صندلی پلاستیکی با پایه فلزی ـ تولید کننده صندلی پلاستیکی با پایین ترین قیمت

صندلی پلاستیکی با پایه فلزی یکی از صندلی های محبوب و درجه یک به شمار می آید. تولید کنندگان ایرانی همیشه سعی دارند این صندلی ها را با پایین ترین قیمت تولید و به فروش برسانند. در تولید این صندلی از مواد اولیه درجه یک استفاده می شود.

با ویژگی های صندلی پلاستیکی پایه فلزی آشنا شوید

صندلی پلاستیکی با پایه فلزی در مصارف گوناگون کاربرد دارد.صندلی پلاستیکی پایه فلزی درمدل های مختلف و گوناگون طراحی و تولید می شود و برندهای شناخته شده و غیر شناخته شده زیادی در این بازار فعال هستند.

تعدادی از صندلی های پلاستیکی پایه فلزی در قالب بدون دسته هستند. این صندلی ها قابلیت اتصال به هم را نیز دارند و می توانند به صندلی های یک تیکه انتطار تبدیل شوند. این صندلی ها که قابلیت اتصال به یکدیگر را دارند بسیار مناسب استفاده در سالن های انتظار، فرودگاه ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی و غیره می باشد.

اتصال این صندلی ها به یکدیگر باعث می شود که از به هم ریختگی صندلی ها جلوگیری شود و به آن محیط نظم خاصی ببخشد.

اگر چه این صندلی ها دارای پایه های فلزی هستند اما به دلیل خاصیت ضد زنگ بودن این پایه ها، می توان از آنها به راحتی در فضاهای مرطوب و باز استفاده نمود بدون آنکه آسیب ببیند و دچار زنگ زدگی شود.

تعدادی از مدل های صندلی پلاستیکی پایه فلزی دارای مدل های دسته دار می باشند. این مدل ها نیز بسیار مورد استقبال مردم قرار می گیرد. این دسته ها باعث می شود دست ها در هنگان نشستن دارای تکیه گاه باشد و کاربر احساس راحتی بیشتری کند همین موضوع باعث فروش بیشتر این محصول می شود.

این مدل صندلی  به دلیل پایه های فلزی از استحکام فوق العاده عالی برخوردار هستند. ویژگی مهم این صندلی ها این است که برای محیط های مرطوب قابل استفاده است و پایه ها دچار زنگ زدگی نمی شود.

 

 

صندلی پلاستیکی با پایه فلزی

با دسته بندی و مدل های صندلی پلاستیکی با پایه فلزی بیشتر آشنا شوید

اکثریت مشتریان دوست دارند صندلی پایه فلزی را با میز پلاستیکی پایه فلزی ست نمایند. در قسمت زیر انواع میز و صندلی پلاستیکی را برای شما مشتریان معرفی می کنیم که آشنایی بیشتری با این محصولات داشته باشید.

میز صندلی پلاستیکی در ایران با طرح و  مدل های گوناگون تولید و عرضه می شود. قیمت ارزان این محصول در مقایسه با سایر مدل ها باعث می شود مشتریان به راحتی بتوانند با توجه به نیازشان بهترین مدل میز و صندلی پلاستیکی را خرید نمایند.

انواع صندلی پلاستیکی را می توان به چند گروه تقسیم بندی کرد. یکی از این گروه ها صندلی های دسته دار و بدون دسته است که این صندلی ها در مدل های ساده و حصیربافت طراحی و تولید می شود. گروه دیگر صندلی های پایه فلزی و پایه پلاستیکی هستند که این صندلی ها نیز در مدل های ساده و حصیر بافت در بازار موجود است.

دسته دیگر صندلی های موجود در بازار صندلی های تاشو هستند که خیلی پر طرفدار است و به دلیل سایز کوچک و قابلیت جمع شدن به عنوان صندلی کمپینگ معروف است. این صندلی گزینه فوق العاده ای برای دوست داران سفرهای ماجراجویانه است.

تعدادی از صندلی های پلاستیکی با پایه های بلند تولید می شوند که به عنوان صندلی کانتر معروف هستند و در مدل های پایه فلزی و پایه چوبی است.

تولید کنندگان به فکر کودکان نیز بوده اند و صندلی هایی با مدل های کارتونی به همراه رنگ بندی های شاد برایشان تولید کرده اند. این صندلی ها گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در مهدکودک ها است.

 

آشنایی با انواع میز پلاستیکی

کارخانه های تولیدکننده علاوه بر تولید صندلی پلاستیکی اقدام به ساخت میز پلاستیکی نیز می نمایند. میز پلاستیکی همانند صندلی های پلاستیکی در طرح و مدل های متفاوت با رنگ بندی های شاد تولید می شود.

این میزها در مدل های گرد، مربع و مستطیل تولید می شود و برای فروش در بازار عرضه می شود.میز های گرد معمولا در ابعاد ۳ الی ۴ نفره هستند ولی میزهای مربع و مستطیل در ابعاد بزرگتر موجود است.

معمولا ابعاد میزهای پلاستیکی ۲ نفره، ۴نفره و ۶ نفره هستند.

میز پلاستیکی پایه فلزی

قیمت انواع صندلی پلاستیکی در بازار

در قیمت گذاری انواع صندلی پلاستیکی عوامل زیادی تأثیرگذار می باشد. یکی  از عوامل موثر در قیمت، نوع ساخت و تولید این محصولات می باشد ولی عوامل مهم دیگری نیز وجودد دارد که در قیمت محصول تاثیرگذار است. از این مواد مهم تأثیرگذار می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

جنس و کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید این محصولات

مفدار و وزن پلاستیک به کار رفته در صندلی ها

نوع آلومینیوم استفاده شده در پایه های این صندلی ها

هزینه های فروشگاه و حمل و نقل و غیره

چگونگی نحوه خرید از تولیدکننده و کارخانه ها

یکی از نکاتی که خریداران باید بدانند این است که قیمت صندلی پلاستیکی پایه فلزی از نمونه مشابه پایه پلاستیکی کمی گران تر است. مواد اولیه ای که در پایه های این صندلی به کار می رود باعث اختلاف قیمت آن با صندلی تمام پلاستیک می شود.

صندلی های پلاستیکی پایه فلزی دارای پایه هایی به مراتب محکم تر از صندلی پایه پلاستیکی می باشد. صندلی پلاستیکی پایه فلزی همان استحکام صندلی های تمام فلزی سابق را دارند

تفاوت صندلی پلاستیکی پایه فلزی با صندلی تمام فلزی در این است که صندلی پلاستیکی دارای وزن سبک تری می باشد.

مشتریان در هنگام خرید و تهیه صندلی پلاستیکی باید آگاه باشند که قیمت ها به دو صورت خرد و عمده عرضه می شود. مشتریانی که علاقه مند به خرید های عمده هستند محصولات خود را با قیمت ارزان تری از تولید کنندگان خریداری می نمایند.

 

 

 

صندلی پلاستیکی با پایه فلزی

بهترین تولید کننده صندلی پلاستیکی در ایران چه کسی است

امروزه کارخانه ها و تولیدکنندگان زیادی در سراسر کشور اقدام به تولید میز صندلی پلاستیکی می کنند.کارخانه های مطرح در این حوزه در شهرهای بزرگ و صنعتی  ایران و اکثرا در تهران هستند. خرید مستقیم از تهران و کارخانه با قیمت کارخانه باعث می شود مشتریان خریدی به مراتب ارزانتر از شهرهای دیگر ایران داشته باشند.

تولید کنندگان مطرح و قدیمی در تولید به کلیه نکات لازم همچون نشیمن گاه راحت و متناسب با ارگونومیک بدن انسان توجه دارند.

تولیدی های صندلی پلاستیکی در ایران با به کار گرفتن کادری مجرب و استفاده از مواد اولیه مرغوب و ماشین آلات پیشرفته تزریق پلاستیک، سعی در تولید انواع بهترین میز صندلی پلاستیکی را دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما