صندلی پلاستیکی دسته دار بزرگ- خرید و لیست قیمت ناصر پلاستیک

صندلی پلاستیکی دسته دار بزرگ یکی از محبوب ترین مدل های صندلی پلاستیکی شرکت ناصر پلاستیک است. مشتریان برای اطلاع از لیست قیمت و شرایط ویژه با کارشناسان ما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را کسب کنند.

بهترین جنس صندلی موجود در بازار کدام است؟

با مدرنتیته شدن سبک زندگی مردم، صندلی در همه مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد. صندلی در جنس های مختلف تولید می شود.

یکی از این جنس ها، صندلی پلاستیکی است. صندلی پلاستیکی از ویژگی ها و مزیت های خاصی نسبت به صندلی های دیگر برخوردار است. از این مزیت ها می توانیم به استحکام آن در برابر رطوبت و تابش مستقیم نور خورشید اشاره کنیم. از مزیت های دیگر آن سبکی در حین استحکام است.

کارخانه ها و تولید کنندگان زیادی در اقصی نقاط ایران اقدام به تولیم میز صندلی پلاستیکی می کنند. یکی از کارخانه های معروف شرکت ناصر پلاستیک است. این کارخانه میز صندلی پلاستیکی را در مدل های متنوع تولید می کنند. صندلی پلاستیکی دسته دار در دو مدل معمولی و بزرگ تولید می شود و شرکت ناصر این مدل صندلی را به عنوان صندلی پلاستیکی دسته دار بزرگ معرفی می کند.

قیمت صندلی پلاستیکی دسته دار بزرگ با نوع معمولی اختلاف قیمت ناچیزی دارد. از مزیت های صندلی پلاستیکی دسته دار بزرگ این است که افرادی که دارای جثه بزرگتری هستند در هنگام نشستن راحی بیشتری احساس می کنند.

صندلی دسته دار همچنین در مقایسه صندلی پلاستیکی بدون دسته راحتی بیشتری یه کاربر می دهد و دارای تکیه گاهی برای استراحت دستان است.

به طور کلی می توان گفت صندلی پلاستیکی به دلیل مزیت ها و امکان تولید در رنگ های مختلف باعث می شود محبوبیت بیشترین در بین مردم پیدا کند و از فروش بالاتری برخوردار باشد.

زیباترین مدل های صندلی پلاستیکی دسته دار بزرگ کدام مدل ها هستند؟

کارخانه ها در ابتدا اقدام به تولید صندلی های پلاستیکی ساده و تک رنگ می کردند. با مرور زمان و استقبال بیش از حد مردم و تقاضا برای رنگ بندی های متفاوت نگرش ها تغییر پیدا کرد. این روزها کارخانه ها برای تولید از طراحان جوان و خلاق برای تولید محصولات استفاده می کنند.

کارخانه ناصر پلاستیک به عنوان یک شرکت قدیمی و فعال در حوزه صنعت پلاستیک سازی در این زمینه همیشه پیش رو است. این شرکت هر ساله مدل های جدید به محصولات خود اضافه می کند.

شرکت ناصر پلاستیک اقدام به تولید صندلی پلاستیکی دسته دار دو رنگ نموده است.  این صندلی ها از زیبایی زیادی برخوردار هستند. این صندلی ها در دو مدل با کدهای ۸۸۴ و ۸۸۷ تولید می شود. در اینجا به بررسی و معرفی مشخصات این دو مدل می پردازیم:

 

مشخصات و ویژگی های صندلی کد ۸۸۴ برند ناصر

  • وزن خالص هر صندلی:۲۷۱۹ گرم
  • طول: ۴۲ سانتی متر
  • عرض: ۴۲ سانتی متر
  • ارتفاع:۴۳ سانتی متر
  • تعداد در هر بسته:۶ هدد
  • نوع بسته بندی: نایلون

این صندلی در رنگ های قهوه ای با کرم، قرمز یا سفید، نارنجی با سفید، سفید با کرم، آبی با سفید، سبز با سفید و زرد با سفید تولید می شود.

صندلی پلاستیکی دسته دار بزرگ
Image 25166.tif

مشخصات و ویژگی های صندلی پلاستیکی دسته دار کد ۸۸۴ برند ناصر

  • وزن خالص هر صندلی:۲۰۵۰ گرم
  • طول: ۴۴ سانتی متر
  • عرض: ۴۴ سانتی متر
  • ارتفاع:۴۳ سانتی متر
  • تعداد در هر بسته:۶ هدد
  • نوع بسته بندی: نایلون

این صندلی در رنگ های قهوه ای با کرم، قرمز یا سفید، نارنجی با سفید، سفید با کرم، آبی با سفید، سبز با سفید و زرد با سفید تولید می شود.

 

صندلی پلاستیکی دسته دار بزرگ

لیست قیمت صندلی ناصر

مشتریانی که علاقه مند هستند از قیمت های صندلی ناصر و شرایط ویژه ای که برای فروش دارد مطلع شوند با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایند و از مدل ها و جدیترین لیست قیمت همراه با تخفیفات استثنایی مطلع شوند.

بهترین قیمت صندلی پلاستیکی دسته دار کجا عرضه می گردد؟

مشتریان صندلی پلاستیکی دسته دار همیشه علاقه دارند از مراکز فروشی خرید نمایند که علاوه بر خرید با قیمت ارزان، از خرید با کیفیت نیز اطمینان حاصل نمایند. امروزه با توجه به تولید صندلی های پلاستیکی بی کیفیت توسط برندهای ناشناس، مشتریان باید مواظب باشند تا هزینه های گزافی برای خرید این محصولات بی کیفیت پرداخت نکنند.
لازم به  ذکر است که امروزه با کیفیت ترین و ارزان ترین صندلی پلاستیکی دسته دار از برندهای معتبر، توسط عاملین فروشی عرضه می گردد که:

  1. دارای نمایندگی رسمی از آن کارخانه باشند
  2. تمامی واسطه ها و دلالان را حذف نمایند
  3. شرایطی را فراهم کرده  باشند که امکان ارائه مشاوره به مشتریان قیل از خرید وجو داشته باشد
  4. امکان فروش اینترنتی را جهت آسایش مشتریان فراهم نموده باشند
  5. امکان ارسال سفارشات را در کوتاه ترین زمان ممکن و در صحت کامل را نیز داشته باشند

 

صندلی پلاستیکی دسته دار بزرگ

بهترین روش خرید برای مشتریان چه روشی است؟

شما می توانید با خرید انواع صندلی پلاستیکی در مدل ها و طرح های گوناگون با رنگ بندی های زیبا از طریق این مجموعه در کاهش هزینه های خود قدم مهمی را بردارید.

خریدارانی که تاکنون خرید اینترنتی را تجربه کرده اند و از ویژگی های این خرید مطلع هستند قطعا به دیگران نیز این نحوه خرید را توصیه می نمایند. زیرا که امروزه با وجود مشغله های زیاد کاری و ترافیک سنگین در شهرهای بزرگ،خرید حضوری مستلزم صرف هزینه و وقت زیادی می باشد.

در حالیکه مشتریان با مراجعه به سایت های اینترنتی موفق می شوند همزمان به اطلاعات گسترده تری از محصولات دست پیدا کنند. همچنین این امکان برای آنها فراهم می شود که با این نحوه  خرید، بدون صرف وقت و هزینه های رفت و آمد نسبت به خرید صندلی پلاستیکی خود اقدام نمایند.

مجموعه ما برای راحتی مشتریان هر دو روش فروش حضوری و غیر حضوری را فراهم کرده است تا مشتریان بنا به میل خود نوع روش خرید را انتخاب نمایند.

 

مجموعه یورکس پلاستیک خرسند است که اعلام کند برای تعدادی از محصولات خود شرایط ارسال رایگان را فراهم آورده است. مشتریان عزیر برای کسب اطاعات لازم با مدیر فروش مجموعه تماس یگیرند

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما