شرکت فروش صندلی پلاستیکی بدون دسته

 

یکی از رایج ترین انواع صندلی برای استفاده در اماکن عمومی، باغ و رستوران، صندلی پلاستیکی می‌باشد. این محصول در اندازه ها و اشکال مختلف به بازار عرضه می‌شود.

 

صندلی پلاستیکی بدون دسته یکی از انواع مختلف این محصول می‌باشند که توسط شرکت فروش آن به بازار ارائه می‌شود. این شرکت انواع مختلف این صندلی را در طرح ها و رنگ های گوناگون به خریداران عرضه می‌کند تا جهت فروش یا صادرات از آن استفاده کنند.

 

شرکت فروش صندلی پلاستیکی بدون دسته

مقایسه صندلی پلاستیکی بدون دسته و با دسته

صندلی پلاستیکی در دو نوع دسته دار و بدون دسته تولید در بازار وجود دارد. مواد سازنده هر دو نوع صندلی یکسان می‌باشد. هر دو از جنس پلاستیک یا پلی اتیلن می‌باشند که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است.

 

تفاوت شاخص بین این دو صندلی تنها در وجود یا عدم وجود دسته می‌باشد. این قسمت از صندلی می‌تواند محلی برای استراحت دست ها باشد. همچنین در صندلی کودکان می‌تواند مانعی برای جلوگیری از افتادن آنها گردد. به همین دلیل صندلی پلاستیکی بزرگسال بیشتر از نوع بدون دسته است.

 

نوع بدون دسته این محصول فاقد این امتیازات می‌باشد، اما در عوض فضای کمتری را اشغال می‌کند. شما می‌تواند به راحتی به صندلی های مجاور خود چفت شوید و در فاصله مشخصی می‌توان تعداد صندلی بدون دسته بیشتری را در کنار هم قرار داد. به این ترتیب جای بیشتری برای نشستن ایجاد نمود. این مساله می‌تواند در تالارهای پذیرایی و یا مطب پزشکان از اهمیت بالایی برخوردار باشد. صندلی پلاستیکی آشپزخانه را می‌توان نمونه‌ای از این صندلی برای فضای مسکونی نام برد.

 

صندلی های بدون دسته از نظر قیمت نسبت به انواع با دسته ارزان تر هستند. به همین دلیل می‌توان تعداد بیشتری صندلی را برای فضای مشخصی از نوع بدون دسته خریداری نمود.

 

حمل و نقل صندلی های بدون دسته به دلیل وزن کمتر آسان تر می‌باشد. همچنین می‌توان تعداد بیشتری از آنها را در داخل هم قرار داد و جا به جا کرد.

 

مقایسه صندلی پلاستیکی بدون دسته و با دسته

 

توزیع کنندگان صندلی پلاستیکی بدون دسته

توزیع کنندگان صندلی پلاستیکی بدون دسته جهت تامین نیاز بازار به این نوع صندلی اقدام به عرضه این محصول با کیفیت مناسب در بازارِ انواع صندلی پلاستیکی نموده‌اند. از این رو خریداران این محصول می‌توانند به راحتی و در حداقل زمان ممکن آن را به دست آورند.

 

لازم به ذکر است راه های ارتباطی با این توزیع کنندگان متعدد می‌باشد. خریداران می‌توانند با استفاده از تماس تلفنی و یا خرید از طریق اینترنت به صورت آنلاین تعداد صندلی مورد نیاز خود را به صورت عمده و در تعداد بالا سفارش دهند تا زودتر به دست آنها برسد.

 

 

توزیع کنندگان صندلی پلاستیکی بدون دسته

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما