صندلی پلاستیکی رستوران ـ مرکز فروش تهران

اکثر کارخانه ها و شرکت های تولیدی صندلی پلاستیکی رستوران در تهران مشغول به فعالیت هستند و به همین دلیل ما شاهد بیشترین آمار مرکز فروش این صندلی ها در تهران می باشیم.

از این رو می توان گفت که تهران مهم‌ترین و اصلی‌ترین مرکز فروش صندلی پلاستیکی رستوران در ایران به شمار می آید.

این روزها با توجه به استقبال بالای مشتریان از صندلی پلاستیکی رستوران، خریداران زیادی در شهرهای دور و نزدیک سفارش خرید این محصول را از مراکز فروش صندلی پلاستیکی در تهران دارند.

 

میز صندلی پلاستیکی

 

انواع میز و صندلی پلاستیکی

میز صندلی پلاستیکی دارای طرح ها و مدل های متفاوتی می باشد که در اینجا اشاره ای به انواع میز صندلی پلاستیکی موجود در بازار خواهیم داشت.

با رونق گرفتن صنعت پلاستیک سازی و استقبال مردم از خرید این محصول، شرکت های تولیدی تصمیم به ارائه طرح های جدید و زیبا نمودند. به طوری که امروزه ما مرتبا شاهد طرح های جدید و مدرن این محصولات در بازار می باشیم.

میز و صندلی پلاستیکی توسط برندهای متفاوت و معروفی تولید و به بازار عرضه می گردد که هر کدام از آنها از ویژگی ها و درجه کیفی خاصی برخوردار می باشند.

مدل های صندلی پلاستیکی:

شما مشتریان گرامی می توانید صندلی پلاستیکی مورد نیاز خود را در مدل های زیر تهیه و خریداری نمائید.

پایه فلزی، کودک، حصیری، تاشو، پایه فلزی، تمام پلاستیک، دسته دار، بدون دسته، رستوران، ساده، کلاسیک، استخری، تخت استخری، راک، غذاخوری.

لازم به ذکر است که هر یک از این صندلی ها در رنگ ها و ابعاد متفاوت تولید و عرضه می شوند.

 

مدل های میز پلاستیکی:

میز پلاستیکی در مدل های زیر تولید و عرضه می شود. شما مشتریان عزیز می توانید با در نظر گرفتن سلیقه و فضای در اختیار خود، نسبت به خرید هر یک از این مدل ها اقدام نمائید.

تاشو، حصیری، پایه فلزی، پایه پلاستکیی، پایه چوبی، مستطیل، مربع، گرد، کودک و جلو مبلی

میز پلاستیکی نیز همانند صندلی پلاستیکی در انواع رنگ ها به بازار عرضه می شود.

 

 

 

 

 

 

میز صندلی پلاستیکی

 

 صندلی پلاستیکی حصیری

استفاده از میز و صندلی پلاستیکی روشی ساده برای مرتب کردن و مورد استفاده قراردادن بالکن در آپارتمان ها می باشد.  مدل های جدیدی از میز صندلی پلاستیکی حصیری در اندازه های کوچک طراحی شده است که مناسب استفاده در هر فضایی می باشد.

این صندلی ها به حدی زیبا هستند که می توان از آن به همراه کوسن های رنگی زیبا در داخل آپارتمان نیز استفاده نمود. صندلی پلاستیکی حصیری دارای مدل های با دسته، بدون دسته، مبلی و پایه فلزی و پایه پلاستیکی می باشد.

شرکت یورکس پلاستیک به عنوان تنها عرضه کننده میز صندلی پلاستیکی حصیری  به قیمت کارخانه می باشد و این امکان را فراهم کرده است که مشتریان عزیز بتوانند خرید خود را به صورت حضوری و یا غیر حضوری انجام دهند.

 

میز صندلی پلاستیکی

 

میز پلاستیکی حصیری

استفاده از میز پلاستیکی حصیری در محیط منزل، حیاط یا بالکن زیبایی زیادی به فضا می بخشد چون به دلیل طرح حصیری آن یادآور میزهای حصیری چوبی هستند در حالی که این میزها پلاستیکی هستند و از مزایای میزهای پلاستیکی برخوردارند و در کنارش زیبایی میزهای حصیری را نیز دارند که این دو موضوع باعث شده است این مدل میز یکی از محبوب ترین مدل های میز پلاستیکی در بین مردم باشد.

میز پلاستیکی حصیری علاوه بر اینکه در منازل استفاده می شود، گزینه بسیار مناسب و زیبایی نیز جهت استفاده در رستوران ها و کافی شاپ ها می باشد. این میزها نیز دارای رنگ بندی های متنوعی می باشند که به راحتی با صندلی های حصیری ست می شوند. رنگ قهوه ای و کرم این میزها یکی از پرطرفدارترین رنگ های موجود در بازار به شمار می آید.

شما می توانید این میزها را در دو مدل پایه فلزی و پایه پلاستیکی تهیه نمائید. تولیدکننده ها این میزها را در ابعاد 2 و 4 و6 نفره به صورت گرد، مربع و مستطیل تولید و روانه بازار می نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نکاتی برای خرید صندلی پلاستیکی رستوران

مطمئنا برای آن دسته از مشتریانی که به فکر راه اندازی یک رستوران می باشند این سوال پیش آمده است که چه نکاتی را برای خرید صندلی رستوران باید مدنظر قرار دهند. در اینجا ما به شما پاسخ این سوال را خواهیم داد.

صندلی پلاستیکی رستوران باید در ابتدا راحت و استاندارد باشد که بررسی این موضوع برای شما خریدار عزیز کار دشواری نمی باشد. همواره راحتی و استاندارد بودن این صندلی با توجه به ابعاد نشیمن گاه، پشتی و ارتفاع آن سنجیده می شود. صندلی رستورانی دارای ارتفاع های متفاوتی می باشد.

صندلی پلاستیکی رستوران در دو مدل تشک دار و بدون تشک تولید می شوند. البته در مدل های تشک دار، ضخامت و نرمی تشک ارتباط مستقیمی با راحتی صندلی خواهد داشت.

یکی از مواردی که در هنگام خرید صندلی پلاستیکی رستوران باید به آن دقت نمود. طراحی آن بر اساس ارگونومیک بدن انسان می باشد. زیرا باعث می شود که شخص در هنگام نشستن دچار کمر درد و خستگی نشود. شرکت های معتبر به این نکته توجه خاصی نشان می دهند و تمامی استانداردهای لازم در این زمینه به کار می برند.

افرادی که برای صرف غذا به رستوران مراجعه می نمایند، زمان بیشتری برای انجام این کار دارند، لذا ما به شما پیشنهاد می کنیم از صندلی بدون تکیه گاه هرگز در رستوران خود استفاده نکنید تا آسایش بیشتری را برای مشتریان خود رقم بزنید تا خاطره  خوبی در ذهن آنها از رستوران شما نقش ببندد.

بهتر است در هنگام خرید صندلی پلاستیکی رستوران، به متریال کف رستوران خود نیز توجه کافی داشته باشید و صندلی هایی را انتخاب نمائید که آلودگی صدا اینجا نکند. در غیر اینصورت بهتر است از فوم های مخصوص پایه های صندلی استفاده کنید که از بروز صداهای آزار دهنده جلوگیری نماید.

 

 

قیمت صندلی پلاستیکی رستوران

با در نظر گرفتن انواع مدل های صندلی پلاستیکی رستوران موجود در بازار، بازه قیمت این صندلی ها بسیار گسترده و متفاوت می باشد. قیمت صندلی پلاستیکی رستوران با توجه به مدل و طراحی و جنس متغیر می باشد.

اگر شما قصد دارید رستورانی را با بودجه کم راه اندازی نمائید. مطمئنا صندلی پلاستیکی رستوران بهترین گزینه برای شما خریداران می باشد.

صندلی پلاستیکی پایه چوبی یکی از مدل های زیبا و جدید می باشد که این روزها طرفداران خاص خود را دارد.  این مدل صندلی فضایی زیبا و در عین حال گرم و دوستانه برای شما ایجاد می نماید.

ست میز صندلی پلاستیکی رستوران جزء آن دسته از انتخاب هایی می باشد که با قیمت ارزان محسوب می شود. از طرف دیگر جابجایی و حمل و نقل آن بسیار آسان می باشد که این امر نیز در نظافت و پاکیزه نمودن رستوران به شما کمک زیادی خواهد نمود.

 

 

انواع مدل های صندلی رستورانی و کاربرد های آن

اگر رستوران شما در فضای باز قرار گرفته است و قصد دارید برای آن محیط صندلی رستورانی خرید نمائید، بهتر است میزان تابش نور خورشید را مد نظر قرار دهید. همچنین بایدبه تغییرات جوی و فصلی نیز توجه کافی داشته باشید. در نتیجه بهتر است از صندلی های مناسب با فضای باز استفاده نمائید. این صندلی ها شامل متریال های حصری، اسفنجی، آلومینیوم و پلاستیکی می باشد.

شما مشتریان گرامی با انتخاب یک صندلی رستورانی شیک و گران قیمت می توانید یک رستوران لاکچری را راه اندازی نمائید. صندلی رستورانی مدرن این امکان را برای شما فراهم می نماید که آن را به راحتی با هر طیف رنگی ست نمائید. همین امر باعث محبوبیت هر چه بیشتر این صندلی شده است.

 

 

چگونه می توان یک صندلی پلاستیکی رستوران خوب را انتخاب کرد

معمولا انتخاب یک صندلی رستورانی با توجه به سلیقه و علاقه مشتری صورت می پذیرد. به عنوان مثال امکان دارد در یک رستوران مراسم های متفاوتی همچون تولد، عروسی و یا ختم برگزار شود. بهتر است در این رستوران ها از صندلی های راحت که دارای تکیه گاه بلند می باشند استفاده نمود. بعضی از رستوران ها دارای قسمت VIP می باشد که لازم است در این قسمت ها از صندلی خاص و گران قیمت تر استفاده شود.

نکته دیگر انتخاب یک صندلی رستورانی بر اساس جنس می باشد. در هنگام خرید صندلی رستورانی باید حتما به میزان روشنایی محیط خود دقت نمائید. همچنین در انتخاب این صندلی ها به این نکته مهم نیز توجه نمائید که حتما باید قابلیت شستشو را به خوبی داشته باشد. زیرا همانطور که می دانید احتمال دارد هنگام سرو ، هر گونه غذا و یا نوشیدنی بر روی آنها ریخته شود و نیاز به شستشو داشته باشد.

از طرف دیگر انتخاب یک طرح و رنگ مناسب و متناسب با محیط و دکوراسیون تأثیر بسزایی در جلب هر چه بیشتر مشتری برای شما به همراه خواهد داشت. از این رو ما به مشتریان خود توصیه می نمائیم که در انتخاب رنگ دقت کافی داشته باشند.

این روزها در میان انواع مدل های صندلی رستوران، صندلی پلاستیکی به دلیل دارا بودن طرح ها و مدل های متنوع به یکی از پرفروش ترین مدل های صندلی رستوران تبدیل گردیده است. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که صندلی که ترکیب از پلاستیک با چوب و یا فلز باشد را انتخاب نمائید.

 

 

تا اینجا ویرایش شده است

 

 

 

– میزان راحتی صندلی رستورانی

با توجه به کاربری رستوران می توانید از صندلی هایی سازگار با ارگونمیک بدن برای استفاده های طولانی مدت خرید نمایید. صندلی های پلاستیکی برای زمان کوتاه بیشتر مورد استفاده هستند.

– وزن ، ارتفاع و سایز صندلی رستورانی

صندلی رستورانی باید ارتفاع کوتاه یا متوسطی داشته باشد تا در هنگام نشستن احساس آرامش را منتقل نماید. وزن صندلی رستورانی باید به گونه ای باشد که بتوان به راحتی آن را جابجا کرد و با کوچکترین حرکتی تکان نخورد. ابعاد در هنگام خرید صندلی رستورانی باید در نظر گرفته شود، برای فضا های کوچک انتخاب صندلی های با ابعاد بزرگ اشتباه بوده و فضا را کوچک و گرفته نشان میدهد. تعداد صندلی با توجه به اندازه رستوران تعیین می شود تا تناسب بین این دو به خوبی نمایان باشد و محیطی جذاب و دلنشین به وجود آید. برای خرید انواع صندلی رستورانی می توانید با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان جهت تجهیز سالن ها و رستوران را دریافت نمایید.

خرید اینترنتی صندلی رستورانی و کافه

برای راه اندازی یه رستوران یا کافی شاپ اولین گزینه برای طراحی داخلی، خرید صندلی رستورانی و میز رستوران می باشد. انتخاب صندلی و میز باید به گونه ای باشد که با سایر اجزا همخوانی داشته باشد. در هنگام خرید صندلی رستورانی و کافی شاپ باید به نکاتی توجه کنید که در ادامه به آن می پردازیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما