فروش انواع صندلی پلاستیکی سفید

 

صندلی پلاستیکی جزء یکی از جنس های صندلی راحت و سبک و قابل حمل و نقل می‌باشد. صندلی های پلاستیکی مدل های مختلفی چون، تاشو، ایستاده، پایه بلند و پایه کوتاه دارند. این صندلی ها در طرح ها و رنگ ها و مدل های مختلفی تولید می‌شوند.

 

محبوب ترین رنگ و مدل، صندلی پلاستیکی سفید می‌باشد. فروش انواع صندلی پلاستیکی سفید در هر مدلی که مد نظر متقاضیان است، تولید می‌شوند. 

فروش انواع صندلی پلاستیکی سفید

 

 

مقاومت صندلی پلاستیکی در برابر رطوبت

مقاومت صندلی پلاستیکی ساده در برابر رطوبت بسیار بالا می‌باشد. این جنس از صندلی در برابر‌ هر نوع آب و هوایی مثل رعد و برق، باران های شدید و طوفان مقاوم می‌باشد. مانند صندلی های فلزی با هوا اکسید نشده و تغییر رنگ نمی‌دهند. این صندلی ها در برابر رطوبت دوام زیادی دارند و سالیان سال عمر می‌کنند.

 

به سبب مقاومت بالای صندلی های پلاستیکی‌ بیشتر کافه ها و رستوران های موجود در شمال و جنوب ایران که در ساحل قرار دارند، از این نوع صندلی ها استفاده می‌کنند. به سبب آنکه این صندلی ها در برابر‌ هوای شرجی و مرطوب شمال و جنوب ایران مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند.

 

اگر آب و موج های دریا به آنها برخورد کند، هیچ تغییر شکل و رنگی در آنها به وجود نمی‌آید. صندلی پلاستیکی جدید در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های متنوع و گوناگون و جنس های محکم تر از پلاستیک های سابق با کیفیت و مرغوبیت بیشتر و پلاستیک فشرده شده، تهیه و تولید می‌شوند.

 

مقاومت صندلی پلاستیکی در برابر رطوبت

 

توزیع کنندگان انواع صندلی پلاستیکی سفید

توزیع کنندگان انواع صندلی پلاستیکی جدید سفید بهترین و باکیفیت ترین صندلی ها را با جنس های بسیار مرغوب و خوب در اندازه ها و سایز های متنوعی تولید می‌کنند. از اینرو مشتریان و متقاضیان می‌توانند طبق سلیقه و نظر خود هر کدام از صندلی ها با رنگ های دلخواه خود را خریداری کنند.

 

قیمت نهایی این صندلی های پلاستیکی به عوامل مختلفی و گوناگونی بستگی دارد. اولین و مهم ترین عامل جنس صندلی ها می‌باشد. اگر از پلاستیک فشرده و مرغوب استفاده شده باشد، قیمت بیشتری نسبت به پلاستیک های بازیافتی و ساده و معمولی دارند.

 

عامل بعدی اندازه و مقدار و ارتفاع  پایه آنها می‌باشد که اگر از نوع پایه بلند باشند قیمت بیشتری نسبت به صندلی های پلاستیکی‌ پایه کوتاه دارند. عامل بعدی ساده بودن و یا طرح دار بودن آنها میباشد که به هر میزانی طرح های روی صندلی ها بیشتر باشد قیمت بیشتری نسبت به نوع ساده دارند.

 

توزیع کنندگان انواع صندلی پلاستیکی سفید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما