صندلی پلاستیک دسته دار- خرید عمده به قیمت ارزان

صندلی پلاستیکی دسته دار کاربرد فراوانی در مجالس، مساجد و حسینیه ها دارد. شما می توانید این صندلی را در تعداد عمده به قیمت ارزان خرید کنید فقط کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

آشنایی با صندلی پلاستیکی دسته دار و کاربردهای آن

مشتریان برای خرید انواع صندلی پلاستیکی دسته دار لازم است در ابتدا با مدل ها و کاربردهای آن آشنایی کامل داشته باشند. صندلی های پلاستیکی از پلی پروپیلن و مواد اولیه مرغوب ساخته می شوند. به علت ارزان بودن مواد اولیه صندلی های پلاستیکی در ایران، این محصولات از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشند.

در واقع صندلی پلاستیکی به دلیل وزن سبکی که دارند گزینه مناسبی برای برای گردهمایی‌‌ها و استفاده در فضای باز می‌‌باشد. با توجه به تنوع جنس‌‌ و مدل های که تولید می شود، هرگز تقاضای این نوع صندلی کاهش پیدا نکرده است. همچنین یکی از دلایل دیگر استقبال بیش از حد از این صندلی ها، قیمت پایین و استحکام بالای این محصول می باشد.

همین رو استفاده از صندلی پلاستیکی محدودیت صندلی‌‌های قدیمی فلزی، چوبی و سنگی را هرگز ندارد. این امر باعث می شود که مصرف کننده دغدغه ای جهت هزینه نگهداری این محصولات نداشته باشد.

بنابراین صندلی های پلاستیکی دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ  و مدل می باشند و همچنین وزن سبک این میز و صندلی‌ها امکان حمل و نقل آسان را برای شما میسر می‌نماید.. یکی از مدل های پر فروش، صندلی پلاستیک دسته دار است. این صندلی به دلیل راحتی که در هنگام نشستن به کاربر می دهد و تکیه گاهی برای استراحت دست ها دارد نسبت به صندلی پلاستیکی بدون دسته از فروش بالاتری برخوردار است.

فلذا این تنوع زیاد این امکان را برای شما فراهم می کند که به راحتی نسبت به تغییر دکوراسیون، چه در زمینه‌ی چیدمان و چه در زمینه رنگ فضای موردنظرتان اقدام نمائید.

اگر شما خیال راه‌اندازی یک رستوران یا اغذیه‌فروشی کوچک را دارید استفاده از صندلی پلاستیکی رستورانی گزینه بسیار مناسبی است. شما می توانید از این صندلی ها به تنهایی و یا درکنار میزهای پلاستیکی به راحتی استفاده نمائید.

 

صندلی پلاستیک دسته دار

 

معرفی صندلی پلاستیکی دسته دار ناصر کد ۸۱۲

اگر بخواهیم یک صندلی پلاستیکی دسته دار ناصر را به شما معرفی نمائیم، کد ۸۱۲ یکی از مدل های جدید به شمار می آید.

صندلی پلاستیکی دسته دار بزرگ کد ۸۱۲ شرکت ناصر مناسب استفاده در منزل، تراس، بالکن، فضاهای بیرون، رستوران ها، فست فودها، ویلاها، همایش ها، مراکز اداری و آموزشی، مساجد و حسینیه ها می باشد. این صندلی از بهترین مواد اولیه مرغوب و درجه یک که دارای استقامت و مقاومت بالایی می باشد ساخته شده است. طرح تکیه گاه این صندلی حصیربافت است.

از ویژگی های این صندلی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای رنگ بندی های متنوع و زیبا
  • به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب دارای بدنه بسیار مقاومی می باشد
  • دارای طراحی زیبا و متناسب با هر دکوراسیونی
  • ابعاد و اندازه های کاملا مناسب و استاندارد با هر سایزی
  • ظاهری بسیار شیک مخصوص خوش سلیقه ها
  • ضد آب و رطوبت می باشد و به راحتی در فضای باز قابل استفاده است
  • در مقابل نور خورشید از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.
  • به دلیل پایه های محکمی که دارد دارای تحمل وزن تا ۱۱۰ کیلوگرم می باشد.

 

 

 

gv

معرفی صندلی پلاستیکی دسته‌دار کد ۳۳۱

در این مقاله ما نیز سعی کرده ایم به معرفی یک مدل دیگر از صندلی پلاستیکی دسته دار با کد ۳۳۱ نیز بپردازیم.

شاید اولین ویژگی که با دیدن این صندلی به آن پی می برید طراحی ساده و زیبای این محصول باشد. طراحی زیبا و ساده این محصول باعث می شود که ظاهری جذاب‌تر و منحصر به ‌فرد داشته باشد. این صندلی علاوه بر طراحی خاصی که دارد از راحتی و استاندارد کاملی برخوردار است. این راحتی این امکان را فراهم می نماید که کاربر ساعت ها بتواند با راحتی کامل از آن استفاده  نماید. این ویژگی‌ها باعث می شود که این صندلی پلاستیکی دسته دار دارای کاربری‌های متنوعی باشد.

همینطور صندلی دسته‌دار پلاستیکی کد ۳۳۱ علاوه بر تمام این ویژگی ها از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است که باعث استحکام بالای آن می شود. این صندلی در برابر رطوبت، اشعه نور خورشید بسیار مقاوم می باشد و به راحتی می توان آن را جابجا نمود. این صندلی مناسب استفاده در فضاهای باز می باشد بدون آنکه از کیفیت آن کاسته شود.

مشخصات صندلی پلاستیکی دسته دار کد ۳۳۱

جنس بدنه‌ی این صندلی دسته‌دار پلاستیکی از پلی‌پروپیلن مرغوب است. دارای دسته های پلاستیکی استاندارد و محکمی می باشد.

پهنای این صندلی ۴۳ سانتی متر و ارتفاع آن ۴۵ سانتی‌متر می باشد.

عمق نشیمنگاه آن ۴۴ سانتی‌متر است و تحمل وزن این صندلی ۱۲۰ کیلوگرم می باشد.

صندلی پلاستیک دسته دار

 

 

نکات مهم در خصوص انتخاب صندلی پلاستیکی

همیشه سعی کنید در خصوص انتخاب صندلی پلاستیکی به نکات مهم و کسانی که قرار است از آن استفاده نمایند نیز توجه داشته باشید. از صندلی های ظریف با ابعاد کوچک می توان برای اشخاصی با افرادی با وزن ۸۰ تا ۹۰ کیلوگرم استفاده نمود.

اگر استفاده کننده‌ها دارای وزن بالاتری می باشند بهتر است از صندلی های پلاستیکی با پایه های فلزی و نشیمن گاه بزرگ تری هستند استفاده نمود.

از آنجاکه  شما قصد دارید از این صندلی پلاستیکی در همایش ها و مراسم ها استفاده نمائید که قرار است شخص ساعت ها از آن استفاده  نماید مدل صندلی پلاستیک دسته دار بهترین گزینه می باشد. زیرا وجود دسته ها در صندلی های پلاستیکی دسته دار باعث می شود که شخص هنگام نشستن احساس راحتی بیشتری نماید.

اگر فضای مورد نظر شما کوچک می باشد می توانید از صندلی های پلاستیکی تاشو استفاده نمائید. زیرا شما با خرید صندلی تاشو می توانید در هنگام عدم نیاز، آن را به راحتی جمع نمائید تا فضای کمتری را  اشتغال نماید.

 

خرید صندلی پلاستیکی دسته دار

همیشه سعی نمائید قبل از خرید صندلی پلاستیکی دسته دار، کیفیت صندلی را مورد ارزیابی قرار دهید. زیرا هر چه مواد اولیه به کار رفته در ساخت صندلی پلاستیکی دسته دار مرغوب‌تر باشد آن محصول از عمر بیشتری برخوردار خواهد بود و این امر باعث می شود که شما بتوانید به راحتی مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمائید که این خود باعث صرفه اقتصادی خواهد شد.

همچنین شما مشتریان عزیز می توانید انواع صندلی پلاستیکی و دیگر محصولات را از طریق این سایت  به صورت آنلاین خرید نمائید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما