فروش صندلی دسته دار پلاستیکی – زیر قیمت کارخانه

این مجموعه با سابقه درخشان، انواع مدل های صندلی دسته دار پلاستیکی را زیر قیمت کارخانه و با کیفیت عالی به فروش می رساند.

صندلی دسته دار پلاستیکی به خاطر مرغوبیت بالایی که دارد موفق شده است در بین مشتریان مورد توجه خاصی قرار گیرد.

این محصول دارای ظاهر و طراحی زیبا و چشمگیری می باشد و دارای کاربردهای فراوانی می باشد. همچنین این محصول از مواد اولیه مرغوب و نو ساخته می شود و توسط جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاههای روز دنیا تولید می شود. رنگ های این محصول بسیار متنوع و جذاب می باشد.

معرفی انواع صندلی پلاستيکی

ما علاقه داریم که جهت آشنایی و تجربه یک خرید خوب توسط مشتریان، به معرفی انواع صندلی پلاستیکی در بازار بپردازیم:

صندلی دسته دار پلاستیکی که امروزه توسط تولیدکنندگان ایرانی و خارجی تولید می شود از طراحی های متنوعی برخوردار است. تعدادی از این مدل صندلی ها مناسب استفاده بزرگسالان می باشد. تعدادی از آنها به گونه ای طراحی می شوند که بسیار مناسب کودکان است.

تولیدکنندگان در هنگام تولید این محصولات به طراحی و ظاهر این محصولات توجه خاصی از خود نشان می دهند تا بتوانند محصولی زیبا و بسیار قوی به بازار عرضه نمایند. صندلی پلاستیکی دسته دار یکی از طرح های بسیار پرکاربرد و پرفروش در بازارهای امروزی می باشد که از آن می توان استفاده های زیادی کرد.

علاوه بر آن انواع صندلی پلاستیکی ساده نیز یکی دیگر از مدل های پرطرفدار این محصولات می باشد. نکته حائز اهمیت این است که تمامی صندلی های پلاستیکی دسته دار از مواد اولیه مرغوب و نو ساخته می شود. امروزه اثبات شده است که نوع مواد اولیه که در ساخت صندلی استفاده می شود نقش بسیار مهمی بر روی کیفیت و استقامت این محصولات دارد.

استفاده از ماشین آلات پیشرفته و مطابق با تکنولوژی روز دنیا نیز نقش بسزایی در ساخت انواع صندلی های پلاستیکی دارد.

اگر شما قصد دارید که صندلی دسته دار پلاستیکی را به صورت آنلاین خرید نمائید فقط کافی است که از طریق این سایت با کارشناس ما تماس حاصل نمائید. با این روش خرید شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید. قیمت محصولات در خرید اینترنتی و عمده بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود. شما مشتری عزیز می توانید با خرید عمده این محصولات سود خوبی را کسب نمائید.

معرفی ساده ترین مدل ها

صندلی پلاستیکی کد ۹۹۱

این صندلی دارای بافت حصیربافت زیبا و محکمی می باشد. نوع بافت صندلی پلاستیکی حصیری به گونه ای است که هرگز هیچ حشره و یا موریانه ای به درون آن نفوذ نمی کند. بر خلاف صندلی های حصیری چوبی می توان از آن به راحتی در فضاهای باز و مرطوب استفاده نمود. این صندلی دارای دسته های محکم با ابعاد مناسبی می باشد که باعث راحتی هر چه بیشتر آن خواهد شد. جنس پایه های این صندلی از آلومینیوم ضد زنگ ساخته می شود. ابعاد این صندلی عبارتند از:

اندازه پشتی این صندلی: ۵۸*۶۰*۵۰ سانتی‌متر

اندازه کفی صندلی: ۶۰*۵۸ سانتی‌متر

 

فروش صندلی دسته دار پلاستیکی

 

صندلی پلاستیکی کد ۹۹۰

این صندلی توسط یکی از تولیدکنندگان برتر ایرانی تولید می شود. جنس فریم پشتی و نشیمن گاه این صندلی از پلاستیک درجه یک می باشد. دارای پایه های فلزی و کاملاً ضد زنگ است. این صندلی پلاستیکی پایه فلزی دارای دسته های زیبا و بسیار پرکاربرد است که باعث راحتی هر چه بیشتر کاربر خواهد شد. مشخصات ابعاد این صندلی به شرح ذیل می باشد:

ابعاد پشتی صندلی: ۴۵*۴۹ سانتی‌متر

ابعاد کفی صندلی: ۴۵*۴۵ سانتی‌متر

لازم به ذکر است که این صندلی در انواع رنگ های روز تولید و عرضه می شود.

فروش صندلی دسته دار پلاستیکی

 

 فروش صندلی پلاستیکی دسته دار زیر قیمت کارخانه

در این مجموعه صندلی پلاستیکی دسته دار زیر قیمت کارخانه و باورنکردنی به فروش می رسد. مشتریان می توانند با اطمینان خاطر از کیفیت محصولات در این مجموعه، نسبت به خرید انواع صندلی پلاستیکی دسته دار و دیگر مدل ها اقدام نمایند.

امروزه کارخانه های زیادی با نام های متفاوت در امر تولید صندلی پلاستیکی دسته دار فعالیت می نمایند. آنها محصولات خود را به صورت گسترده و از طریق مختلف به بازار عرضه می نمایند. این روش های فروش عبارتند از:

  • فروش از طریق نمایندگی های فروش
  • از طریق فروشگاههای اینترنتی و آنلاین
  • از طریق فروشگاههای مستقر در سطح شهر

فروشگاه های اینترنتی، یکی از بهترین و جدیدترین روش های خرید و فروش در اینترنت می باشد. در این فروشگاهها مشتریان می توانند کالای مورد نیاز خود را بدون حضور واسطه خرید نمایند. خرید انواع صندلی پلاستیکی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

همانگونه که در بالا به آن اشاره شدد عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات توسط نمایندگان فروش و فروشگاه های اینترنتی در سطح کشور صورت می پذیرد. مشتریان می توانند در اولین فرصت نسبت به تامین نیاز خود از طریق تولیدکننده اقدام نمایند و با حذف واسطه ها هزینه بسیار کمتری جهت خرید این محصولات پرداخت نمایند.

برای کسب راهنمای های لازم می توانید با کارشناس فروش ما در مجموعه یورکس پلاستیک تماس حاصل نمائید.

 

 

مرکز فروش صندلی پلاستیکی دسته دار

همانطور که می دانید فروشگاههای اینترنتی یک مرکز فروش صندلی پلاستیکی دسته دار موفق در بازار می باشند.

فروشگاههای اینترنتی امروزه بهترین پخش کننده انواع محصولات پلاستیکی و میز صندلی پلاستیکی می باشد. این فروشگاههای آنلاین کلیه محصولات پلاستیکی را به صورت مستقیم و بدون واسطه در بازار عرضه می نمایند.

با خرید از این فروشگاهها کلیه مشتریان در هر نقاطی از کشور که هستند می توانند محصول مورد نیاز خود را از طریق این سایت خرید نمایند. یکی از مزایای این نوع خرید قیمت ارزان و مناسب محصولات می باشد. از طرفی مدل های موجود در این سایت ها بسیار گسترده و متنوع است. شما می توانید در کمترین زمان ممکن بدون نیاز به صرف وقت و پرداخت هزینه رفت و آمد به تمامی محصولات موجود در بازار دسترسی داشته باشید. ما به شما اطمینان می دهیم که در این نوع خرید موفق به تهیه بهترین مذل با ارزان ترین قیمت در سریع ترین زمان ممکن خواهید شد.

مجموعه یورکس پلاستیک به منظور رفاه و رضایت مندی هر چه بیشتر خریداران خود در سراسر کشور اقدام به فروش حضوری و غیر حضوری نموده است. فقط کافی است که با کارشناس فروش ما تماس حاصل نمائید و از بهترین مدل ها با تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما