بررسی قیمت صندلی پلاستیکی ساده

امروزه قیمت صندلی پلاستیکی ساده و بررسی آن یکی از نکات مهم و حائض اهمیت است. این صندلی از محبوب ترین صندلی ها در بازار است.

 

آشنایی بیشتر با صندلی پلاستیکی ساده

در ابتدا مشتریان برای انجام خرید انواع صندلی پلاستیکی ساده می بایستی آشنایی بیشتر با این محصولات داشته باشند. آشنایی مشتریان با  انواع صندلی پلاستیکی ساده باعث می شود که آنها بتوانند بهترین کالا را از نظر مدل، کیفیت و قیمت خریداری نمایند. و نکته دیگری که مشتریان باید در هنگام خرید به ان توجه نمایند بررسی قیمت صندلی پلاستیکی است.

لازم به ذکر است اشخاصی که قصد خرید این محصولات را دارند باید آگاه باشند که این کالاها در انواع متفاوتی با قیمت های گوناگون تولید و به بازار عرضه می شود. کلیه این صندلی های پلاستیکی ساده در طرح و مدل های متفاوت تولید می شوند. ولی نکته مهم و حائز اهمیت این است که کلیه این محصولات از لحاظ نوع کیفی هیچگونه تفاوتی با یکدیگر ندارند. زیرا کلیه این صندلی ها از مواد اولیه مرغوب ساخته می شود که باعث دوام بالای این محصولات می شود.

به همین منظور است که تمامی مدل های صندلی پلاستیکی به دلیل استحکام بالایی که دارند مورد پسند اکثر مشتریان قرار می گیرد. این صندلی ها توسط برترین تولیدکنندگان ایرانی تولید و جهت فروش روانه بازار می شود. گروه بازرگانی یورکس پلاستیک باکیفیت ترین و زیباترین صندلی پلاستیکی را زیر قیمت بازار عرضه می کنند در نتیجه گاهی اوقات این صندلی ها به عنوان صندلی پلاستیکی ارزان بین مردم شناخته می شود.

نکته مهمی که مشتریان در خصوص بررسی قیمت باید توجه کنند این است که میز صندلی پلاستیکی بر اساس فاکتورهای زیادی قیمت گذاری می شود. این فاکتورها شامل کیفیت، طراحی می باشد. در گذشته صندلی پلاستیکی در مدل های ساده تولید می شد ولی هم اکنون علاوه بر مدل های ساده مدل های مدرن تر نیز تولید می شود. در اینجا قصد داریم مدل های صندلی پلاستیکی ساده را معرفی نماییم.

 

قیمت صندلی پلاستیکی ساده

انواع مدل های صندلی پلاستیکی ساده

صندلی های پلاستیکی در گذشته فقط در انواع مدل های ساده تولید می شدند که این مدل ها به دو گروه صندلی پلاستیکی دسته دار و صندلی پلاستیکی بدون دسته تقسیم بندی می شدند. هر دو مدل دارای پایه های پلاستیکی بودند. همین موصوع باعث می شد که به عنوان صندلی پلاستیکی پایه پلاستیکی نیز شناخته شود.

همینطور بعد از گذشت مدتی کارخانه ها صندلی پلاستیی را با پایه های فلزی تولید کردند در نتیجه این صندلی ها به عنوان صندلی پلاستیکی پایه فلزی شهرت پیدا کردند و به دلیل استحکام زیاد پایه ها نیز از آن استقبال فراوان شد. وجه تشابه همه این مدل ها در این است که قیمت صندلی پلاستیکی ساده بسیار مقرون به صرفه است.

براین اساس تمام این مدل ها در رنگ بندی ها زیاد و متنوع تولید می شود و به عنوان صندلی پلاستیکی رنگی نیز معروف است.

 

قیمت صندلی پلاستیکی ساده

صندلی پلاستیکی پایه آلومینیوم کد ۳۳۲

صندلی پلاستیکی ساده پایه آلومینیوم کد ۳۳۲ یکی از صندلی‌های پلاستیکی محبوب می باشد. این صندلی با توجه به اینکه بر اساس ارگونومی بدن تولید می شود، راحتی و آرامش بالایی به کاربر می دهد. این صندلی به دلیل جنس مرغوبی که در آن به کار می رود دارای تحمل وزن زیادی می باشد. این تحمل به حدی می باشد که اشخاصی که دارای وزن بالا نیز می باشند می توانند از آن به راحتی استفاده کنند.

همچنین وجود دسته های محکم و استانداردی که در ساخت این صندلی به کار می رود باعث می شود که به یکی از گزینه های مناسب جهت خرید تبدیل شود. زیرا اشخاصی که از این صندلی استفاده می نمایند می توانند ساعت ها بدون احساس خستگی و کمر درد به راحتی بر روی آن بنشینند و  استراحت نمایند.

همانطور که از روی تصویر این صندلی مشاهده می نمائید این صندلی دارای ظاهری ساده ولی زیبا می باشد.

مشخصات صندلی پلاستیکی پایه آلومینیوم کد ۳۳۲

جنس نشیمنگاه و پشتی این صندلی از پلی‌پروپیلن مرغب می باشد و با این وجود از لحاظ قیمت در گروه صندلی پلاستیکی ارزان است. پهنای این صندلی۴۷ سانتی متر و ارتفاع آن ۴۵ سانتی‌متر  و عمق نشیمن گاه آن ۴۳ سانتی متر می باشد. این صندلی با این ابعاد استاندارد، برای افراد با سایز متوسط به بالا بسیار مناسب و راحت می باشد. پایه‌های آلومینیومی به کار رفته در این صندلی باعث شده که تحمل وزن آن تا ۱۳۰ کیلوگرم باشد. همانطور که می دانید این تحمل وزن برای صندلی تحمل بسیار بالایی به حساب می آید. این صندلی در رنگ های متفاوت و زیبا تولید و عرضه می شود.

کاربرد صندلی پایه آلومینیوم کد ۳۳۲

از این صندلی به دلیل جنس مقاومی که در بدنه و دسته آن به کار رفته و همچنین دارا بودن پایه های محکم آلومینیومی می توان سالهای طولانی استفاده نمود. این کیفیت باعث می شود که این محصول در برابر نور آفتاب و رطوبت نیز مقاوم باشد. این ویژگی باعث می شود که از این صندلی علاوه بر فضاهای بسته بتوان در فضاهای باز نیز استفاده کرد. این صندلی یکی از گزینه های مناسب جهت استفاده در همایش ها، گردهمایی ها، رستوران ها و همچنین منازل می باشد.

 

قیمت صندلی پلاستیکی ساده

فروش صندلی پلاستیکی با نازلترین قیمت

همانطور که می دانید فروشندگان انواع صندلی پلاستیکی ساده جهت جلب رضایت مشتریان خود سعی می نماید که محصولات خود را با نازلترین قیمت به فروش رسانند. آنها علاوه بر کیفیت به این موضوع نیز توجه کامل دارند که می بایست قیمت صندلی پلاستیکی ساده مورد پسند و استقبال مشتری باشد. به همین منظور آنها دائما در حال تولید میز صندلی پلاستیکی جدید و با کیفیت به همراه قیمت مناسب هستند.

از آنجا که تولید کنندگان از طریق سایت های اینترنتی نسبت به عرضه محصولات مورد نیاز مشتریان خود اقدام می نمایند. آنها در واقع با استفاده از سایت های اینترنتی موفق به ارائه محصولات خود به صورت غیر حضوری به مردم می باشند. مشتریان معمولا این صندلی پلاستیکی شیک و منحصر به فرد را که از سوی تولیدکنندگان و فروشندگان معتبر در معرض فروش قرار می گیرد را به صورت عمده خریداری می نمایند.

این نحوه فروش برای آن دسته از اشخاصی که مایل به خرید این صندلی های پلاستیکی می باشند بسیار مناسب می باشد. زیرا آنها موفق می  شوند کالای مورد نظر خود را با بهترین مدل و رنگ و با ارزان ترین قیمت به صورت خرد و یا عمده خریداری نمایند.

شما می توانید جهت خرید این محصول به صورت حضوری و یا غیر حضوری با  کارشناس فروش مجموعه ما تماس  حاصل نمائید.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما