و شکل های متنوع تولید میشند؟

  2. باعرض سلام اول ازهمه ازسایت خوبتون تشکر کنم بابت چنین محصول باکیفیتی من خودم چند روز پیش خریدم صندلی پلاستیکی این سایت حرف ندارد

  3. سلام من از سایت شما صندلی پلاستیکی خریداری کرده ام واقعا باکیفیت بود تحمل وزن خوبی را دارد پیشنهاد میکنم خریداری کنید

  4. سلام استفاده از میز وصندلی های پلاستیکی ودیگر وسایل ساخته شده از پلاستیک بسیار آسان وراحت هست چون هم سبک هستند وقابل شستشو می باشند وبه راحتی قابل حمل و جابجایی هستند.از این رو می توان به جای صندلی های فلزی وچوبی به راحتی از نوع پلاستیکی آن استفاده کرد.

  5. سلام ممنون از صندلی های خوب ومقاومتون بی نظیرهستن .من خرید داشتم و راضی هستم حتماخریدداشته باشین

  6. سلام ممنون از صندلی های خوب ومقاومتون بی نظیرهستن .من خرید داشتم و راضی هستم حتماخریدداشته باشین

  7. سلام خسته نباشید به مجموعه یورکس پلاستیک.
    برای مغازه و اتاق دخترم ازاین صندلی های پلاستیکی ک مقاوم و سبک هستند حمل نقل آسان خریداری کردم .ممنون از تولیدات خوبتون.

  8. سلام خواستم بپرسم آیا صندلی های پلاستیکی چند پله کیفیت بالایی دارند که از آنها بتوان به عنوان چهار پایه استفاده کرد به دلیل اینکه وسایل پلاستیکی با توجهه به افزایش نرخ ارز امروزه کم کیفیت شده اند و خیلی سریع میشکنند

    • سلام خانم امجد عزیز
      شما میتونید فرم موجود در سایت را پر کنید همکاران ما در اولین فرصت باشماارتباط برقرار میکنند

    • سلام وقتتون بخیر
      شما میتونید از طریق شماره موجود در سایت ارتباط بگیرید، همکاران ما پاسخگو سوالات شما عزیزان هستند .

  9. سلام این صندلی ها به آسانی با اب و مواد شوینده شسته می شود و یک مزیت خوب به حساب می آید

  10. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    در رابطه با صندلی های پلاستیکی که شما در اینجا عرضه کرده اید خواستم نظری بدم و اگر ممکنه نظر بنده را ثبت کنید ما خودمون سالها از این صندلی های پلاستیکی در منزل استفاده می‌کنیم و از خرید آنها راضی هستیم از لحاظ وزن این صندلی ها بسیار سبک و راحت هستند و به راحتی موقع نظافت منزل می توانیم این ها را جابجا کنیم از نظر استحکام و دوام هم بسیار مقاوم هستند و تا وزنهای بالایی را تحمل می کنند از نظر راحتی هم بسیار راحت هستند و به آسانی ما می توانیم موقع خوردن غذا تکیه بدیم و بدون ترس از سکشتن صندلی غذا میل کنیم . این صندلی ها علاوه بر اینکه در منزل استفاده های بسیار زیادی دارند در مراسمات نیز بسیار پر کاربرد هستند. در جشن هایی مانند جشن های عروسی میتونیم از این صندلی ها در تعداد زیادی سفارش بدیم و علاوه بر این که دارای قیمت بسیار ارزانی هستند راحتی را برای میهمانان به ارمغان می آورند و مهمانان از نشستن در ساعت‌های طولانی پشت این صندلی ها احساس خستگی نمی کنند شما هم که در اینجا به صورت مستقیم این صندلی ها را عرضه می کنید واقعاً کمک بسیار بزرگی برای ما می کنید ما میتونیم با قیمت بسیار کمتر از بازار که دلالان و فروشندگان عرضه می‌کنند از شما بخریم و از نظر اقتصادی و بسیار مقرون به صرفه خواهد بود

  11. سلام و وقت بخیر و شادی
    یکی از دلایل ادامه دار شدن همکاری من با این مجموعه مشتری مداری و حرفه ای رفتار کردنشون بود که باعث شد این همکاری پایدار و ادامه دار باشد
    با آرزوی موفقیت بیشتر برای دوستان

  12. سلام وقت بخیر میزو صندلی پلاستیکی با رنگهای مختلف و استحکام بالا در زندگی روزانه خیلی استفاده میشه ممنون از سایت خوبتون

  13. سلام تنوع رنگ داره محصولتون؟چون بنده سفارش چن تا رنگ دارم و کیفیت هم برام مهمه که زود نشکنه ممنون میشم برام توضیح بدین

    • سلام جناب رضوی بزرگوار
      برای پاسخ سوالتون لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما