نمایندگی عرضه ظروف فریزری مواد غذایی

 

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که هر چقدر از ظرف های فریزری درب دار در آشپزخانه خود داشته باشید باز هم کم است؟ این موضوع برای همه خانم های خانه دار صدق می‌کند.

 

به همین منظور نمایندگی عرضه ظروف فریزری مواد غذایی، با فروش غیر حضوری جز پر مراجعه ترین بازارها می‌باشد. در این مرکز بهترین ظروف درب دار فریزری در سایز های مختلف توزیع می‌گردد که هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارد.

نمایندگی عرضه ظروف فریزری مواد غذایی

علت اهمیت بالا انتخاب ظروف نگهداری غذا

اگر فکر می‌کنید که کیفیت ظروف نگهداری غذا، نقش اساسی در زندگی ایجاد نمی‌کند باید بگویم که سخت در اشتباه هستید. کیفیت ساخت و انتخاب درست یک ظرف نگهدارنده غذا بسیار حائز اهمیت می‌باشد. همان گونه که از نامشان پیداست برای نگهداری غذا هستند. پس به طور مستقیم با جان و سلامتی ما در ارتباطند.

 

بسیاری از افراد به خاطر نداشتن وقت کافی برای پخت و پز، غذای خود را حاضر می‌کنند. برای مدت معینی در فریزر نگهداری می‌نمایند. اینکه این ظروف کیفیت داشته باشد، بسیار مهم است. زیرا:

 

۱٫ ممکن است کیفیت اولیه غذا از دست برود.

۲٫ یخچال بوی نامطبوع بگیرد.

۳٫ سلامت غذا کاهش یابد.

۴٫ خود ظرف در اثر سرما بشکند.

 

این ۴ مورد از اصلی ترین علل انتخاب درست یک ظرف یخچالی می‌باشند.

 

بسیاری از افراد، اغلب محصولات خشک بار و تره بار خود را نیز در ظرف های درب دار و درون یخچال نگهداری می‌کنند. در این صورت محصول همچنان تازه و سالم می‌ماند.

 

این ظرف ها باید دارای درهایی باشند که خوب چفت شوند و از ورود هوا به داخل ظرف جلوگیری گردد تا از پوسیدگی محصول غذایی جلوگیری شود. در این موارد باید از نظر شکل به نوعی طراحی شده باشند که حجم کمتری در یخچال بگیرند. ظروف فریزری مستطیل گزینه مناسبی می‌باشند.

 

نکته دیگری که قابل ذکر است، باید ظروفی را انتخاب کنید که حتما از مواد اولیه با کیفیت تولید گردند. به سبب آنکه بسیاری از این نمونه ها که با مواد بی کیفیت و درجه ۳ تولید می‌شوند سرطان زا هستند. ظروف فریزری چهار خانه از بهترین ها می‌باشند.

 

علت اهمیت بالا انتخاب ظروف نگهداری غذا

 

شرکت بازرگانی ظروف فریزری مواد غذایی

خوشبختانه در ایران چندین شرکت بازرگانی ظروف فریزری مواد غذایی معروف وجود دارد که انواع و اقسام این ظروف را با بالاترین سطح کیفیت توزیع می‌کنند. این شرکت علاوه بر همکاری با کارخانه های ایرانی، با برند های خارجی معروف نیز همکاری دارند و برترین ها را وارد کشور و محصولات داخل را صادر می کنند.

 

قیمت این ظروف متفاوت است. چون عوامل مختلفی اعم از برند، سایز، کیفیت و از همه مهم تر شرایط اقتصادی جامعه در آن موثر هستند. تولید کنندگان با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و اغلب گیاهی، ظروفی با کیفیت تولید می‌کنند که می‌توان آنها را با نمونه های خارجی مشابه هم تراز دانست.

 

از پر مصرف ترین این ظرف ها، ظروف چند تکه درب دار هستند که در سایز های متفاوت نیز تولید می‌شوند و برای هم کاری اعم از فریز کردن و گرم کردن و … مناسب است.

 

شرکت بازرگانی ظروف فریزری مواد غذایی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما