میز صندلی پلاستیکی تاشو- فروش با پایین ترین قیمت

میز صندلی پلاستیکی تاشو به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و اینکه با پایین ترین قیمت در بازار به فروش می رود از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

فروش میز صندلی پلاستیکی به پایین ترین قیمت و تولید این محصول در مدل های جدید و متنوع یکی از اهداف تولید کنندگان است.

با پیشرفت صنعت پلاستیک سازی و دسترسی به مواد اولیه ایرانی این امر به راحتی برای تولید کنندگان ایرانی محقق شده است. همین موضوع به خریداران کمک زیادی می کند که محصولات مورد نظر خود را با ارزنترین قیمت در کنار کیفیت بالا خرید نمایند.

 

موارد مصرف میز صندلی پلاستیکی

زندگی مدرن امروزی و سبکی که مردم این روزها زندگی می کنند نیاز به میز و صندلی را بیشتر از گذشته نمایان می کند. در گذشته های خیلی دور استفاده از میز و صندلی در روزمزه خیلی مرسوم نبود. این روزها استفاده از صندلی و همچنین میز جز لاینفک وسایل زندگی برای استفاده روزمزه است.

ایتدا بیشتر این میزها و صندلی ها از جنس ها چوبی بودند که معایب بسیاری داشتند. از این معایب می توانیم به قیمت گران آن در هنگام خرید کردن اشاره کنیم. از موارد دیگر می توانیم به عدم امکان استفاده از صندلی چوبی در مکان های باز مثل باغ به دلیل آسیبی که به آن وارد می شود نام ببریم.

به مرور زمان با گستردگی موارد استفاده از میز و صندلی، این میزها در جنس هایی از پلاستیک تولید گردید.

صندلی پلاستیکی در همه مکان های مورد استفاده قرار می گیرد. این صندلی ها را به راحتی می توان آن را با میز پلاستیکی ست نمود و دستی زیبا از میز و صندلی داشته باشیم.

میز صندلی پلاستیکی در مدل های مختلف نیز تولید می شود. یکی از مدل های محبوب میز صندلی پلاستیکی تاشو است. علت محبوبیت این مدل این است که در مواقعی که به ان نیاز نداریم می توانیم آن را جمع کنیم تا فضای کمتری از ما اشغال کند.

در مبحث زیر مکان های که می توانیم از میز صندلی پلاستیکی استفاده کنیم را معرفی می کنیم.

مکان هایی مورد استفاده

خانه و آشپزخانه: اگر به دنبال میز صندلی زیبا و جدیدی با قیمت مناسب می باشید میز صندلی پلاستیکی تاشو یکی از بهترین گزینه ها می باشند. این محصولات بسیار متنوع و زیبا می باشند و از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردارند.

به دلیل تنوع در ابعاد و اندازه مشتریان می توانند با در نظر گرفتن فضای خود این محصول را در ابعاد مناسب انتخاب و خرید نمایند.

استفاده در حیاط: اگر تمایل دارید از حیاط، بالکن منزل خود برای نشستن استفاده نمائید، مطمئناً میز صندلی پلاستیکی گزینه مناسبی می باشد. این صندلی پلاستیکی در برابر نور خورشید مقاوم بوده و تغییر رنگ نمی دهد و همچنین در زیر برف و باران دچار آسیب و زنگ زدگی نمی شود.

استفاده در مسافرت: اگر قصد مسافرت دارید و می خواهید میز صندلی با خود همراه داشته باشید، میز صندلی پلاستیکی تاشو بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

این مدل صندلی پلاستیکی تاشو کوچک است و ابعاد کمی را اشغال می کند. با وجود این کوچکی از استحکام بالایی برخوردار است و قابلیت تحمل وزن های زیاد را نیز دارد.

استفاده در مجالس و تالارهای عروسی: یکی از موارد استفاده از این محصول در باغ ها و تالارهای عروسی نیز می باشد. زیرا که این محصول سبک و حمل و نقل آن به راحتی صورت می پذیرد و به راحتی تمیز می شود.

 

میز صندلی پلاستیکی تاشو

 

 

انواع میز صندلی

تولید کنندگان، میز صندلی پلاستیکی را در مدل های متفاوت و گوناگون تولید می کنند. این مدل ها را می توانیم به دو دسته تاشو و ساده تقسیم بندی کنیم.

یکی از مدل های صندلی پلاستیکی، صندلی پلاستیکی تاشو است. این صندلی تماما از جنس پلاستیک است.

میز پلاستیکی در مدل های مختلف تولید می شود از بین این مدل های می توانیم به میز پلاستیکی حصیری اشاره کنیم. این میز در مدلهای تاشو، پایه فلزی ثابت و تمام پلاستیک تولید می شود.

میز پلاستیکی ساده نیز در مدل های تاشو، پایه فلزی و پایه پلاستیکی تولید و برای فروش عرضه می شود.

مشتریان به راحتی می توانند میز صندلی پلاستیکی تاشو را با توجه به سلیقه و دکوراسیون محیط خود در مدل های متنوع خرید نمایند.

 

میز صندلی پلاستیکی تاشو

 

قیمت میز صندلی پلاستیکی

به طور کلی زمانی مشتریان می توانند خریدی ارزان و با پایین ترین قیمت را تجربه کنند که مستقیما از تولید کننده خرید نمایند. با این روش دست واسطه کوتاه می شود و سودی که واسطه ها و فروشگاه ها از خرید و فروش نصیبشان می شود از بین می رود.

در گدشته افراد محبور بودند به صورت حضوری به شهرک های صنعتی که تولید کنندگان حضور دارند مراجعه می کردند تا بتوانند خریدی مستقیم داشته باشند.

امروزه با گسترش اینترنت، اکثر تولید کنندگان دارای سایت های اینترنتی هستند و مستقیم نسبت به فروش محصولات خود اقدام می کنند.

خاطرنشان می شود مشتریانی که تمایل دارند خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند این امکان نیز برای آنها توسط تولید کنندگان فراهم شده است.

 

میز صندلی پلاستیکی تاشو

مرکز فروش میز صندلی پلاستیکی در تهران

مراکز های زیادی برای فروش میز صندلی پلاستیکی تاشو و سایر مدل ها در تهران و سایر شهرهای ایران وجود دارد. بیشتر کارخانه ها در شهرک های صنعتی اطراف تهران قرار دارند. همین موضوع باعث می شود شهر تهران به بورس فروس میز صندلی پلاستیکی در کشور تبدیل شده است.

این فروشگاه ها در اقصی نقاط تهران قرار دارند ولی از مکان های معروف می توان به بازار بزرگ تهران و خیابان حسن آباد اشاره کینم.

هر چند این مراکز در تهران وجود دارد ولی به دلیل هزینه های گزاف انرژی و اجاره مغازه ناگزیر هستند محصولات را با قیمتی بالاتر به فروش برسانند.

با توجه به این شرایط بهترین گزینه خریدهای اینترنتی ارزان قیمت و مستقیم از تولید کنندگان در این حوزه است.

 

 

خریداران محترم می توانند برای خرید تمام مدل های میز صندلی پلاستیکی با کارشناسان ما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را کسب کنند

 

کارشناسان مجموعه یورکس پلاستیک از طریق واتساپ آماده پاسخگویی به مشتریان نیز هستند

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما