صادرکنندگان میز پلاستیکی رنگی

 

میز پلاستیکی رنگی از جمله وسایل کاربردی است که در منازل، ادارات و حتی مکان های تجاری از آن برای انجام امور مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. میز پلاستیکی با توجه به کاربرد های مختلف در ابعاد و انداز های گوناگونی و رنگ های متنوع طراحی و تولید می‌گردد.

 

صادر کنندگان میز پلاستیکی رنگی برای جلب نظر مشتریان خارجی خود از بهترین مواد اولیه و طرح های متنوع در ساخت این میز ها استفاده می‌نمایند و به کشورهای مختلف صادر می‌کنند.

صادرکنندگان میز پلاستیکی رنگی

آنچه که باید درباره میز پلاستیکی رنگی بدانید

همان طور که گفته شد میز پلاستیکی رنگی کاربرد های زیادی در محیط ها و فضاهای مختلف دارد. با توجه به این که کاربران و استفاده کنندگان از میز با سنین متفاوت می‌باشند. به همین جهت در انواع مختلف از جمله میز پلاستیکی کودکانه، میز پلاستیکی فانتزی طراحی و تولید می‌شود.

 

میز پلاستیکی از پلی اتیلن به دست می‌آید که این ماده محصولی از مشتقات نفتی می‌باشد. پلی اتیلن بهترین گزینه برای میز پلاستیکی است. به دلیل آنکه در برابر عوامل محیطی بسیار مقاوم و مستحکم است و به خوبی می‌تواند وزن اشیاء ها و فشار های وارده را تحمل نماید.

 

در ساخت میز پلاستیکی از رنگ های شاد و جذاب استفاده می‌شود. علت استفاده از رنگ های شاد و روشن به این خاطر است که بخشی از مصرف کنندگان کودکان و افراد کم سن و سال می‌باشند.

 

از همین رو برای جذاب بودن میز پلاستیکی برای کاربران به سنین پایین آن را با رنگ های شاد تولید می‌نمایند. همچنین برای جذب بیشتر کودکان برای استفاده از میز پلاستیکی رنگی آن را به صورت تک نفره و اختصاصی در ابعاد کوچک تولید و بر روی میز و صندلی آن طرح ها و عکس های زیبایی مانند شخصیت های کارتونی چاپ می‌نمایند.

 

آنچه که باید درباره میز پلاستیکی رنگی بدانید

 

المان های تأثیرگذار بر قیمت میز پلاستیکی رنگی

امروزه میز های پلاستیکی رنگی با توجه به سلیقه های مختلف در طرح ها و المان های مختلف نیز تولید می‌گردد. معمولاً در ساخت میز پلاستیکی رنگی مورد استفاده در خانه ها از المان های ساده استفاده می‌شود. ولیکن برای محیط های بیرونی از المان های مد روز و متناسب با محیط در تولید میز پلاستیکی رنگی استفاده می‌گردد.

 

از همین رو متناسب با المان های استفاده شده در میز پلاستیکی رنگی بر قیمت این محصول تاثیر می‌گذارد. در نتیجه این محصولات با قیمت های مختلف به فروش می‌رسند. این نکته نیز مهم است که در طراحی المان ها، طراحان از محیط الهام می‌گیرند. با توجه به اشکال موجود در محیط به طراحی میز و صندلی می‌پردازند. در نتیجه این مسئله نیز بر قیمت نهایی این محصول تاثیر می‌گذارد.

 

المان های تأثیرگذار بر قیمت میز پلاستیکی رنگی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما