توزیع کنندگان صندلی پلاستیکی دسته دار

صندلی پلاستیکی دسته دار، محصولی پر کاربرد در اماکن مختلف است. دسته های صندلی باعث راحتی بیشتر فرد شده و از مقاومت خوبی برخوردار هستند. تنوع اندازه و طرح و رنگ محصول نیز زیاد بوده و قدرت انتخاب را برای خریداران افزایش می دهد.

توزیع کنندگان صندلی پلاستیکی دسته دار، واسطه بین تولید کنندگان و خریداران عمده هستند که محصولات را به طور کلی و عمده در اختیار مشتریان قرار می دهند.

توزیع کنندگان صندلی پلاستیکی دسته دار

مقایسه صندلی پلاستیکی دسته دار و بدون در

مقایسه صندلی پلاستیکی دسته دار و بدون در

روند تولید صندلی های پلاستیکی ساده تر از دیگر مدل هاست و انرژی کمتری صرف تولید آن می شود. طرح و قالب صندلی توسط طراحان صنعتی خلاق ایجاد شده و پس از ساخت قالب، در دستگاه قرار می گیرد. انواع صندلی های پلاستیکی در مدل های مختلف مانند ساده و دسته دار، تاشو، مبلی، فانتزی، حصیری، گهواره ای و … توسط طراحان ‌و تولید کنندگان طراحی و ساخته می شود. صندلی پلاستیکی تاشو همان طور که از نامش مشخص است، پایه های آن به راحتی درون هم جمع شده و فضای کمی می گیرند.

صندلی پلاستیکی بچه گانه، نوع دیگری از صندلی های پلاستیکی است که با توجه به به روحیه و فعالیت کودکان به طراحی های مناسب نیاز دارد. بدنه این محصول باید محکم، بی خطر و دارای طرح و رنگ های شاد و کودکانه باشد.

در اینجا می خواهیم صندلی های دسته دار و بدون دسته را به صورت خلاصه با هم مقایسه کنیم. صندلی های بدون دسته، ساده تر بوده و از نظر اندازه کوچکتر از صندلی های دسته دار هستند و فضای کمتری می گیرند. در محیط های کوچکتر بهتر است از این صندلی ها استفاده شود. صندلی های دسته دار، بزرگتر بوده، راحتی بیشتری داشته و قیمت بیشتری هم دارند. تنوع در هر دو مدل زیاد بوده و پایه های آن ها می تواند پلاستیکی یا فلزی باشد. صندلی های دسته دار و بی دسته در مدل های پشتی و کفی حصیری، نرده ای و ساده تولید می شوند.

فروشندگان انواع صندلی پلاستیکی دسته دار

فروشندگان انواع صندلی پلاستیکی دسته دار

صندلی های پلاستیکی، جزء ضروری ترین وسایل برای اماکنی چون مراکز عمومی، آموزشی، درمانی و هر جایی که با اجتماعات مرتبط است می باشد. ویژگی هایی چون وزن کم، جابجایی راحت، امکان قرارگیری درون هم و اشغال فضای کم، تنوع فراوان، مقاومت خوب در برابر تغییرات دمایی و قیمت مناسب از جمله مزایای صندلی های پلاستیکی است که سبب ترغیب خرید این محصولات می شود.

برای خرید انواع مختلف صندلی های پلاستیکی دسته دار می توانید به نمایندگی های عرضه این محصولات سری بزنید؛ اما ساده ترین کار، مراجعه به اینترنت و مشاهده نمونه های جدید و با کیفیت است.

در این سایت هم می توانید متنوع ترین صندلی های دسته دار پلاستیکی را مشاهده کرده و با بهترین قیمت ها، خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما