صندلی پلاستیکی مدل حصیری- فروش زیر قیمت بازار

صندلی پلاستیکی مدل حصیری،محصولی زیبا با پایه ها و بدنه ای محکم است. شرکت بازرگانی یورکس پلاستیک این محصول را زیر قیمت بازار به فروش می رساند.

چرا صندلی پلاستیکی مدل حصیری پر طرفدارترین مدل صندلی است

حیاط بزرگ که پر از درختان زیبا می باشد، بهترین مکان برای آرامش و دورهمی های اعضای خانواده و دوستان می باشد. مهمترین وسیله برای تکمیل یک محفل دوستانه و صمیمی میز و صندلی است. بعضی از مدل های صندلی مثل صندلی های چوبی و فلزی گزینه مناسبی برای استفاده در حیاط و باغ نمی باشد.

در اینجا این سوال مطرح می شود که چرا صندلی هایی که از جنس های چوب و یا فلز هستند گزینه مناسبی برای فضای باز نیستند. دلیل مهم این است که این صندلی ها در اثر تغییرات جوی سریعا دچار پوسیدگی و افت کیفیت می شوند به عنوان مثال صندلی های فلزی دچار زنگ زدگی می شوند.

صندلی پلاستیکی بهترین گزینه برای استفاده در فضاهای باز است. صندلی پلاستیکی مدل حصیری به دلیل هارمونی که با طبیعت دارد فضایی دلنشین به محیط ها می دهد.

می توان گفت تنها صندلی که قابلیت استفاده در فضاهای باز را دارد و هرگز دچار افت کیفیت نمی شود صندلی پلاستیکی می باشد.

صندلی پلاستیکی حصیری در مدل های پایه فلزی و پایه پلاستیکی و همچنین در مدل های دسته دار و بدون دسته تولید می شود. این صندلی در رنگ های مختلف تولید می شود ولی رنگ پر فروش معمولا  رنگ قهوه ای است.

صندلی پلاستیکی مدل حصیری

 

 

 

 انواع صندلی های پلاستیکی که بهتر است آشنا شوید

تولید کنندگان و کارخانه ها صندلی پلاستیکی را در مدل های زیادی تولید می کنند. صندلی پلاستیکی به دو گروه از لحاظ پایه و دسته تقسیم بندی می شود.

صندلی پلاستیکی با پایه فلزی و پایه پلاستیکی و صندلی پلاستیکی دسته دار و صندلی پلاستیکی بدون دسته.  ویژگی های منحصر به فرد صندلی پلاستیکی باعث می شود این محصول بسیار فروش خوبی داشته باشد.

از ویژگی های صندلی پلاستیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. استفاده از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک در تولید صندلی پلاستیکی
  2. دوام و مقاومت بسیار بالا در برابر وزن بالا و فشار زیاد
  3. ثبات رنگ صندلی پلاستیکی در برابر اشعه خورشید
  4. طراحی و ساخت انواع صندلی ها بر اساس ارگونومیک بدن انسان
  5. نشیمنگاه و پشتی راحت و استاندارد
  6. پاشنه های پلاستیکی در زیر پایه باعث جلوگیری از لغزندگی آن بر روی سطوح لغزنده همچون سرامیک می شود
  7. استفاده از طرح و مدل های زیبا در ساخت این صندلی ها
  8. استفاده از رنگ بندی های زیبا و شاد در ساخت این صندلی ها
  9. امکان انبارش چند صندلی بر روی هم
  10. قیمت مناسب به همراه کیفیت بالا
  11. وزن بسیار سبک و جابجایی آسان و راحت آن
  12. امکان استفاده از این صندلی ها در فضاهای باز و مرطوب

در اینجا ما جهت آشنایی بیشتر شما به معرفی چندین مدل از صندلی پلاستیکی حصیری می پردازیم

 

صندلی پلاستیکی مدل حصیری

 

آشنایی با صندلی پلاستیکی طرح حصیری دسته‌دار کد ۹۹۲

از قدیم تاکنون صندلی حصیری یکی از انواع پرطرفدار صندلی ها بوده است. این صندلی‌ها به دلیل ظاهر زیبا ، وجود انعطاف در نشیمن گاه و پشتی، راحتی استفاده بهترین گزینه برای استفاده در فضای باز و باغ رستوران ها است.

همانگونه که  می دانید الیاف طبیعی حصیر در برابر رطوبت و تغییرات جوی از خود مقاومت زیادی نشان نمی دهد و به‌سرعت دوام خود را از دست می‌دهد. به همین منظور در این روزها صندلی‌های پلاستیکی حصیری جایگزین مناسبی برای صندلی های حصیری طرح قدیمی است.

صندلی پلاستیکی طرح حصیری دسته‌دار کد ۴۴۲ همانند صندلی های حصیری قدیمی دارای ظاهری شیک، راحت و سبک می باشد. این صندلی پلاستیکی در برابر برف و باران، آفتاب، حشرات و زنگ‌زدگی بسیار مقاومتر از صندلی های حصیری طبیعی می باشند و در نتیجه از طول عمر بالاتری نیز برخوردار می باشد.

تولید این صندلی بر اساس استانداردها و ارگونومی بدن باعث می شود کاربر در هنگام استفاده راحت باشد.

‌ویژگی های صندلی کد ۹۹۲

این صندلی پلاستیکی حصیری با پهنای ۵۰ سانتی متر و ارتفاع ۴۸ سانتی‌متر مناسب استفاده برای تمام افراد بزرگسال می باشد.

عمق نشیمن گاه این صندلی ۴۵ سانتی متر می باشد که بر اساس ارگونومیک بدن انسان طراحی می شود

این صندلی از پایه های پلاستیکی بسیار مقاوم ساخته شده است

وجود این پایه های مقاوم باعث شده است که تا ۱۰۰ کیلوگرم وزن را تحمل نماید که البته برای صندلی پلاستیکی تحمل بسیار بالایی به شمار می آید.

این صندلی در رنگ های طوسی، کرم و قهوه ای و رنگ های دیگر تولید می شود.

 

کاربردهای صندلی پلاستیکی حصیری دسته‌دار کد ۹۹۲

صندلی پلاستیکی حصیری دسته‌دار کد ۴۴۲، به دلیل ظاهر بافت حصیری زیبا به کار رفته در آن بسیار مناسب استفاده در فضاهای باز، رستوران ها، کافی شاپ ها و فست فودها می باشد.

همچنین از این صندلی پلاستیکی حصیری به دلیل ظاهر شیک و مجلسی که دارد می توان در داخل منازل نیز در کنار مبلمان به عنوان صندلی مهمان استفاده نمود.

همچنین می توان از این محصول در کنار مبلمان باغ و ویلا نیز استفاده کرد و زیبایی خاصی به محیط خود بخشید. شما می توانید با استفاده از کوسن های زیبا و رنگی زیبایی این صندلی ها را چند برابر نمائید.

 

صندلی پلاستیکی مدل حصیری

 

 قیمت میز و صندلی پلاستیکی طرح حصیری در بازار چگونه است

صندلی پلاستیکی حصیری در بازار با قیمت های مختلف برای فروش عرضه می شود.تعدادی از مدل های هستند که وارداتی می باشند که از قیمت های بالایی برخوردار هستند. بعصی ازمدل ها تولید داخل هستند واز قیمت ارزانتری و مناسبتری برخوردار هستند. این صندلی ها توسط تولیدی و کارخانه های زیادی در ایران تو لید می شود و قیمت گذاری کارخانه ها با یکدیگر متفاوت است.

مشتریان می توانند با تماس با مجموعه ما از قیمت ها مطلع شوند.

 

روش های فروش در بازار

فروش میز صندلی پلاستیکی در بازار ایران و جهان از طریق فروش حضوری و اینترنتی انجام می شود. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خود را دارند از معایب فروش حضوری می توان به زمان بر بودن، امکان دسترسی محدود به مدل ها و رنگ بندی ها به دلیل محدودیت فضای فروشگاه ها اشاره کرد. در حالی که این مشکل در فروش اینترنتی به راحتی حل شده است و یک مزیت عالی برای فروش غیر حضوری محسوب می شود.

این مجموعه محصولات تولید شده این برند را با قیمت کارخانه و از طریق فروش حضوری و اینترنتی نیز به مشتریان عرضه می نماید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما