صندلی پلاستیک حیاط- عرضه به صورت عمده

این مجموعه انواع صندلی پلاستیک حیاط را که در بین مردم بسیار محبوب و پرطرفدار است به صورت عمده و تک فروشی زیر قیمت بازار عرضه می نماید.
این صندلی ها با جنس ها و کیفیت های مختلفی از جمله پلاستیک ساده و طرح دار تولید و عرضه می گردد.

 

آشنایی با صندلی پلاستیکی حیاط

صندلی یکی از اقلامی است که در همه مکان های عمومی، شرکت ها، ادارات و مکان های مختلف برای نشستن و یا انتظار طراحی و استفاده می شوند.

این محصولات دارای جنس های مختلفی همچون فلزی، چوبی و پلاستیکی هستند. صندلی پلاستیکی همچون سایر صندلی ها با تنوع زیادی از طرح، رنگ و مدل تولید و برای فروش عرضه می شود. استفاده از هر کدام از این صندلی ها مزایای زیادی دارد و با کیفیت های مختلف تولید می گردند و متناسب با نیاز و سلیقه مشتریان مدل ها انتخاب می شود.

یکی از نمونه های صندلی های پر فروش در بازار، صندلی پلاستیکی علی الخصوص صندلی پلاستیک حیاط می باشد.
این صندلی در مدل های مختلف زیر تولید و به فروش می رسد.

صندلی پلاستیکی ساده، طرح دار، صندلی پلاستیکی حصیری، پایه چوبی، پایه فلزی، پلی اتیلین، صندلی طرح مبلمان.

فروشنده هایی که در عرضه این محصولات فعالیت می نمایند همواره تلاش می کنند تولیدات برندهای معتبر ایران را به خریداران عرضه کنند. برندهایی همچون: شرکت های ناصر پلاستیک، نظری، صبا و غیره. تولیدکنندگان صندلی پلاستیکی برای تولید این محصول استانداردهای لازم را همواره مد نظر قرار می دهند. میز و صندلی های پلاستیکی موجود در بازار به دو گروه تمام پلاستیک و پایه فلزی تقسیم بندی می شود.

با توجه به اینکه پایه های میز و صندلی های پایه فلزی از جنس آلومنیوم می باشد، استفاده از این صندلی ها در مناطق نمناک و مرطوب و زیر برف و باران هم امکان پذیر است و هرگز دچار زنگ زدگی نمی شود. شما می توانید به راحتی از انواع صندلی پلاستیکی حیاط در محیط  های باز استفاده نمائید، زیرا تولیدات کارخانجات ایران از مرغوب ترین محصولات می باشند که در هر شرایط آب و هوایی سازگار می باشد.

 

صندلی پلاستیک حیاط

 

مزایای صندلی پلاستیکی حیاط

صندلی پلاستیک حیاط دارای مزایای زیادی است که یکی از مهمترین مزایای آن وزن سبک و قابل حمل بودن آن می باشد. این صندلی پلاستیکی برخلاف سایر صندلی ها از مواد پلاستیکی و پلی اتیلن مرغوب تهیه شده است. این صندلی ها در برابر رطوبت و آفتاب مقاوم می باشد و از آن ها به راحتی می توان در همه مکان ها استفاده کرد. یکی دیگر از مزیت های مهم صندلی پلاستیکی شستشوی آسان آن ها با مواد شوینده است بدون آنکه تاثیری بر روی کیفیت آن بگذارد. این صندلی ها هرگز دچار مشکلاتی از قبیل زنگ زدگی، خوردگی و باد کردگی نمی شوند.

چراکه صندلی پلاستیکی حیاط همانند سایر انواع میز صندلی پلاستیکی دارای رنگ های مختلف بوده و با رنگ های شاد و جذابی تولید می گردند. این امر باعث شده است که خریداران بتوانند از آن ها علاوه بر نشستن برای تزیین مکان های مختلف از جمله باغ، ویلا، بالکن و حیاط استفاده نمایند. صندلی پلاستیکی از مقاومت خوبی در برابر سرما، گرما، رطوبت، تغییرات مختلف آب و هوایی، ضربه و فشارهای زیاد و سنگین برخوردار است. همین موضوع باعث شده است این میز صندلی ها از طول عمر بالایی برخوردار باشند.

 

صندلی پلاستیک حیاط

 

معرفی یک از مدل های صندلی

صندلی پلاستیکی حصیری یکی از مدل های پرفروش از جنس پلاستیک می باشد که دارای بافتی حصیر مانند می باشد. اگر قصد دارید تغییری در محیط منزل و حیاط، ویلا و حتی آشپزخانه خود ایجاد نمائید ما به شما پیشنهاد می نمائیم از میز و صندلی پلاستیکی حصیری استفاده کنید. این صندلی ها در رنگ های متفاوت و زیبا تولید می شود. این محصولات در دو مدل پایه پلاستیکی و پایه فلزی موجود می باشد.

همچنین در دو  مدل دسته دار و بدون دسته در بازار موجود می باشد. تولیدکنندگان میزهای پلاستیکی حصیری نیز متناسب با این صندلی ها تولید و عرضه می نمایند. صندلی پلاستیکی حصیری کد ۹۹۱ یکی از مدل های پرفروش و زیبا شرکت ناصر پلاستیک می باشد که از آن می توان به راحتی در فضاهای باز استفاده نمود و جلوه خاصی به محیط خود ببخشید مشخصات این صندلی عبارت است از:

صندلی ناصر پلاستیک کد ۹۹۱

ابعاد پشتی صندلی: ۵۸*۶۰*۵۰ سانتی‌متر

ابعاد کفی صندلی:۶۰*۵۸ سانتی‌متر

جنس فریم پشتی: پلاستیک

نحوه ایستایی: پایه

جنس پایه: فلز

صندلی پلاستیک حیاط

راهنمای خرید صندلی پلاستیکی چگونه است؟

خرید ارزان انواع میز صندلی پلاستیکی حیاط از طریق روش های گوناگون امکان پذیر است که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. فروشگاه های موجود در سطح شهر و مراکز خرید
  2. نمایندگی های معتبر از سوی کارخانه های و تولیدکنندگان
  3. فروشگاه های اینترنت

همچنین خرید این محصولات به صورت آنلاین نسبت به خرید سنتی از سود بیشتر و ایده آل تری برخوردار می باشد.

 

راهنمای خرید صندلی پلاستیکی چگونه است؟

 

عرضه صندلی پلاستیکی حیاط

صندلی پلاستیکی همچون سایر انواع میز صندلی پلاستیکی در تنوع زیادی از طرح و رنگ تولید و به صورت مستقیم عرضه می شود. عرضه صندلی پلاستیکی در ایران به روش های مختلف عرضه می شود. عرضه میز صندلی پلاستیکی به صورت دو روش مستقیم و غیر مستقیم است. امروزه خرید عمده این صندلی ها یکی از دغدغه های مهم عرضه کنندگان و همچنین مشتریان می باشد. ما مفتخریم که در این مجموعه این توانایی را داریم که مرغوب ترین محصولات را با نازلترین قیمت به صورت مستقیم به سراسر کشور عرضه کنیم.

امروزه اینترنت به یکی از بزرگترین و پرفروش ترین بازار عرضه این محصولات تبدیل شده است. در این بازار شما می توانید با انواع متفاوتی از صندلی پلاستیکی حیاط آشنا شوید و نسبت به خرید آن اقدام نمائید. همچنین شما می توانید در این بازارها به انواع مدل های میز صندلی پلاستیکی ترک و خارجی به همراه لیست قیمت دسترسی کامل داشته باشید.

مجموعه ما برای راحتی خریداران امکان خرید غیرحضوری و حضوری را فراهم نموده است. خریداران عزیز تنها با یک تماس تلفنی می توانند کاتالوگ محصولات را به همراه لیست قیمت دریافت نمایند.

 

عرضه صندلی پلاستیکی حیاط

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما