مرکز فروش میز پلاستیکی پایه جدا

میز پلاستیکی پایه جدا به دلیل ویژگی ها و قابلیت هایی نظیر وزن سبک، جابجایی و حمل و نقل آسان، هزینه خرید ارزان، یکی از پر کاربرترین نمونه های میز برای استفاده در رستوران، کافی شاپ، تراس و حیاط منازل، ویلا و باغ می باشد.

این محصول در طرح ها و مدل های مختلف توسط برندهای مختلفی برای تامین نیاز بازار داخلی کشور تولید می شود. مرکز فروش میز پلاستیکی ارائه دهنده جدیدترین طرح های این میز به خریداران عمده است.

مرکز فروش میز پلاستیکی پایه جدا

مقایسه میز پلاستیکی پایه جدا و چسبیده

میز پلاستیکی در مکان ها و فضاهای مختلف، کاربرد های متفاوتی دارند. همچنین تقاضای بالا برای خرید این محصول سبب شده است که برندهای تولید کننده میز پلاستیکی، طرح ها و مدل های متفاوتی را به بازار فروش ارائه دهند.

میز پلاستیکی پایه جدا، نسبت به میزهای چسبیده مزیت هایی دارد که سبب شده است تقاضا برای خرید این نمونه میز بالا رود.

همانطور که می دانید میز های پلاستیکی بیشتر در رستوران ها و کافی شاپ های خیابانی یا درفضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرد.

به دلیل جابجایی مداوم این نمونه میزها، نمونه پایه جدا میز پلاستیکی، قابلیت جابجایی و حمل آسان تری داشته و پس از جمع شدن فضای کمتری را اشغال می کند.

برخی از نمونه های آن مانند میز پلاستیکی پایه تاشو به دلیل نصب آسان و جابجایی راحت طرفداران بیشتری دارد.

در تولید برخی از نمونه های میز پلاستیکی جمع شو از پایه های فلزی استفاده می شود که دوام و ماندگاری این محصول را بالا می برد.

درصورتی که پایه یا قسمت رویی میز پلاستیکی غیر قابل استفاده شود، امکان تعویض پایه یا قسمت رویی میز به صورت جداگانه وجود دارد.

 

مقایسه میز پلاستیکی پایه جدا و چسبیده

موارد تأثیرگذار بر قیمت میز پلاستیکی پایه جدا

میز پلاستیکی پایه جدا با بکارگیری بهترین مواد اولیه، به کمک تجهیزات مدرن و پیشرفته در بالاترین کیفیت توسط برند های متعددی تولید می شود.

طبیعی است که برندهای تولید کننده بر اساس معیارهای مورد نظر خود، محصولات تولیدی شان را قیمت گذاری می کنند.

آنچه به عنوان مهم‌ترین فاکتور در تعیین قیمت این محصول شناخته شده است، قیمت مواد اولیه مورد استفاده در ساخت میز پلاستیکی پایه جدا است.

البته نحوه عرضه میز پلاستیکی، میزان عرضه این محصول، تقاضای بازار برای خرید این میز، از عوامل دیگری است که در تعیین قیمت این محصول نقش مهمی دارند.

در صورتی که میز پلاستیکی توسط مراکز معتبر فروش این محصول به صورت  مستقیم در اختیار خریداران عمده قرار بگیرد، قطعا قیمت این محصول ارزان تر از سایر بازارها خواهد بود.

همچنین عرضه کنندگان مستقیم میز پلاستیکی، این محصول را به قیمت تولیدی کارخانه ارائه می دهند.

موارد تأثیرگذار بر قیمت میز پلاستیکی پایه جدا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما